eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
2.1هزار دنبال‌کننده
81.5هزار عکس
87.3هزار ویدیو
3.3هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵خواب را کشتند آروم بخوابید عزیزانم! دنیا جای خوبی نیست... 👆👆👆آتش به اختیاران جوان سراسر کشور لطفا تصاویر جنایات سگ های داعشی صهیونیستی را برای مردم کل جهان به ویژه کشورهای غربی و عربی ارسال کنید تا همه دنیا بر علیه این داعشی های صهیونیست به پا خیزند
10.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥آیت الله العظمی جوادی آملی «کسی که به ميل خود حرکت مي‌کند، به آرزوی خود حرکت مي‌کند، نه به عقل خود؛ اينکه مي‌گويد من هر چه بخواهم مي‌گويم، هر کاری بخواهم مي‌کنم، اين مثل آن سوارکاری است که مي‌گويد هر جا بخواهم مي‌روم! به هر حال يک جا درّه است کجا مي‌خواهی بروی؟ فرمود کسی که افسار دستش است و عقل دستش نيست، اين مرتّب مي‌رود، بالاخره سقوط مي‌کند...» درس اخلاق ٩۶/١٢/١٧
Notes_231022_184137.pdf
3.83M
فایل pdf [♦️چرا شکست رژیم جعلی صهیونیستی قابل ترمیم نیست؟ ] گزیده از متن: 🔸وقتی می گوییم شکست رژیم صهیونیستی، شاید این در ذهن متبادر شود که کدام شکست؟ صهیونیست‌ها که نزدیک به ۵ هزار فلسطینی را قتل عام کردند! این کجا به معنای شکست است!؟ باید در جواب گفت: 🔹اولا رژیم صهیونیستی با توجه به هارت و پورت زیاد، که اگر در مرزهای ما پشه پر بزند حسگرهای ما می فهمد، دوربینهای ما انعکاس می دهد، اطلاعات ما پیش بینی می کند؛ لذا در عرض ۲۰ دقیقه نیمی از سرزمین‌های اشغالی به زیر چکمه ی رزمندگان مقاومت حماس رفته، صدها نفر اسیر و بیش از هزار نفر کشته می‌دهد این در حالی است که در مجموع تمام جنگهایی که اسرائیل از بدو تشکیل داشته این مقدار خسارت آن هم در بیست دقیقه متحمل نشده است 🔹دوما کشتن کودکان و زنان و غیر نظامیان در قاموس جنگ، پیروزی نیست که نشانه های روشن شکست و جنایت جنگی است ✍️ نویسنده: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ |
جن و شیاطین در آخرالزمان_.mp3
15.42M
🔰 | 💥 هشدار : کارهایی که ما را بیشتر در معرض نفوذ و تسلط شیاطین قرار می‌دهد!
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠ما طرفدار هستیم؛ هر کس در هر کجا که مظلوم باشد ما طرفدار او هستیم، و مظلوم هستند. به آنها ظلم کرده است، به این جهت ما طرفدار آنها هستیم. بیانات‌ حضرت‌ امام در مصاحبه با تلویزیون «پی. بی. اس» ۵۷/۰۹/۱۰ ☀️(رضوان‌الله‌علیه) —————————‏
⚔️هو المنتقم 🛡وجوب دفاع از مظلوم از دیدگاه آیت‌الله معظم وحید خراسانی دام‌ظلّه 💬 معظم له در بحث خارج فقه خود بر اهمیت ارتباطات اجتماعی مسلمان و وجوب دفاع از آنان و بلکه وجوب دفاع از مظلوم _ فارغ از گرایشات و تفکرات دینی و مذهبی‌شان_ چنین افاده فرمودند: 📋 «الناس صنفان: إما أخ لك في الدين، أو نظير لك في الخلق» فإذاً الواجب على كل مؤمن أن يكون تعامله مع الغير تعاملاً انسانياً، ويكون محباً له الخير والكرامة، نصوحاً نافعاً معينا له في الشدة والبلاء، مع الغضّ عن دينه ومعتقده ومذهبه. 🔸فهذه أخلاقيات الاسلام التي هي ترجمة عملية لسيرة رسول الله وأهل بيته الكرام صلوات الله عليهم أجمعين، وقد أكدت عليها الأخبار والروايات الواردة الائمة علیهم السلام، ولذلك أقولها صراحة: 🔹اعتقادنا وحكمنا وفتوانا في الفقه وجوب الاهتمام بأمور عامة المسلمين، والدفاع عن بلدانهم ونفوسهم وأعراضهم بلا فرق في ذلك بين الشيعي والسُّني، والمؤمن والمنافق العامل بالأحكام الشرعية أو التارك لها، لأن قضية التواصل الإجتماعي بين المسلمين قضية فوق الانتماء المذهبي، وتشمل جميع الفرق الاسلامية بلا فرق بين نوع مذهبهم الفقهي أو الكلامي. 🔸بل هناك توجه اسلامي أهم مما ذكرنا وأوسع شمولاً منه، وهي قضية الدفاع عن المظلوم، فهي أوسع من الأول وتشمل جميع أفراد البشر، بلا فرق في ذلك بين المسلم والكافر، وفي الكافر بين الملحد وأهل الكتاب بل كل مسلم ملزم بالدفاع عن كل مظلوم ودفع الأذى عنه. 📝 مولا امیرالمؤمنین علیه‌السلام به مالک‌اشتر فرمودند: «مردم دو گروه‌اند: یا برادر دینی تو هستند و یا همنوع تو» پس بر هر مؤمنی واجب است که با دیگران تعاملی انسانی داشته باشد و اینکه خیرخواه ایشان بوده و فارغ از دین و اعتقادات و مذهب در سختی‌ها و بلاها یاورشان باشد. 🌱 این اخلاقیات اسلام است که در واقع ترجمۀ عملی از سیرۀ رسول خدا و اهل‌بیت گرامی ایشان علیهم‌السلام می‌باشد و اخبار و روایات وارده از ائمه علیهم‌السلام نیز آن را مورد تأکید قرار داده است، به همین دلیل به صراحت می‌گوییم: 📣 اعتقاد، حکم و فتوای ما در فقه بر وجوب اهتمام به امور عامۀ مسلمین و دفاع از شهرها و نفوس و اَعراض ایشان است و در این مقام تفاوتی میان شیعه و سنی، مؤمن و منافقی که عامل به احکام شرعی است و یا تارک آن، وجود ندارد، زیرا قضیۀ ارتباطات اجتماعی میان مسلمانان، فوق انتسابات مذهبی است و تمامی گروه‌های اسلامی را بدون تفاوت میان نوع مذهب فقهی و کلامی ایشان شامل می‌شود. ✅ گذشته از این، در اسلام نقطۀ توجهی مهم‌تر و گسترده‌تر از آنچه گفتیم وجود دارد و آن قضیۀ دفاع از مظلوم است که از آنچه گفته شد گسترده‌تر است و تمام افراد بشر را شامل می‌شود، بدون فرق میان مسلمان و کافر و در مورد کافر بی‌هیچ تفاوتی میان ملحد یا اهل کتاب؛ بلکه هر مسلمانی ملزم به دفاع از هر مظلوم و دفع آزار و اذیت از اوست. 📚التکفیر فی ضوء الفقه الشیعی ص ۲۳۱ و ۲۳۲؛ تقریر مباحث علمی مرجع دینی حضرت آیت‌الله معظم وحید خراسانی دام‌ظلّه، مقرر شیخ محمدرضا انصاری #️⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⤴️ شرح در کلیپ * یا اسرائیل خیبر خیبر انّا والله جَیش حیدر صحنه های بسیار زیبا👌👌👏👏👏