دیالوگ؛
دوست دارم ولی ازت ناراحتم . .
ی بار میبخشی، دوبار فراموش میکنی سه بار نادیده میگیری و میگی دوسش دارم ولش کن، بعدش دیگه دلت پر میشه، حرفای تلخش و همه اون اتفاقای بد مرور میشه تو ذهنت میخوای بمونی ولی دیگه
نمیتونی . .