4_5913515778648313536.mp3
21.6M
🔰سلسله جلسات اخلاق عملی
🔆شرح حدیث عنوان بصری
🎙جلسه یازدهم
🔸حقیقت عبودیت⁉️
🔸گرفتاری های سحر و جادو
🔸#حجتالاسلامبهنامحشمدار
#شرح_حدیث_عنوان_بصری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#اللهم ارزقناشفاعه امام حسن مجتبی کریم اهلبیت و امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام خدایا دست مارا از دامن خودت کوتا مگردان 🤲😭😭😭
آمین یارب العالمین
باذکر ۳صلوات برحضرت محمد وال محمد و عجل فرجهم 🌺🌺🌺✌️
التماس دعا ويژه براي سلامتی و ظهور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️♻️♻️بسم الله الرحمن الرحیم♻️♻️♻️
☘سلامتی وتعجیل در فرج و ظهور امام زمان عج صلوات☘
💫فضائل،مناقب و کرامات امیرالمؤمنین حضرت امام علی(ع)💫
⬅️قسمت شصت و پنجم
❇️ابن عباس گویـد:
✅علی بن ابی طالب صلوات الله علیه نزد رسول خـدا صلی اللّه علیه وآله آمـد.
به پیامبر(ص)گفتنـد: یا رسول الله،امیرالمؤمنین صلوات الله علیه آمـد.
پیامبر اکرم (ص)فرمود: علی صلوات الله علیه پیش از من امیرالمؤمنین نامیـده شده است
⬅️عرض شد:پیش از شـما یا رسول الله؟
پیامبر(ص)فرمود: و پیش از عیسـی و موسی(ع)
⬅️عرض کردند: پیش از عیسی و موسی؟
پیامبر (ص)فرمود: و پیش از سلیمان و داوود، و همچنان ادامه دادنـد تا اینکه تمام پیامبران را بر شـمردند تا به آدم علیه السلام رسید.
سـپس پیامبر(ص)فرمود: خداوند هنگامی که گل آدم را سرشت در مقابل چشمان او مروارید درشتی را آویزان کرد و تسبیح و تقدیس خداوند را می کرد.
خداوند تبارک و تعالی فرمود مردی را در تو ساکن می کنم که او را امیر همه مومنان قرار می دهم و وقتی که علی ابن ابی طالب را آفرید او را در آن مروارید قرار داد ،از این رو پیش از خلقت آدم، امیرالمؤمنین نامیده شد.
⬅️منبع:الروضة في فضائل أمير المؤمنين علي بن أبي طالب عليهما السلام (لابن شاذان القمي)
✅امام صادق علیه السّلام می فرماید: رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمود:
✅به راستی که خداوند عزوجل دانش را بر شش بخش تقسیم نموده است،
✅پنج بخش آن را به علی علیه السلام داده است
✅و در آن یک بخش مانده دیگر هم برای او سهمی قرار داده است.
⬅️منبع:مختصر البصائر :ص۲۶۳ح۱۹۹
⬅️ادامه دارد.
#عکس_نوشت☘
«وَاللَّهُ يَعْلَمُ مَا فِي قُلُوبِكُمْ»
و خداوند آنچه را در دلهای شماست میداند!
-سوره احزاب٥۱
هدایت شده از مرصاد (وقف بر شهید جواد الله کرم)
🔺دو سال است مجلس مالیات بر عایدی سرمایه را معطل خودش کرده است/ متهم ردیف اول التهابات ارزی اخیر مجلس است
🔹️ دکتر محمود زرینماه، اقتصاددان و تحلیلگر مسائل اقتصادی:
🔸️ در این دو سال هزاران تریلیون سوداگری در این کشور اتفاق افتاده، چرا این قانون را تصویب نکردید؟
🔹مجلسیها درباره تبعات تاخیر در تصویب این طرح، پاسخگو نیستند!
@Mersad_MD
هدایت شده از مرصاد (وقف بر شهید جواد الله کرم)
چند سالتون بود فهمیدید جد #کاووس_سیدامامی ، حاج ابراهیم خان کلانتر [ آن #یهودی زاده نمک به حرام ! به تعبیر میرزا عبدالکریم شیرازی ] همون فردی که به #لطفعلی_خان_زند خیانت کرد ، دروازه شیراز رو به روی شاه و سپاهیانش بست ! و کودتا کرد و باعث سقوط زندیه و آغاز حکومت #قاجاریه شد ؟!
@Mersad_MD
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام دوستان عزیز گوش کنید و لذت ببرید ان شاءالله👆🔔👆🔔👆🔔👆
هدایت شده از بیداری ملت
♦️ ️همسر یک جاسوس در هلیکوپتر رئیس جمهور!
🔹 فروردین 93 در جریان سفر روحانی به چابهار یکی از همراهان حاضر در هلیکوپتر ، یگانه صالحی همسر جیسون رضائیان بوده است !
🔹 همسفر بودن با رئیس جمهور ! در یک هلیکوپتر با تعداد معدود همراهان ، مهمتر از دانستن طعم آدامس او نیست ؟!
چه سیستم و شبکه ای وجود داشت که توانست یک جاسوس را در کنار رئیسجمهور در یک سفر قرار دهد؟ و مهمتر اینکه آیا این شبکه و سیستم همچنان وجود دارد و فعال است؟
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از عموفیدل / سعیدیسم 🔆
جان مينارد كينز، اقتصاددان:
«اگر میخواهيد ملتی را نابود كنيد، كم هزينهترين، راحتترين و پنهانترين ابزار، تورم است. يك تورم بلندمدت ايجاد كنيد. زيرا آرام آرام تمام بنيانهای اخلاقی و اقتصادی آن ملت نابود میشود.»
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍هر کس میگوید روحانی و دولت اصلاحطلبش منافق و خائن نبودند فقط این کلیپ یک دقیقه ای را ببیند .
هدایت شده از آقای نفوذی
27.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴چگونه یک ملّت از درون نابود می شود
روایت بزمنوف مامور ارشد ک.گ.ب از فرایند مرحله ای تبلیغات سیاسی:
هنر جنگیدن این است که اصلامبارزه ای انجام ندهید بلکه به جای آن تمام ارزش های موجود در کشور دشمن را تغییر دهید. این هدف نهایی براندازی ست که پس از آن شما بدون شلیک حتی یک گلوله بر دشمن غلبه می کنید؛ این یعنی براندازی
اولین مرحله «نابودی اخلاقی» نام دارد؛ بین 15 تا 20 سال زمان نیاز است تا یک جامعه را تضعیف روحیه کنید چون این زمان کافی برای تربیت کردن یک نسل از دانش آموزان و کودکان است؛ یک نسل، یک بازه زمانی از زندگی انسان که صرف تحصیل و آموزش می شود.در هر کشوری قطعا جریاناتی وجود دارند که خلاف ارزش و اصول اخلاقی جامعه حرکت کنند که سو استفاده از این جنبشها هدف اصلی براندازی است.
مرحله دوم «بی ثبات سازی» است. هدف بی ثبات کردنِ تمام روابط، موسسات و سازمانهای پذیرفته شده در کشور دشمن است. حوزههای هدف در این مرحله به اقتصاد، نظم و قانون، نیروهای نظامی و رسانهها محدود میشود؛ مرحلهای که مستقیما به بحران منجر می شود.
مرحله سوم « بحران» است، زمانی که جامعه دیگر نمیتواند به خوبی عمل کند و ساختار جامعه فرو میریزد. در این مرحله ساختار قانونی و نظم سیاسی فرو می ریزد. که ممکن است دو پیامد مختلف داشته باشد: جنگ داخلی یا اشغال نظامی.
مرحله چهارم، «عادی سازی» است. در این مرحله از پی آشوب و بلبشوی سیاسی رهبران خودخوانده جدیدی پس از جنگ داخلی یا اشغال به قدرت میرسند و سایر نیروهای انقلابی سابقا همکار و امروز رقیب، از صحنه کنار می زنند. در این مرحله قدرت فائقه از ثبات حمایت میکنند.
@mr_nofoozi
💠*دعای صد یا الله که در شب عید فطر خوانده می شود بسیار زیباست بخوانید*💠
🌷🌸🌷🌸🌷
✨و شیخ و سیّد بعد از این نماز این دعا را نقل کرده اند :
«یا اَللّهُ یا اَللّهُ یا اَللّهُ یا رَحْمنُ یا اَللّهُ یا رَحیمُ یا اَللّهُ یا مَلِکُ یا اَللّهُ یا قُدُّوسُ یا اَللّهُ یا سَلامُ یا اَللّهُ یا مُؤْمِنُ یا اَللّهُ یا مُهَیْمِنُ یا اَللّهُ یا عَزیزُ یا اَللّهُ یا جَبّارُ یا اَللّهُ یا مُتَکَبِّرُ یا اَللّهُ یا خالِقُ یا اَللّهُ یا بارِئُ یا اَللّهُ یا مُصَوِّرُ یا اَللّهُ یا عالِمُ یا اَللّهُ یا عَظیمُ یا اَللّهُ یا عَلیمُ یا اَللّهُ یا کَریمُ یا اَللّهُ یا حَلیمُ یا اَللّهُ یا حَکیمُ یا اَللّهُ یا سَمیعُ یا اَللّهُ یا بَصیرُ یا اَللّهُ یا قَریبُ یا اَللّهُ یا مُجیبُ یا اَللّهُ یا جَوادُ یا اَللّهُ یا ماجِدُ یا اَللّهُ یا مَلِىُّ یا اَللّهُ یا وَفِىُّ یا اَللّهُ یا مَوْلى یا اَللّهُ یا قاضى یا اَللّهُ یا سَریعُ یا اَللّهُ یا شَدیدُ یا اَللّهُ یا رَؤُفُ یا اَللّهُ یا رَقیبُ یا اَللّهُ یا مَجیدُ یا اَللّهُ یا حَفیظُ یا اَللّهُ یا مُحیطُ یا اَللّهُ یا سَیِّدَ السّاداتِ یا اَللّهُ یا اَوَّلُ یا اَللّهُ یا اخِرُ یا اَللّهُ یا ظاهِرُ یا اَللّهُ یا باطِنُ یا اَللّهُ یا فاخِرُ یا اَللّهُ یا قاهِرُ یا اَللّهُ یا رَبّاهُ یا اَللّهُ یا رَبّاهُ یا اَللّهُ یا رَبّاهُ یا اَللّهُ یا وَدُودُ یا اَللّهُ یا نُورُ یا اَللّهُ یا رافِعُ یا اَللّهُ یا مانِعُ یااَللّهُ یادافِعُ یااَللّهُ یا فاتِحُ یااَللّهُ یانَفّاحُ [عُ] یااَللّهُ یاجَلیلُ یااَللّهُ یا جَمیلُ یا اَللّهُ یا شَهیدُ یا اَللّهُ یا شاهِدُ یا اَللّهُ یا مُغیثُ یا اَللّهُ یا حَبیبُ یا اَللّهُ یا فاطِرُ یا اَللّهُ یا مُطَهِّرُ یا اَللّهُ یا مَلِکُ یا اَللّهُ یا مُقْتَدِرُ یا اَللّهُ یا قابِضُ یا اَللّهُ یا باسِطُ یا اَللّهُ یا مِحیى یا اَللّهُ یا مُمیتُ یا اَللّهُ یا باعِثُ یا اَللّهُ یا وارِثُ یا اَللّهُ یا مُعطى یا اَللّهُ یا مُفْضِلُ یا اَللّهُ یا مُنْعِمُ یا اَللّهُ یا حَقُّ یا اَللّهُ یا مُبینُ یا اَللّهُ یا طَیِّبُ یا اَللّهُ یا مُحْسِنُ یا اَللّهُ یا مُجْمِلُ یا اَللّهُ یا مُبْدِئُ یا اَللّهُ یا مُعیدُ یا اَللّهُ یا بارِئُ یا اَللّهُ یا بَدیعُ یا اَللّهُ یا هادى یا اَللّهُ یا کافى یا اَللّهُ یا شافى یا اَللّهُ یا عَلِىُّ یا اَللّهُ یا عَظیمُ یا اَللّهُ یا حَنّانُ یا اَللّهُ یا مَنّانُ یا اَللّهُ یا ذَاالْطَّوْلِ یا اَللّهُ یا مُتَعالى یا اَللّهُ یا عَدْلُ یا اَللّهُ یا ذَاالْمَعارِجِ یا اَللّهُ یا صادِقُ یا اَللّهُ یا صَدُوقُ یا اَللّهُ یا دَیّانُ یا اَللّهُ یا باقى یا اَللّهُ یا واقى یا اَللّهُ یا ذَاالْجَلالِ یا اَللّهُ یا ذَاالاِْکْرامِ یا اَللّهُ یا مَحْمُودُ یا اَللّهُ یا مَعْبُودُ یا اَللّهُ یا صانِعُ یا اَللّهُ یا مُعینُ یا اَللّهُ یا مُکَوِّنُ یا اَللّهُ یا فَعّالُ یا اَللّهُ یا لَطیفُ یا اَللّهُ یاغَفُورُ یااَللّهُ یا شَکُورُ یااَللّهُ یا نُورُ یااَللّهُ یا قَدیرُ [یمُ] یااَللّهُ یا رَبّاهُ یا اَللّهُ یا رَبّاهُ یا اَللّهُ یا رَبّاهُ یا اَللّهُ یا رَبّاهُ یا اَللّهُ یا رَبّاهُ یا اَللّهُ یا رَبّاهُ یااَللّهُ یا رَبّاهُ یااَللّهُ یا رَبّاهُ یا اَللّهُ یا رَبّاهُ یا اَللّهُ یا رَبّاهُ یااَللّهُ اَسْئَلُکَ اَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ وَتَمُنَّ عَلَىَّ بِرِضاکَ وَ تَعْفُوَ عَنّى بِحِلْمِکَ وَتُوَسِّعَ عَلَىَّ مِنْ رِزْقِکَ الْحَلالِ الطَّیِّبِ وَ مِنْ حَیْثُ اَحْتَسِبُ وَمِنْ حَیْثُ لا اَحْتَسِبُ فَاِنّى عَبْدُکَ لَیْسَ لى اَحَدٌ سِواکَ وَلا اَحَدٌ اَسْئَلُهُ غَیْرُکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ ما شاَّءَ اللّهُ لا قُوَّةَ اِلاّ بِاللّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ»
پس به سجده مى روى و مى گویى :یااَللّهُ یااَللّهُ یااَللّهُ یارَبُِّ یارَبُِّ یارَبُِّ یا مُنْزِلَ الْبَرَکاتِ بِکَ تُنْزَلُ کُلُّ حاجَةٍ اَسْئَلُکَ بِکُلِّ اسْمٍ فى مَخْزُونِ الْغَیْبِ عِنْدَکَ وَالاْسْماَّءِ الْمَشْهُوراتِ عِنْدَکَالْمَکْتُوبَةِعَلى سُرادِقِ عَرْشِکَ اَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ وَاَنْ تَقْبَلَ مِنّى شَهْرَ رَمَضانَ وَتَکْتُبَنى مِنَ الْوافِدینَ اِلى بَیْتِکَ الْحَرامِ وَتَصْفَحَ لى عَنِ الذُّنُوبِ الْعِظامِ وَتَسْتَخْرِجَ [لى ] یا رَبِّ کُنُوزَکَ یا رَحْمنُ