eitaa logo
خط سوم
3.4هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.2هزار ویدیو
6 فایل
جایی برای بریدگان از الیگارشی چپ و راست که می‌خواهند خط سومی را بنا کنند ادمین: @huygence خط سوم؛ خط مردم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خط سوم
«خط سوم» ⭕️ نه چپ، نه راست 🇮🇷خط سوم، خط مردم 🌍 پوشش اخبار مهم ایران و غرب آسیا 🖌 ارائه‌ی پیچیده‌ترین تحلیلها با زبانی طنز و ساده 🎤 بیان صریحترین ملاحظات سیاسی به دور از افراط و تفریط 🎬 دیدگاهی جهان‌شمول و پویا با چاشنی فرهنگ و هنر 🆔 شناسه: https://ble.ir/3rd_party میزان حملات به کانال زیاد شده امروز و فرداست که درش رو ببندن برای روز مبادا یه کانال تو بله درست کردم اونجا رو هم داشته باشید واسه روزی که خفقان اقایون دامن ما رو هم بگیرید
هدایت شده از مکشوفات🇮🇷
شاهکار جدید آموزش و پرورش: هتک حرمت دختران چادری در آزمون تیزهوشان ۲۹ خردادقبل آزمون تیزهوشان، در شهر تهران، قم و کرمان و کرج (باقی جاها رو خبر ندارم) از دختران چادری خواسته شد چادرهاشونو دربیارن بعد بشینن سر آزمون! یعنی به اجبار برای یک دختر نوجوان ۱۳ ساله اونم دم امتحان)، به دختران ما گفته شد برای ورود به آزمون باید چادر از سر بردارند! چرا؟ خیلی صریح و مقابل همه بهشون گفته شده که چون زیر چادر تقلب میکنند در تهران هم از فرزانگان ۹ اطلاع دارم که به بچه‌های چادری گفته شده چادر رو دربیارن و دیگه اجازه ندادن بپوشن. خیلی از دخترها زیر چادر مدل دار، لباس آستین کوتاه داشتن. اما مسئولین اهمیت ندادن و در طول آزمون، بازرس آقا هم وارد سالن امتحان شده! ✍ هـجرتــــــ | پزشک متخصص، مادر @makshufatEita
خط سوم
شاهکار جدید آموزش و پرورش: هتک حرمت دختران چادری در آزمون تیزهوشان ۲۹ خردادقبل آزمون تیزهوشان، در ش
قرار بود کار فرهنگی بکنید نه لاشی بازی لاشی بودن برای بعضیا توهین نیست سبک زندگیشونه 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
هدایت شده از راه دیالمه
🔻 يا أهلَ لا إلهَ إلا الله ✍ حسین پاک؛ خبرنگار جنگ در جنوب لبنان من در جنوب لبنان، در حالی که جنگنده‌ها و پهپادهای دشمن لحظه‌ای مجاهدان و مردم را رها نمی‌کنند، و در شرایطی که فاصله‌ای با پیوستن به امام خویش ندارم، بدون هیچ انگیزه سیاسی به شما می‌گویم: این تأخیر در واکنش، موجب از دست رفتن چیزهایی می‌شود که دیگر قابل بازگشت نیستند. من به تفاهم نقضِ غرض و سرنوشت آن کاری ندارم؛ سخن من چیز دیگری است. این روند، اصل نهضت را در لبنان از میان می‌برد. با پشت‌گرمی به امام شهیدم و قائد مقتدرم می‌گویم: اگر زمان از دست برود، زمین از دست خواهد رفت. ملت ایران، فریب دوگانه «معیشت یا جنگ» را نخورید. این یک جنگ وجودی است. تأخیر در رویارویی، ما را تنها ضعیف‌تر می‌کند. حزب‌الله مهم‌ترین رکن امنیت‌ساز ایران در منطقه است. در هر نبرد آینده، اگر حزب‌الله نباشد؛ اگر آن هزاران فدایی که در سخت‌ترین روزها برای ایران جان می‌دهند نباشند؛ اگر ارتش و نیروی هوایی دشمن در جبهه‌ای دیگر درگیر نشوند، مسیر بسیار دشوارتر خواهد شد. برخی با تأخیر در ضربه و واکنش، اثرگذاری آن را از بین می‌برند و سپس به همین کاهش اثرگذاری استناد می‌کنند تا اصل اقدام را زیر سؤال ببرند. فریب دوگانه دروغین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورید. دشمن، زمان را سلاح خود کرده است؛ و هر روز تأخیر، هزینه‌ای سنگین‌تر بر ما تحمیل می‌کند. 🌐 @Rahe_Dialameh
خط سوم
🔻 يا أهلَ لا إلهَ إلا الله ✍ حسین پاک؛ خبرنگار جنگ در جنوب لبنان من در جنوب لبنان، در حالی که جنگن
بی برکت بودن توافق کردن برخلاف نظر نائب امام زمان از همین الان داره خودشو نشون میده 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
هدایت شده از مسطورات
آقای ولدی عزیز آقای یامین‌پور بزرگوار همین دقت ذره‌بینی و میکروسکوپی که نسبت به بیانات امام خامنه‌ای دارید روی رفتار و گفتار رئیس‌جمهور و رئیس‌مجلس‌ و سایر مسئولان هم به خرج بدید مسائل زیادی خواهید فهمید... مسطورات
🚨🚨🚨 تنگه هرمز در پاسخ به حملات به جنوب لبنان بسته شد قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا: وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ(۱۲ توبه) 🔹نظر به بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بی‌رحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام می‌دارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد. 🔹متذکر می‌گردد اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گام‌های بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد. 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
هدایت شده از روایتِ پاک
سلام علیکم می‌خواهم ببینم آیا امکان دارد پیام مرا به دست افراد مربوطه برسانی؟ «من دوستانم، خانواده‌ام، زندگی‌ام و همه آرزوهایم را از دست داده‌ام. ما در جنوب [لبنان] عزیزان بسیار زیادی را از دست داده‌ایم و دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم. هیچ‌گونه سازش، عقب‌نشینی یا کوتاه آمدنی را نمی‌پذیریم. ما به دنبال خونخواهی هستیم. به دنبال خونخواهی دوستم، همسر شهید و فرزند او هستم که از صبح بر اثر حمله از میان ما رفتند. بسیار صبر کرده‌ایم، همچنان صبر می‌کنیم و همچنان پیش می‌رویم. اما تا پیش از نابودی آنان، راه‌حل دیگری برای ما باقی نمانده است. ما به وعده‌های شما اعتماد کردیم. ای کاش بتوانی این پیام را به مسئولان مربوطه برسانی تا صدای ما را بشنوند. سپاسگزارم.» برادران و خواهران دینی ما در لبنان به ولیّ خدا استغاثه می‌کنند. 🔻ای کسانی که امروز در عزای سیدالشهدا علیه‌السلام حضور می‌یابید، این روضه‌های زنده را ببینید و صدای این مردم مظلوم را به گوش دیگران برسانید. من هر روز با این روضه‌های مصوّر زندگی می‌کنم؛ با داغ‌ها، اشک‌ها و رنج‌هایی که بر این مردم گذشته است. برای صبر و طاقت ما نیز دعا کنید. 🔻 @hossein_pak69
خط سوم
سلام علیکم می‌خواهم ببینم آیا امکان دارد پیام مرا به دست افراد مربوطه برسانی؟ «من دوستانم، خانواده‌
بی‌گناهان در جنوب لبنان دارن به خاطر اون تفاهم‌نامه کوفتی به خاک و خون کشیده می‌شن آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید آقایون خیلی بی‌غیرتید 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩تركت الخلق طُرّاً في هواك وأيتمت العيال لكي أراك فلو قطَّعتني في الحبّ إرباً لما مال الفؤادُ إلى سواك 🚩من به خاطر عشق به تو، از همه‌ی خلق دست کشیدم و فرزندانم را یتیم کردم تا تو را ببینم... حتی اگر مرا در راه عشق به خودت، إربًا إربا کنی دلم هرگز هوای غیر تو را نخواهد کرد به كانال المقاومة🇱🇧 در ایتا بپیوندید: @elmoqawame
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعتماد به نفس آقای پزشکیان ستودنیه عزیزم از این خروار خروار هیزمی که برای آتیس جهنمتون جمع کردی یه شاخه کم بشه تاثیری تو آتیش نداره عزیزم حرف این یارو واسه آخرتت کاری نمی‌کنه ولی واسه دنیا خوب به دردت خورد قشنگ یه مظلوم نمایی می‌کنی و الان کل مملکت افتادن دنبال اینکه ته یه هیئتی تو ناکجاآباد یه آدم بی‌نام و نشون به اسب پزشکیان گفته یابو کاش توهین کننده‌های به امام جامعه و پدر شهیدشون رو هم به همین سرعت پیدا می‌کردید 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty