ولی بیخیال بودن خیلی خوب است
وقتی بیخیال میشوی به بدن این فرصت
را میدهی که فکر کند، اصلاح کند، ترمیم کند
و بعد دوباره وارد چرخهی زندگی شود
باید گاهی وقتها بیخیال بود،
بیخیالِ حجمِ غلیظی به نامِ زندگی..
تارا
🗣 @tootiter
شب به سحـر نمیـرسد🌸
بـے رخ دلـربـاے تـو
بـے تـو پر از نبودنــم
جان و دلـم فداے تو
اے همـه جهان من
معنـے نـاب زنـدگـے
با تو پر از امیـدم و🍃
بهشـت من سـراے تو
🌸🍃🌼🍃🌸🍃🌼
🗣 @tootiter
بچهام دیشب وقت خواب، قصهاش را که شنید پشتش را کرد به من و برای اینکه ناراحت نشم گفت
مامان یه وقت فکرنکنی دوستت ندارما
من خیلی دلم میخواد روبه تو بخوابم
ولی گردنم الان دوست داره اونوری بخوابه!
هاویشام
🗣 @tootiter
همه زندگيمون همينجورى حروم ميشه
اونجايى كه احمد محمود ميگه:
سال هاست منتظر آمدن روزهاى بهترم،
ولى نميدانم چرا هنوز هم ديروز ها بهترند..
بهرام
🗣 @tootiter