نخواستن، نشدن، نداشتن، ندیدن، نبودن،
نفهمیدن همیشه بدنیست، خیلی وقتا
ایناست که تورو قوی میکنه و میذاره یاد
بگیری همه چیو به راحتی رها کنی
بعضی وقتا اگه بشه، اگه ببینی، اگه بفهمی
و به ضرر خودته، اینو شاید الان درک نکنی
ولی یه روزی به این درجه از درک میرسی که
همه نه ها بد نیست.
جهان
🗣 @tootiter
ســـلام 🌺🍃
امـروز بربال قاصدکهای
رقصـان در نسیم
هـزاران سلام🌺🍃
با بهترین آرزوها آویخته ام
و راهی دلهای
مهربانتان کرده ام 🌺🍃
#ســـلام_روزتون_بخیر_و_شادی🌺🍃
🗣 @tootiter