خط سوم
سلام علیکم میخواهم ببینم آیا امکان دارد پیام مرا به دست افراد مربوطه برسانی؟ «من دوستانم، خانواده
بیگناهان در جنوب لبنان دارن به خاطر اون تفاهمنامه کوفتی به خاک و خون کشیده میشن
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
آقایون خیلی بیغیرتید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از 🇱🇧مقاومت به فارسی و عربی
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩تركت الخلق طُرّاً في هواك
وأيتمت العيال لكي أراك
فلو قطَّعتني في الحبّ إرباً
لما مال الفؤادُ إلى سواك
🚩من به خاطر عشق به تو، از همهی خلق دست کشیدم
و فرزندانم را یتیم کردم تا تو را ببینم...
حتی اگر مرا در راه عشق به خودت، إربًا إربا کنی
دلم هرگز هوای غیر تو را نخواهد کرد
#لبنان
#حسن_عمیص
به كانال المقاومة🇱🇧 در ایتا بپیوندید:
@elmoqawame
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعتماد به نفس آقای پزشکیان ستودنیه
عزیزم از این خروار خروار هیزمی که برای آتیس جهنمتون جمع کردی یه شاخه کم بشه تاثیری تو آتیش نداره
عزیزم حرف این یارو واسه آخرتت کاری نمیکنه ولی واسه دنیا خوب به دردت خورد
قشنگ یه مظلوم نمایی میکنی و الان کل مملکت افتادن دنبال اینکه ته یه هیئتی تو ناکجاآباد یه آدم بینام و نشون به اسب پزشکیان گفته یابو
کاش توهین کنندههای به امام جامعه و پدر شهیدشون رو هم به همین سرعت پیدا میکردید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
همین الان اسرائیل داره ارتفاعات علی الطاهر رو با توپخانه می زنه
پاشدید رفتید ژنو
اسم خودتون هم گذاشتید میناب ۱۶۸
کدوم بند رو دشمن انجام داده که هروله کنان پاشدید رفتید در مورد رقیق کردن اورانیوم ۶۰ درصد مذاکره کنید
پول بلوکه شده آزاد کردن؟
حملات به لبنان تموم شده؟
چه منفعتی گیرمون اومده که رفتید؟
بابا شما چرا انقدر حقیرید
چرا انقدر بیغیرتید
از اینجا به بعدش دیگه خیانته
تمام
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩تشييع حاشد للشهيد الشيخ أحمد علي قمر في سحمر بمشاركة شعبية واسعة
تشییع باشکوه پیکر شهید "شیخ احمد علی قمر" در شهر کوچک "سحمر"، با حضور گستردهی مردم.
همه اونهایی که در لبنان شهید میشن، اگه بچه کوچیک داشته باشن بچه های کوچیکشون رو در تشییع میارن جلوی تابوت شهید یا میگذارن روی تابوت...😭
در آخر کلیپ، بچه های شهید رفتند کنار مقتل، اونجا نشستند و عکس گرفتند
#لبنان
به كانال المقاومة🇱🇧 در ایتا بپیوندید:
@elmoqawame
هدایت شده از 🇱🇧مقاومت به فارسی و عربی
🚩الجنوب كربلاء اليوم
فهل من ناصر ینصرني....
جنوب لبنان، كربلای امروز است
پس آیا یاریگری هست که مرا یاری کند...
#لبنان
به كانال المقاومة🇱🇧 در ایتا بپیوندید:
@elmoqawame
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخ آخ آخ
آقا باقر بد شد که
قالیباف: هرگز خلاف نظر رهبری عمل نکردم
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
جناب سردبیر خبرگزاری مشرق
وقتی میگی تقطیع
یعنی تو از کلش با خبری که میدونی تقطیع شده
شما چیکارهای که بهش دسترسی داری؟
مملکت اگه قوه قضاییه قوی داشت اول باید خودت و اونی که واسه اسناد سری بهت دسترسی داده رو آویزون کنه
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
صدا و سیما بیانیه داده که چون مکاتبات مسئولین شعام با رهبر انقلاب محرمانه بوده نبویان رو از آنتن کشیدیم پایین
یعنی ملت حق ندارن بفهمن مسئولین چطوری به رهبری فشار میاوردن که حرفشون رو به کرسی بشونن؟
شعام که نمیگه
صدا و سیما هم که پخش نمیکنه
هر کی هم بگه به جرم افشای اسناد سری دادگاهیش میکنید
یه دفه بگید رهبری رو گروگان گرفتید
حضرات اونا اسناد سری نیست
اسناد بی آبروییه که دارید زور میزنید روش خاک بریزید
بیشتر از اینکه نگران این باشید که حرف رهبری اجرا نشده، نگران افشا شدن اطلاعات طبقهبندی شدهاید. خیلی خوبین خدایی.
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
وقتی مثل بچههای پنجساله داری از حسودی میترکی و خزعبل به هم میبافی
آقازاده
اگه اون یه نفر حضرت قالیباف بود هم همین حرف رایگان رو میزدی یا
هم نظری قالیباف با رهبری رو تا حد خوابیدن حضرت علی در رختخواب پیامبر در لیله المبیت میبردی بالا
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
🔻صفر تا صد داستان آتشبس، مذاکره و توافق/ تیم مذاکرهکننده چگونه تلاشهای خیرخواهانه رهبر انقلاب برای یک تفاهم عزتمندانه را نادیده گرفت؟
خانعلیزاده؛ استاد دانشگاه:
🔹از همان ساعات ابتدایی پس از شهادت رهبر انقلاب، آمریکا درخواست آتشبس میکند که قاعدتا پذیرفته نمیشود.
🔹پس از انتخاب رهبر جدید انقلاب، یک طرح ۵ مادهای برای گفتوگو با آمریکا تهیه میشود و برای رهبری ارسال میشود که ایشان آن را رد میکنند. رفت و برگشتهای متعددی میشود که در نهایت آن ده بند نوشته میشود. همان ده بند بیانیه اول شورای عالی امنیت ملی بود.
🔹البته بر روی همان ده بند هم رهبر انقلاب ۸ بند دیگر پاراف میکنند که اینها هن باید رعایت شود مثلا میفرمایند که اصلا مذاکره هستهای نباید انجام شود.
🔹طرف آمریکایی نیاز به آتشبس داشت به همین دلیل ابتدا اعلام کرد مبنا همین ده بند است. آتشبس اعلام شد و وقتی تیم به اسلامآباد رفت، طرف آمریکایی گفت براساس آن ده بند مذاکره نخواهد کرد.
🔹همانجا درباره مسئلهی هستهای، برخلاف پیام مکتوب رهبری گپوگفتهایی زده میشود. بر همین اساس ارزیابی تیم آمریکایی از طرف ایرانی این میشود که ایرانیها نمیخواهند جنگ را ادامه بدهند و اگر ما سفت بگیریم میتوانیم از آنها امتیاز بگیریم.
🔹پس از اسلامآباد گزارشهایی از طرف تیم مذاکرهکننده به رهبری ارسال میشود که یکی از این گزارشها از طرف یکی از اعضای اصلی تیم مذاکرهکننده است.
🔹رهبر انقلاب یک واکنش مخالفتآمیز و منفی نسبت به مذاکرات اسلامآباد مطرح میکنند. اعتراض میکنند و میفرمایند شما خلاف شرع انجام دادید، از جمله اینکه درباره هستهای مذاکره کردید و یا ده شرط را تحمیل نکردید.
🔹در پاسخ به اعتراض رهبری به مذاکره اسلامآباد، تعدادی از اعضای شعام یک نامهای مینویسند به رهبری و مفادش نکاتی دارد. در بخشی از آن نامه میگویند نمیشود بدون هستهای مذاکره کرد. درباره ادامه جنگ و هدف قرار گرفتن زیرساختها نیز نکاتی بیان میکنند.
🔹رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه تاکید میکنند این مذاکرات نه به خیر دنیای شماست و نه به خیر آخرت شما و این مذاکرات جلوی زدن زیرساختهای شما را نمیگیرد.
🔹پس از آن تیم مذاکرهکننده دوباره فرآیند تبادل پیام را از سر میگیرد و ده بند به کلی کنار گذاشته میشود و طرح ۱۴ بندی به ابتکار وزارت خارجه پیگیری میشود که خروجی آن به تفاهمنامه اسلامآباد منجر میشود.
🔹شعام مصوب میکند و پس از ارسال به رهبری حدود ۲ هفته این طرح بیپاسخ میماند و مسئولان شعام جلسه میگیرند که این سکوت را حمل بر رضایت اعلام کنند و تفاهم را امضا کنند. در همین جلسه نامهای از سوی رهبری میآید که تعدادی سوال مطرح شده بود و از تک تک اعضای شعام میخواهند به آن پاسخ بدهند.
🔹یک به یک اعضا به این سوالات پاسخ میدهند و مسئولان تعهد میدهند که منظور و برداشت از این مفاد چیست. مثلا یکی از تفاسیر این است که درباره بحث عدم مداخه، برخی از رسانههای معاند باید تعطیل شوند.
🔹بعد از این تعهد مکتوب، ایشان مجوز تفاهم را صادر میکنند. کل فرایندی که منجر به این نامه «من نظر دیگری داشتم» این است.
🔹ایشون اساسا با فرایند مذاکره مخالفت داشتند مگر بر مبنای آن ده بند. وقتی آن مسیر تغییر کرد، ایشان اصلا به مذاکره اعتقاد نداشتند. نه اینکه صرفا با این تفاهم مخالف باشند، بلکه با فرایند پسا اسلامآباد مشکل داشتند و اعلام هم کرده بودند که با فشار و پیگری و تاکید شعام پیش میرود.
✅️ @Rajanews_com