خط سوم
🔻 يا أهلَ لا إلهَ إلا الله ✍ حسین پاک؛ خبرنگار جنگ در جنوب لبنان من در جنوب لبنان، در حالی که جنگن
بی برکت بودن توافق کردن برخلاف نظر نائب امام زمان از همین الان داره خودشو نشون میده
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
🚨🚨🚨 تنگه هرمز در پاسخ به حملات به جنوب لبنان بسته شد
قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا:
وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ(۱۲ توبه)
🔹نظر به بدعهدی و پیمانشکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهمنامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بیوقفه و مستمر آتشبس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بیرحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقبنشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام میدارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.
🔹متذکر میگردد اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گامهای بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
🚨🚨🚨 تنگه هرمز در پاسخ به حملات به جنوب لبنان بسته شد قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا: وَإِنْ نَكَث
حضرات انقدر خشونت به خرج ندید
واسه پوستتون خوب نیست
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از روایتِ پاک
سلام علیکم
میخواهم ببینم آیا امکان دارد پیام مرا به دست افراد مربوطه برسانی؟
«من دوستانم، خانوادهام، زندگیام و همه آرزوهایم را از دست دادهام.
ما در جنوب [لبنان] عزیزان بسیار زیادی را از دست دادهایم و دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم.
هیچگونه سازش، عقبنشینی یا کوتاه آمدنی را نمیپذیریم.
ما به دنبال خونخواهی هستیم.
به دنبال خونخواهی دوستم، همسر شهید و فرزند او هستم که از صبح بر اثر حمله از میان ما رفتند.
بسیار صبر کردهایم، همچنان صبر میکنیم و همچنان پیش میرویم.
اما تا پیش از نابودی آنان، راهحل دیگری برای ما باقی نمانده است.
ما به وعدههای شما اعتماد کردیم.
ای کاش بتوانی این پیام را به مسئولان مربوطه برسانی تا صدای ما را بشنوند.
سپاسگزارم.»
برادران و خواهران دینی ما در لبنان به ولیّ خدا استغاثه میکنند.
🔻ای کسانی که امروز در عزای سیدالشهدا علیهالسلام حضور مییابید، این روضههای زنده را ببینید و صدای این مردم مظلوم را به گوش دیگران برسانید.
من هر روز با این روضههای مصوّر زندگی میکنم؛ با داغها، اشکها و رنجهایی که بر این مردم گذشته است.
برای صبر و طاقت ما نیز دعا کنید.
🔻 @hossein_pak69
خط سوم
سلام علیکم میخواهم ببینم آیا امکان دارد پیام مرا به دست افراد مربوطه برسانی؟ «من دوستانم، خانواده
بیگناهان در جنوب لبنان دارن به خاطر اون تفاهمنامه کوفتی به خاک و خون کشیده میشن
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از 🇱🇧مقاومت به فارسی و عربی
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩تركت الخلق طُرّاً في هواك
وأيتمت العيال لكي أراك
فلو قطَّعتني في الحبّ إرباً
لما مال الفؤادُ إلى سواك
🚩من به خاطر عشق به تو، از همهی خلق دست کشیدم
و فرزندانم را یتیم کردم تا تو را ببینم...
حتی اگر مرا در راه عشق به خودت، إربًا إربا کنی
دلم هرگز هوای غیر تو را نخواهد کرد
#لبنان
#حسن_عمیص
به كانال المقاومة🇱🇧 در ایتا بپیوندید:
@elmoqawame
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعتماد به نفس آقای پزشکیان ستودنیه
عزیزم از این خروار خروار هیزمی که برای آتیس جهنمتون جمع کردی یه شاخه کم بشه تاثیری تو آتیش نداره
عزیزم حرف این یارو واسه آخرتت کاری نمیکنه ولی واسه دنیا خوب به دردت خورد
قشنگ یه مظلوم نمایی میکنی و الان کل مملکت افتادن دنبال اینکه ته یه هیئتی تو ناکجاآباد یه آدم بینام و نشون به اسب پزشکیان گفته یابو
کاش توهین کنندههای به امام جامعه و پدر شهیدشون رو هم به همین سرعت پیدا میکردید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
همین الان اسرائیل داره ارتفاعات علی الطاهر رو با توپخانه می زنه
پاشدید رفتید ژنو
اسم خودتون هم گذاشتید میناب ۱۶۸
کدوم بند رو دشمن انجام داده که هروله کنان پاشدید رفتید در مورد رقیق کردن اورانیوم ۶۰ درصد مذاکره کنید
پول بلوکه شده آزاد کردن؟
حملات به لبنان تموم شده؟
چه منفعتی گیرمون اومده که رفتید؟
بابا شما چرا انقدر حقیرید
چرا انقدر بیغیرتید
از اینجا به بعدش دیگه خیانته
تمام
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩تشييع حاشد للشهيد الشيخ أحمد علي قمر في سحمر بمشاركة شعبية واسعة
تشییع باشکوه پیکر شهید "شیخ احمد علی قمر" در شهر کوچک "سحمر"، با حضور گستردهی مردم.
همه اونهایی که در لبنان شهید میشن، اگه بچه کوچیک داشته باشن بچه های کوچیکشون رو در تشییع میارن جلوی تابوت شهید یا میگذارن روی تابوت...😭
در آخر کلیپ، بچه های شهید رفتند کنار مقتل، اونجا نشستند و عکس گرفتند
#لبنان
به كانال المقاومة🇱🇧 در ایتا بپیوندید:
@elmoqawame
هدایت شده از 🇱🇧مقاومت به فارسی و عربی
🚩الجنوب كربلاء اليوم
فهل من ناصر ینصرني....
جنوب لبنان، كربلای امروز است
پس آیا یاریگری هست که مرا یاری کند...
#لبنان
به كانال المقاومة🇱🇧 در ایتا بپیوندید:
@elmoqawame
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخ آخ آخ
آقا باقر بد شد که
قالیباف: هرگز خلاف نظر رهبری عمل نکردم
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty