eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
2.1هزار دنبال‌کننده
81هزار عکس
86.6هزار ویدیو
3.3هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
2_144140477240286727.mp3
3.66M
🔰 دانلود فایل کامل برنامه 🗓 13 دی ۱۴۰۱ 🎙 حجت الاسلام محمدهادی 💠 ضرورت و ویژگی های استاد در مسیر و
1_3785617971.mp3
6.31M
📻مدریت تکنوکرات‌ها 💠بخش اول 🔹برخی از جامعه شناسان و سیاست مداران نگاه خوبی نسبت به تکنوکراسی ندارند. به طور مثال «آلوین اِم واین برگر» می‌گوید: «تکنوکرات‌ها می‌توانند سؤال و حتی سؤالاتی مهم را در حوزه سیاست گذاری مطرح کنند ولی پاسخ به اون سؤالات بر عهدۀ آن‌ها نیست. بنابراین اعطای حق سیاستگذاری عمومی به تکنوکرات‌ها مسئله ساز خواهد شد.» 🔹در حقیت تکنو کراسی ارتباط بسیار نزدیکی با علم زدگی دارد. در این نگاه مدیریت بر اشیاء، مقدم بر مدیریت بر انسان‌هاست و فرد تکنوکرات تصور می‌کند بهتر از بقیه، نیاز‌ها را می‌فهمد. این خود خواهی و خود پرستی در فرد تکنوکرات نه تنها مخرب است بلکه باعث ظهور ناکامی‌هایی در این نظریه شده و میزان نفوذ آن را به شدت کاهش داده و از اعتبار آن کم کرده است. •┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
🔴 درخواست رهبر معظم انقلاب از مبلغین و مردم چیست؟! 🔹 دکتر آقا تهرانی: با حضرت آقا دیدار داشتم، از حضرت آقا پرسیدم، "من در جلسات روی چه موضوعی تأکید کنم؛ سیاست؟ اقتصاد؟ سبک زندگی؟ 🔸 ایشان فرمودند: "بگویید مبلغین روی افزایش جمعیت کار کنند، بگویید اگر من را هم قبول ندارند، به‌ خاطر کشورشان این کار را بکنند، به‌خاطر اسلام 🔴 👇 @bidariymelat
2_144140477240310140.mp3
7.26M
💠 دانلود فایل کامل برنامه 🗓 17 اسفند ۱۴۰۱ 🎙 حجت الاسلام رضا
✅ برای مقاوم‌سازی خانواده‌ها باید به سمت درونی‌سازی ارزش‌ها حرکت کرد 🔻 حجت الاسلام عباس آینه چی، عضو هیات علمی پژوهشکده زن و خانواده: 🔹 امروزه اختلاف نسلی به وقوع پیوسته ولی هنوز گسست نسلی رخ نداده است. باید بررسی کرد که آیا گسست نسلی اصلا اتفاق می‌افتد یا نمی‌افتد و اگر قرار است به وقوع بپیوندد زمان آن کی خواهد بود. فرق گسست نسلی با اختلاف نسلی این است که اگر در هر سه عنصر اساسی هرم هویت اریکسون یعنی باورها، ارزش‌ها و نگرش‌ها و همچنین الگوهای رفتاری اختلاف ایجاد شود و لایه‌های زیرین نیز دارای هیچ نقطه مشترکی نباشد گسست نسلی رخ می‌دهد. 🔹 برای مقاوم‌سازی خانواده‌ها باید به سمت درونی‌سازی ارزش‌ها حرکت کرد. روایتی از امام جواد علیه‌السلام وارد شده است مبنی بر اینکه « مومن نیازمند سه خصلت است: توفیق از جانب خدا، واعظی از نفس خود و پذیرفتن نصیحت کسی که او را نصیحت کند»، این روایت به خوبی بیان کرده است که انسان هم به واعظ درونی و هم به واعظ بیرونی نیاز دارد و تا زمانی که واعظ درونی شکل نگیرد شخصیت محکم مومن واقعی شکل نمی‌گیرد. 🔹 ۶ نظام ارزشی در بحث شخصیت و شکل‌گیری شخصیت مطرح است و افراد ممکن است ترکیبی از این ۶ نظام ارزشی داشته باشند ولی در هر فرد ممکن است یک مورد از این نظام‌های ارزشی غلبه کند. ۶ نظام ارزشی شامل نظام علم و دانش، ارزش‌های سیاسی، زیبایی‌شناختی، اقتصادی، اجتماعی و ارزشی دینی است. متن کامل: http://ihkn.ir/?p=31967 _ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_
هدایت شده از لشکر قدس
♦️جنازه را دیده ای؟ هرچه ضربه بزنی، رویش آب بریزی، نشگون بگیری، تیربارانش کنی! تکان نمیخورد. جان ندارد، همانجا میخوابد... 🔹بعضی انگار جنازه اند، غیرت ندارند، عقل محاسبه ندارند، ذلیل‌اند، یک دنیا را هم خراب کنند باز همان حرف های بچه گانه بر زبانشان قرقره میشود! " پوریا فاطمی " 🚨به لشکر سایبری قدس بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/542441666C7e7c280a3b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درست تو همچین شبی بود که حاج قاسم آرزوی شهادت کرد ....♥️ بیستم اسفند ماه تولد سردار دلها....🌸 ❤️انتشار به مناسبت ۲۰ اسفند سالروز تولد حاج قاسم❤️ ( تاریخ تولد در شناسنامه اول فروردین است) جالبه ۲۰ اسفند ۱ فروردین 1/20 بوقت عاشقی🌹
🔴 حضور زنان در زمره یاران امام عصر 🔹 وجود ۵۰ زن در میان ۳۱۳ یار امام زمان حکایت گر جایگاه ویژه آنان در عصر ظهور است. 🔹 امام باقر علیه السلام می فرمایند: سوگند به خدا ۳۱۳ نفر بدون وعده پیشین گرد می‌آیند که در میان آنان ۵۰ زن است. 📚 العیاشی، ج ۱،ص ۶۴ 🔹 بی شک کارآمدی زنان در عرصه‌هایی جلوه می‌شود که با سرشت و طبیعت او سازگار باشد. سرپرستی و انجام امور بهداشت و درمان را می‌توان یکی از عملکردهای زنان در عصر ظهور برشمرد. 🔹 چنانکه امام صادق می‌فرمایند: همراه مهدی ۱۳ زن هستند‌. آنان مجروحان را مداوا می‌کنند و از بیماران جنگی پرستاری می‌کنند چنانچه زنان در زمان پیامبر اسلام همراه او بودند. 📚 اثبات الهداة، ج ۳،ص ۵۷۵