جناب شیخ فرهاد فتحی دیشب بعد از پیام رهبری نامه سرگشاده بلندی خطاب به ملت مبعوث شده برتر از خواص نوشتن و بهشون هشدار دادن
که ما خواص برای هدایت شما مهمیم اگه ما رو کنار بزنید براتون بد میشه
فرمودن ما خواص یعنی کل نظام ما بیاعتبار بشیم نظام تضعیف میشیم (کی گفته شما نظامید😁)
فرمودن ما خواص نباشیم به کی رای میدید و به کی اعتماد میکنید؟ (شما حلقه خواص چهل سال گذشته رو میذاریم کنار از دل همین مردم مسئول مردمی انتخاب میکنیم. قحط الرجاله مگه)
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
♨️جناب شیخ فرهاد فتحی دیشب بعد از پیام رهبری نامه سرگشاده بلندی خطاب به ملت مبعوث شده برتر از خواص نوشتن و بهشون هشدار دادن
که ما خواص برای هدایت شما مهمیم اگه ما رو کنار بزنید براتون بد میشه
♦️فرمودن من از اینکه حلقه میانی (منظورش خواصه البته خودشم به شکل خنده داری جز خواص حساب کرده یکی هم نیست بهش بگه شما خواص نیستی فقط سلبریتی با عمامهای) بی اعتبار بشن میترسم و این تضعیف نظامه
♦️از کی تا حالا شما و فلان مداح و منبری و حتی فلان سردار نظامید؟
نظام این مردمن
نظام رهبری معظم هستن
♦️اونایی که لیست کردید خواصی هستند که به فرموده امام خامنهای مسئولین دچار خطای محاسباتی هستند که سطحشان از تراز ملت مبعوث شده جا مانده
♦️بی اعتبار شدن این حلقه الیگارشی بسته نه تنها به ضرر نظام نیست بلکه تصفیه نظام از حلقهای بیبصیرتی است که هم از مردم عقب افتادن هم از امام جامعه
♦️فرمودید که مردم اگه به این خواص بیاعتماد شوند به مخالفان میپیوندند
📌مگه این جماعت کف خیابان که به مسئولین اعتماد نکردن و شما هم بهشون انگ خوارج و ضد انقلاب و فتنهگر زدید به مخالفان پیوستن؟
📌 نه.
سر حرف حق ایستادن و رهبری هم به پشتوانه همین مردم مرزبندیشون رو با مسئولین مشخص کردن
ولی شما به جای اینکه بالا رفتن جایگاه رهبری در نظام رو جشن بگیرید اعلام خطر میکنید؟ شما تحت ولایت امامید یا خواص؟
♦️نگرانید که مردم به چه کسی اعتماد بکنن؟
جواب ساده است. اولا که خدا امام خامنهای عزیز رو برامون نگه داره که پناه مردمن و
ثانیا وقتی تراز مردم بالاتر از خواصه دیگه نیازی به شما ندارن به عقل و تشخیص خودشون رجوع میکنن
📌اگه مردم یاد بگیرن صلاح مملکت خودشون رو از مداح و منبری و سردار و کانال دار نگیرن باید سجده شکر بذاریم
📌نکنه ترسیدید که کلاهتون نزد مردم دیگه پشم نداشته باشه و مجبور باشید دکان کاسبی رو تعطیل کنید؟
♦️نگران جمهوریت نظام شدید و گفتید جماعتی که پشت امامشون هستن یک پنجم نظامند.
♦️عجب. سه ماهه که خود شما در بوق کرنا میکنید که همه اقشار مردم از تمام طیفها کف خیابان از امامشون حمایت میکنن. رهبری هم که دیشب خودشان و ملت با شرف ایران رو در یک جبهه قرار دارند. الان به این ملت میگید یک پنجم کل جامعه؟
در طول این صد روز دروغ میگفتید
یا الان دارید دروغ میگید؟
♦️شما نگران جمهورید که صد روز با القاب زشت تندرو و سوپر انقلابی و خوارج بهشون حمله میکردید
♦️نگرانید که بعد از بی اعتبار شدن خواص مردم به کی رای بدن.
خیلی راحت حلقه قدرت بسته چهل ساله رو میزنن کنار و به آدمهایی از جنس خودشون رای میدن که درد و نظر و حرف اونا رو بهتر درک کنن. نه این خواص ایزوله شده و دور از مردم
📌آقای فرهاد فتحی شما ترسیدید که کنترل روی مردم رو از دست بدید و اینکه نتونید از مردم برای منافع خواص سواستفاده کنید
ترس شما برای نظام نیست
برای از سکه افتادن دم و دستگاه خودتون و بالادستیهایتان است
♨️و اما سخن پایانی
♦️نشنیدم که از مردم بابت توهینهاتون عذرخواهی کنید
♦️مدام نگران خواص و اعتبار خواصید. یه کلام به نمایندگی از همین خواص از محضر امام جامعه عذرخواهی نکردید که چرا امام رو مجبور کردن که از نظر خودشون کوتاه بیان؟
♦️من موندم از شرم چطور زندهاید؟
احساس خجالت که نمیکنید هیچ، طلبکار هستید که چرا خواص که امام را به سختی انداختن چرا بیاعتبار شدن؟
بی اعتبار شدن این خواص عقب افتاده از قافله
به خاطر دوری از پیام امام بود نه کنشگری مردم از دیشب تا حالا
♦️بیانه شعام رو خوندید؟ حتی بعد از پیام امام خامنهای و دانستن نظر ایشون هم بیانیه دادن که به کار خودمون ادامه میدیم ولی شما هنوز هم به مردم حمله میکنید که چرا این خواص لجوج رو بیاعتبار میکنید؟
♦️استغفار کن شیخ سلبریتی
اگه نمیکنی هم مشکلی نیست
پس دیگه ادعای ولایتمداری اونم از نوع تنوریش نکن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خب ظاهرا دیگه خرج کردن از رهبری و بد و بیراه گفتن به مردم و چسبوندن انگ تندرو و غیره
تاریخ مصرفش تموم شد و اصلاحطلبا به تنظیمات کارخونه برگشتن
خیلی دلم میخواد بدونم اون سایبریها و روزنامهها و خبرگزاریهای اصلاحطلب که تا دیروز نقاب ولایتمداری زده بودن الانم جواب همقطاراشون رو میدن یا نه
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی (ناجیران)
مجلس بااااید باز شود و بهصورت سه فوریتی قانونی تهدید آمیز و بازدارنده در مورد تهدید و سوءقصد به جان رهبرمان را تصویب کند
این از هر قانون دیگری برای مردم مبعوثشده مهمتر است
از جان و نان و تمام دنیایشان مهمتر است
قانونی تصویب کنید که در صورت تهدید امام عزیزمان از تمام موافقتنامههای بینالمللی خارج میشویم مگر اینکه تهدیدکننده را به ایران تحویل دهند.
طبق فتوای صریح مراجع عظام شیعه تهدید جان امام در حکم اعلان جنگ است و فرد تهدید کننده محارب است.
باید در مجلس تصویب شود که یا فرد تهدیدکننده تحویل ایران میشود یا با کشورش با عنوان محارب برخورد خواهد شد.
باید تصویب شود هیچ توافق و تفاهمی با دولتهایی که در ریختن خون امام و فرماندهان و فرزندان ایران دست داشتند نداریم تا تحویل مجرمین و عذرخواهی رسمی و پرداخت خونبهای بسیار سنگین
تصویب کنید که در صورت تعرض از هر کشوری به جان امام ما خاک آن کشور متعلق به ایران خواهد بود و تمام مسئولين آن کشور در هر سطحی خونشان هدر است.
همچنین است تمام افراد داخلی و مسئولينی که حتی سهوا در ریخته شدن خون امام و یا تهدید جان او مقصرند و باید محاکمه شوند
با غیرتهای مجلس دهان یاوهگویان و سازشکاران مجلس را ببندند و این قانون را در اسرع وقت تصویب کنند
اقْتِصادِفَرهَنگی 🇮🇷
حسینعباسیفر 🇮🇷
رسانه های عربی: ایران به میانجیگران اطلاع داده که در صورت پایان نیافتن حملات به جنوب لبنان ، اسرائیل را هدف حمله قرار میدهیم.
حضرات اتمام حجتها رو قبلا کردید الان وقت عمله
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی (ناجیران)
میگم خب الان برگردید به نظر امام
میگه دیگه امضا شده
میگم به قول خودتون این که فقط تفاهمنامه است
توااااافقنامه نیست
خب بزنید زیرش!
برگردید به نظر امام و امت
اقْتِصادِفَرهَنگی 🇮🇷
حسینعباسیفر 🇮🇷
خب ظاهرا دیگه خرج کردن از رهبری و بد و بیراه گفتن به مردم و چسبوندن انگ تندرو و غیره
تاریخ مصرفش تموم شد و اصلاحطلبا به تنظیمات کارخونه برگشتن
خیلی دلم میخواد بدونم اون سایبریها و روزنامهها و خبرگزاریهای اصلاحطلب که تا دیروز نقاب ولایتمداری زده بودن الانم جواب همقطاراشون رو میدن یا نه
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty