eitaa logo
طلاب پاسخگو
1.8هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.3هزار ویدیو
222 فایل
💥تبادل @Fsh1392sMM 🌹پاسخگو شبهه @S_dastlan @Sarbazvelayat5 @Mhgholamalian ✅پاسخگو #احکام @Mhgholamalian @kiani_sulduz 🟣مشاور خانواده: @pasokhgo313 💢پاسخگو #بانوان @askbanoo @mousaviasl135 @mhgholamalian ☎️پاسخگوی تلفنی 👈(096400)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️در اوج سخنرانی نماینده ولی فقیه در همدان ، دختر بچه می رود جلو، میگوید: اجازه ! شعر بخوانم؟ امام جمعه همدان آیت الله شعبانی میکروفون را به او می‌سپارد، سپس از سوگند درخواست میکند برای جمع دعا کند 🤲دخترک میگوید: بزرگترها کارهای بد میکنن، خدایا ببخششون 🌹ویدئوی زیبایی بود، برای لحظاتی به دور از تمام فراز و نشیب ها و بالا و پایین های دنیای خبر ، روحمان تازه شود.... ‌لطفاً برای مخاطبین خود جهت عضویت ارسال کنید. به ما بپیوندید ...🙏 ✅ طلاب پاسخگو 🔻 🔴 @tollabe_pasokhgoo
مصاحبه با شهبازی مجری پاورقی .pdf
473.5K
🔺️مصاحبه جالب روزنامه جوان با محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و سیدخندان واقعیت این است که کلی برنامه بی‌مخاطب در تلویزیون ساخته شده و می‌شود و کسی هم با آن‌ها کاری ندارد. می‌آیند و می‌روند؛ برنامه‌هایی که از سوی آدم‌های مدعی هم ساخته شده است. برای مثال فلان مجری یک برنامه‌ای ساخته با بودجه‌ای به اندازه سیدخندان و فقط ۳‌درصد مخاطب داشته است، ولی هیچ‌کس نه این را می‌گوید نه گیر می‌دهد، نه کاری به او دارد. خود برنامه خندوانه شب یلدای یکی از سال‌های اخیر ۱۹‌درصد مخاطب داشته ولی کسی به این موضوع انتقاد نکرده است. حالا این‌ها چه زمانی اتفاق افتاده، چندین سال قبل، یعنی زمانی که نه حوادث ۱۴۰۱ اتفاق افتاده، نه شبکه نمایش خانگی، اینستاگرام و فضای مجازی به اندازه امروز گسترش داشته است. آن زمان آدم‌های معروف و مدعی برنامه ساخته‌اند که ۴‌درصد و ۱۰‌درصد مخاطب داشته است، بعد الان به ما انتقاد می‌کنند که برنامه ساخته‌ای ۱۴‌درصد بیننده داشته، خیلی ضعیف بوده!.. ...وقتی شما نسبت به فرهنگ تعهد نداشته باشید، کار برای‌تان راحت‌تر می‌شود، چون کمتر مجبور می‌شوید خودتان را محدود کنید، اما بحث مهم‌تر این است که دوستان غیرانقلابی ما الگو‌هایی را در صداوسیما تثبیت کرده‌اند که وقتی شما می‌خواهید خارج از آن الگو‌ها برنامه‌سازی کنید، برخی برنمی‌تابند. شما ببینید آقای رامبد جوان که خندوانه‌اش گرفت، پیش از آن یک برنامه‌ای داشت به نام گپ که به خانه چهره‌ها می‌رفتند و با آن‌ها درون خانه گپ می‌زدند و اتفاقاً گرته‌برداری از برنامه‌های خارجی هم بود، اما نگرفت و باز به او اعتماد شد.  متن کامل 🔴 @Tollabe_pasokhgoo
❓نظر اسلام در مورد تکدی گری چیست؟ ✅پاسخ اجمالی: تکدی‌گری(گدایی کردن) و درخواست کمک مالی از مردم، اگر از روی نیاز و حاجت ضروری باشد از نظر اسلام اشکال ندارد، اما در عین حال اصرار بر درخواست و تقاضای کمک، اگر همراه با سماجت و پافشاری باشد مورد تأیید نیست. ضمن این‌که تکدی‌گری و درخواست کمک مالی در صورت بی‌نیازی حرام است. 🌐پاسخ تفصیلی: http://www.islamquest.net/fa/archive/question/fa25483 🌼 @Tollabe_pasokhgoo •┈┈••✾•✨🌸⁦✨•✾••┈┈•
🔺فتوای ۴ مرجع تقلید درباره حرمت استفاده از کالاهای صهیونیستی + سند ◽️آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و مظاهری پاسخ استفتاء مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه‌های علمیه درباره خرید با واسطه یا بی واسطه و استفاده از کالاهای شرکت‌های صهیونیستی را اعلام کردند. 🌼 @Tollabe_pasokhgoo •┈┈••✾•✨🌸‌✨•✾••┈┈•
روانشناسی جوان پرخاشگر .Mp3
368.5K
🔺روانشناسی جوان پرخاشگر ❓جوان ۲۲ ساله ای دارم که به شدت پرخاشگر است و از من که مادرش هستم بی نهایت متنفر است، چه کنم؟ 🎤پاسخ ♦️ @Tollabe_pasokhgoo ‍‌ ‎‌‌‌‎࿐჻ᭂ⸙🍃🌸⸙჻ᭂ࿐
❓جبار معمولا برای انسان‌های خون‌ریز و بدسرشت به کار برده می‌شود، اما چرا در قرآن یکی از اسم‌های خداوند متعال جبار است؟ ✅پاسخ: یکی از اسم‌هایی که خداوند متعال در قرآن خود را با آن توصیف می‌کند، صفت «جبار» است[حشر/23] . «جبار» در زبان عامیانه معنای مذمومی دارد و به آدم ظالم و ستمگر گفته می‌شود، حال باید دید که در این آیه چه معنایی اراده شده که از اوصاف الهی شمرده شده است، زیرا ذات خداوند متعال از هر گونه ظلم و ستم مبراست و هرگز این معنا مناسب با ذات باری تعالی نیست. 🔶 كلمه «جبار» صيغه مبالغه از «جبر» می‌باشد که به معنای شكسته بند و اصلاح كننده است؛ بنابراين «جبار» كسى است كه اراده‌اش نافذ است و اراده خود را بر هر كسی كه بخواهد تحميل می‌كند. راغب در «مفردات» می‌گويد: اصل جبر، اصلاح كردن امور است که با غلبه و قدرت همراه باشد. ✳️ صاحب مجمع البیان معتقد است، «جبار» در این آیه به معنای عظیم الشان در ملک و سلطنت است که دارای قدرت مطلق است و اراده‌اش نافذ است؛ این معنا جز بر خداوند متعال قابل صدق نیست. 💠 در نتیجه: جبار در این آیه به معنای جبران کننده و اصلاح کننده امور است، یعنی او با قدرت و نفوذ اراده خود، امور مردم را اصلاح می‌کند، و هر امری را که خود اراده کند، در عالم جریان می‌دهد و هیچ قدرتی نمی‌تواند از نفوذ اراده او جلوگیری کند و جلوی اراده و تصمیم او را بگیرد و راه او را سد کند. 🌷 طلاب پاسخگو🔻 ♦️ @Tollabe_pasokhgoo ‍‌ ‎‌‌‌‎࿐჻ᭂ⸙🌼🌼⸙჻ᭂ࿐
👌 امام محله‌ای که برای حل مسائل اعتیاد، اشتغال، معیشت و تربیت تلاش می‌کند در این زمان اگر بخواهیم مردان خوب روزگار را بشناسیم باید به سمت افرادی برویم که با نیازمندان جامعه همدرد شده اند و وقت خود را صرف رشد آنان می کنند درست مثل حجت الاسلام فرجی نیک. امام جماعتی که وقت خود را صرف توانمندی نوجوانان منطقه محروم کرده و برای رشد آنان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. 📎 گزارش کامل 🌼 @Tollabe_pasokhgoo •┈┈••✾•✨🌸‌✨•✾••┈┈•
🔺در اهمیت رعایت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ✍ : 🔸از جابر از (ع) روايت شده است که: در آن دوره هاى آخر، در آن دوره هاى انحطاط، مردمى پيدا مىشوند مريد و دنباله رو يك دسته ديگر؛ يك دسته مريد و يك دسته مراد. 🔹يك دسته دنباله رو يك مشت آقا و پيشوا! اين مرادها و آقاها، اين پيشواها، كسانى هستند كه در ميدان قرائت و عبادت خيلى خوب می درخشند. مردم آنها را افراد خوبى مى دانند. مراسم مذهبى خيلى اهميت پيدا مىكند. قرآن خوان‌ها و برگزاركنندگان مراسم هم خوب می درخشند. 🔸اما اين عناصر درخشنده كه كارگزاران برگزارى هر چه جالب‌تر مراسم ظاهرى دين و خوانندگان درون تهىِ جالب قرآن كريم اند، خام و بى‌مُخ❗️ ❓چرا؟ چون اينها و را لازم و نمی دانند، مگر آنجا كه درِ هر ضررى بر رويشان بسته باشد. اگر گردى به دامنشان نشيند و اگر از گُل بالاتر به ايشان نگويند، امر به معروف و نهى از منكر را لازم می دانند! 📚شهید آیت الله دکتر بهشتی گزیده کتاب "باید ها و نباید ها" 🌼 با ما همراه باشید 🔻 @Tollabe_pasokhgoo
❓آیا قضاوت کردن در مورد دیگران جایز است؟! ✍پاسخ: 🔹اساساً قضاوت در مورد رفتار دیگران چندان مورد توصیه تعالیم دینی نیست. امام على(ع) در این زمینه می‌فرماید: خوشا به حال کسى که زشتى و بدى خودش، او را از زشتی‌هاى مردم منصرف کند.[1] البته در مواردی که علم و یقین به برخی رفتارها و رویکردهای افراد داشته باشیم، که به نوعی در ارتباط با حقوق جامعه و مردم باشد می‌توانیم قضاوت کنیم. و در برخی موارد - مانند انتخاب نمایندگان مجلس، رییس جمهور، اعضای شوراهای اسلامی، افراد قیم بر اموال یتیمان و ... - حتی لازم است که قضاوتی در مورد آنان داشته باشیم. 🔹این قضاوت‌ها، اما نباید بر اساس حدس و گمان باشد، بویژه افرادی که زندگی سالمی داشته‌اند. امام علی(‏ع) در این باره می‌فرماید: عادلانه نیست که با تکیه بر ظن و گمان در مورد افراد مورد اعتماد قضاوت کنیم «لَیسَ مِنَ العَدلِ القَضَاءُ عَلَی الثَّقَةِ بِالظَّنِّ».[2] پاورقی: [1]. سید رضی، محمد بن حسین، نهج البلاغة، محقق، صبحی صالح، ص 256، قم، هجرت، چاپ اول، 1414ق. [2]. همان، ص 507. 🌷پاسخگوی سوالات هستیم👇 🌼 @Tollabe_pasokhgoo •┈┈••✾•✨🌸‌✨•✾••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اشک آیت‌الله امامی کاشانی (ره) در آخرین روزهای عمر در حال خواندن روایت از حالات امام زمان(عج) 🤲نثار روحشان صلوات و فاتحه ای هدیه کنیم 🌼 @Tollabe_pasokhgoo •┈┈••✾•✨🌸‌✨•✾••┈┈•
836_12291289810211.mp3
425.6K
❓مقصود از ضالین و مغضوب در سوره حمد که در میخوانیم چه کسانی هستند؟ 🎤پاسخ ♻️ این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید💯 🔴 @Tollabe_pasokhgoo
🔺پاسخ شیرین و محکم استاد شهید مطهری به دلباختگان فرهنگ و تمدن غرب 🔸امثال من گاهی با سؤالاتی مواجه می‌شویم که با لحن تحقیر و مسخره آمیزی می‌پرسند: آقا سواره (ایستاده) غذا خوردن شرعاً چه صورتی دارد؟! با قاشق و چنگال خوردن چطور؟! آیا کلاه لگنی به سر گذاشتن حرام است؟! آیا استعمال لغت بیگانه حرام است؟! ... 🔹‌‌در جواب اینها می‌گوییم: اسلام دستور خاصی در این موارد نیاورده است. اسلام نه گفته با دست غذا بخور و نه گفته با قاشق بخور؛ گفته به هر حال نظافت را رعایت کن. از نظر کفش و کلاه و لباس نیز اسلام مد مخصوصی نیاورده است. از نظر اسلام زبان انگلیسی و ژاپنی و فارسی یکی است. اما ... 🔸‌‌اما اسلام یک چیز دیگر گفته است؛ گفته شخصیت باختن حرام است، مرعوب دیگران شدن حرام است، تقلید کورکورانه کردن حرام است، هضم شدن و محو شدن در دیگران حرام است، طفیلیگری حرام است، افسون شدن در مقابل بیگانه (مانند خرگوشی که در مقابل مار افسون می‌شود) حرام است، الاغ مرده بیگانه را قاطر پنداشتن حرام است، انحرافات و بدبختی‌های آنها را به نام «پدیده قرن» جذب کردن حرام است، اعتقاد به اینکه ایرانی باید جسماً و روحاً و ظاهراً و باطناً فرنگی بشود حرام است، چهار صباح به پاریس رفتن و مخرج «را» را به مخرج «غین» تبدیل کردن و به جای «رفتم» «غفتم» گفتن حرام است. 📚برگرفته از کتاب نظام حقوق زن در اسلام؛ شهید مرتضی مطهری(ره) 👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. •┈┈••✾•✨‌🌸⁩✨•✾••┈┈• 🌷با‌طلاب‌پاسخگو‌همراه‌باشید🌷 🌹 @Tollabe_pasokhgoo •┈┈••✾•✨🌼‌✨•✾••┈┈•
💥تحلیل آیین نوروز به مناسبت فرارسیدن سال نو 🔹نوروز، نخستین روز فروردین ماه شمسی‌ به حساب می‌آید. محاسبه سال شمسی‌ تا پیش از پیدایش تاریخ جلالی‌ در سال 467 یا 471، به این ترتیب بود که سال را به دوازده ماه سی‌ روزه تقسیم می‌کردند که جمعا 360 روز می‌شد. پنج روز باقی‌ مانده را در پایان آبان ماه یا اسفندماه بر آن می‌افزودند که جمعا 365روز می‌شد. با این حال پنج ساعت و 48 دقیقه و 45/51 ثانیه باقی‌ می‌ماند. این زمان در هر چهار سال، یک روز می‌شد و از آنجا که در محاسبه نمی‌آمد، روز اول فروردین در فصول سال تغییر می‌کرد. بنابراین ماه های‌ شمسی‌ نیز در آن زمان، مانند ماه های‌ قمری‌ در فصول سال متغیر بود. معنای‌ این سخن، آن است که نوروز در آغاز فروردین واقعی‌، یعنی‌ نقطه آغاز اعتدال ربیعی،‌ قرار نداشت. 🔸زمانی‌ که یزدگرد سوم، آخرین شاه ساسانی‌ در سال 632م‌ به تخت نشست، روز نخست سال، یعنی‌ اول فروردین در آن تاریخ، مطابق بود با شانزدهم حزیران (ژوئن)؛ مطابق با 27 خرداد. پس از آن با محاسبه بالا، روز نوروز یا اول فروردین، هر چهار سال، یک روز به عقب می‌آمد. 🔹در سال 467، روز نوروز مطابق دوازدهم حوت یا اسفند بود. در این سال، ملکشاه سلجوقی‌، دستور داد تا منجمان، محاسبه دقیقی‌ از سال شمسی‌ انجام دهند و روز اول فروردین را معین کنند. بر اساس محاسبه خواجه عبدالرحمان خازنی‌، منجم مرو، عوض آنکه بر اساس محاسبه قبلی‌، روز واقعی‌ دوازدهم اسفند اول فروردین دانسته شود، اول فروردین را هیجده روز جلوتر برده و در ابتدای‌ اعتدال ربیعی‌، یعنی‌ فروردین واقعی‌ قرار گرفت. در محاسبه جدید، هر سال را در چهار نوبت، 365 روز محاسبه کرده (دوازده سی‌ روز به ضمیمه پنج روز که در آخر ماه آبان یا اسفند افزوده می‌شد) و سال پنجم را 366 روز محاسبه کردند. البته پس از هر هشت دوره چهارساله، سال پنجم را 366 قرار می‌دادند. در این محاسبه آن پنج ساعت و اندی‌ نیز در محاسبه می‌آمد. بدین ترتیب، روز نوروز به عنوان نخستین روز فروردین ماه، از آن سال ثابت ماند. بنابراین، نخستین سالی‌ که روز اول فروردین آن دقیقا مطابق آغاز زمان اعتدال ربیعی‌ بود، سال 467 یا 471 بوده است. 🔸در سال 1304ش‌ (1343ق/ 1925م‌) در ایران، تقویم شمسی‌ به عنوان تقویم رسمی‌ پذیرفته شد. محاسبه پیشین که دقیق بود، مراعات شد و تنها عوض افزودن پنج روز به سال، شش ماه نخست سال را سی‌ و یک روز، و پنج ماه دوم را سی‌ روز و اسفند را بیست و نه روز قرار دادند که هر چهار سال، سی‌ روز محاسبه می‌شود. سالی‌ که اسفند آن سی‌ روز بود، آن را سال کبیسه نامیدند. 🔹در قانون اساسی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران نیز مبنای‌ محاسبه سال، شمسی‌ بوده و سال قمری‌ نیز در کنار آن به عنوان تقویم دینی‌ مورد تأکید قرار گرفت. ♻️ این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید💯 🔴 @Tollabe_pasokhgoo
راه اصلاح لجبازی کودک .Mp3
989.4K
❓راه اصلاح لجبازی فرزند چیست؟ 🎤پاسخ 🌹 @Tollabe_pasokhgoo •┈┈••✾•✨⁦🌸✨•✾••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 کره جنوبی؛ کشوری که به ملت خودکشی معروف است! ⁉️مگه کره جنوبی کشور پیشرفته‌ای نبود؟ 🌹 @Tollabe_pasokhgoo •┈┈••✾•✨🌼‌✨•✾••┈┈•
3125212102.mp3
2.33M
💢انسان عاقل از رسیدن فصل بهار چه عبرتی می گیرد؟ 🎤 ⏱۵دقیقه 🔴 @Tollabe_pasokhgoo
❓در کجای قرآن آمده که باید سی روز روزه گرفت؟ و چرا در ادیان دیگر شرایط روزه راحت تر است؟ ✅پاسخ: 🍃با توجه به این که پرسش از سه بخش تشکیل شده به همان ترتیب، پاسخ آن را ضمن نکاتی بیان می کنیم: 1⃣. با توجه به حکیم بودن خداوند که کارهای عبث و بیهوده انجام نمی دهد، اجمالاً می دانیم تمام تکالیف بندگان از جمله روزه که از جانب خداوند تشریع شده بر اساس مصالح و مفاسد تدوین شده است. 2⃣. گرچه تمام فروعات و جزئیات احکام در قرآن نیامده هم چنان که کیفیت نماز و تعداد رکعات آن در قرآن بیان نشده، امّا در مورد روزه باید گفت که مقدار ماه و روز آن در قرآن به طور روشن بیان شده است: الف. شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ ... فَمَنْ شَهِدَ مِنْکُمُ الشَّهْرَ فَلْیَصُمْهُ ... ، ماه رمضان چنان ماهی است که در آن قرآن نازل شده ... پس آن که از شما این ماه را دریابد باید آن را روزه بدارد... [1]و می دانیم که یک ماه، 30 یا 29 روز است. ب. وَ کُلُوا وَ اشْرَبُوا حَتَّى یَتَبَیَّنَ لَکُمُ الْخَیْطُ الْأَبْیَضُ مِنَ الْخَیْطِ الْأَسْوَدِ مِنَ الْفَجْرِ ثُمَّ أَتِمُّوا الصِّیامَ إِلَى اللَّیْلِ، بخورید و بیاشامید تا نمودار و جدا شود براى شما رشته سفید از رشته سیاه از فجر سپس روزه را تا شب به پایان رسانید.[2] 3⃣. اما در مورد این که چرا در ادیان دیگر شرایط روزه راحت تر است باید گفت: الف) قانون گذار در تمام ادیان الاهی یکی است همان طور که بیان شد تشریع و وجوب احکام در تمام ادیان الاهی از جانب خداوند است. ب) با توجه به این که دین اسلام نسبت به ادیان گذشته، دین کامل و جامعی است؛ از این رو احکامش نسبت به احکام سایر ادیان تفاوت می کند که در این تفاوتها گاهی شاید تکلیف سخت تر و گاهی نیز آسان تر باشد که در هر حال تصمیم خداوند است. ج) گرچه شاید امروزه با توجه به تحریفاتی که در ادیان سابق به وجود آمده پیروان دیگر ادیان، عبادت روزه را با مقدار و شرایطی آسان تر برگزار می کنند، امّا بر اساس برخی منابع روایی، روزه اهل کتاب تا زمان پیامبر اسلام (ص) بیشتر از مسلمانان بوده است. امام مجتبی (ع) نقل می کند که روزی یک نفر یهودی خدمت پیامبر اسلام (ص) رسید و مسایلی را پرسید که از جمله آن، این بود که چرا خداوند روزه را بر امّت تو سی روز قرار داد، اما در امت های دیگر بیشتر؟ ...[3] __ 📚منابع: 1_ بقره، 185. 2_ همان، 186. 3_ حر عاملی، وسائل الشیعة، ج 10، ص 240 و 241، ح 13317، مؤسسه آل البیت علیهمالسلام، قم، 1409 هـ ق 🔴 @Tollabe_pasokhgoo
🔔اعلام ساعات پاسخ به سؤالات شرعی و اعتقادی خانم‌ها در ماه رمضان 🔹 ساعات پاسخگویی به سؤالات شرعی و اعتقادی در ایام ماه مبارک رمضان از سوی اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعةالزهرا علیهاالسلام اعلام شد. ◻️ سامانه پاسخگویی به سؤالات شرعی دفتر مقام معظم رهبری و آرای مراجع تقلید در ماه مبارک رمضان، همه روزه (غیر از روزهای تعطیل) از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ و ۲۰ تا ۲۲ آماده پاسخگویی به سؤالات دینی بانوان است. ◻️ شماره پنج رقمی ۳۱۷۶۸ پاسخگوی سؤالات شرعی ◻️خط پاسخگویی دفتر مقام معظم رهبری به شماره ۳۷۴۴۴-۰۲۵ ◻️ پاسخگویی اعتقادی و مقلّدان مراجع عظام: ۳۱۷۶۸-۰۲۵ 📎 پاسخگویی اینترنتی: http://www.pasokhbesoalat.ir 🌹 @Tollabe_pasokhgoo •┈┈••✾•✨🌼‌✨•✾••┈┈•
چه جوری بود ، چادر از سر زن محجبه کشیدن ساکت بودید اما الان ... 🌹 @Tollabe_pasokhgoo •┈┈••✾•✨🌼‌✨•✾••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞نشست تخصصی "زندگی پس از زندگی" در خبرگزاری حوزه ◻️نشست تخصصی "زندگی پس از زندگی" با موضوع بررسی احوالات تجربه‌گران مرگ موقت با حضور دکتر عباس موزون تهیه کننده برنامه "زندگی پس از زندگی" و حجت الاسلام والمسلمین محمدی کارشناس دینی این برنامه در خبرگزاری حوزه برگزار شد. مشاهده فیلم کامل نشست:👇 https://hawzahnews.com/xbbhr 🌹 @Tollabe_pasokhgoo •┈┈••✾•✨🌼‌✨•✾••┈┈•
هدایت شده از پاسخ به شبهات فجازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟡 روایت و فیلم کامل از داستان 🟢 حالا که یه کم تب و تاب قضیه درمانگاه قم فروکش کرده، این فیلم را ببینید تا متوجه واقع مطلب بشید 🆔 @Shobhe_ShenaSi
❓درباره فواید و فلسفه روزه توضیح دهید؟👆 🔴 @Tollabe_pasokhgoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫شبهه: چرا زنان باید مطیع مردان باشند؟ آیا این تبعیض جنسیتی نیست؟ ✅پاسخ شبهه 🌹 @Tollabe_pasokhgoo •┈┈••✾•✨🌼‌✨•✾••┈┈•
مهمانی خدا.mp3
2.78M
🌙 به ضیافت ماه رمضان دعوت شدید 🔸توصیه های آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) درباره ماه مبارک رمضان همراه با نوای روح بخش حاج منصور ارضی 🌹 @Tollabe_pasokhgoo •┈┈••✾•✨🌼‌✨•✾••┈┈
کار رسانه کثیف همین است! 🌹 @Tollabe_pasokhgoo •┈┈••✾•✨🌼‌✨•✾••┈┈