eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
602 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
‏باطری ای که داره ته میکشه بش گرما بدی شارژ میشه کار میکنه. آدمم همینجوره، وقتی خستس دلشو گرم کنی انرژی میگیره میره جلو. جلبک 🗣 @tootiter
بچه‌ام دیشب وقت خواب، قصه‌اش را که شنید پشتش را کرد به من و برای اینکه ناراحت نشم گفت مامان یه وقت فکرنکنی دوستت ندارما من خیلی دلم میخواد روبه تو بخوابم ولی گردنم الان دوست داره اونوری بخوابه! هاویشام 🗣 @tootiter
همه زندگيمون همينجورى حروم ميشه اونجايى كه احمد محمود ميگه: سال هاست منتظر آمدن روزهاى بهترم، ولى نميدانم چرا هنوز هم ديروز ها بهترند.. بهرام 🗣 @tootiter
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سخت است، ولی تو باید حالت خوب بشود... تو باید از دلِ این اندوهِ زمین‌گیرکننده، خودت را بیرون بکشی، دوباره بلند شوی و روی پای خودت بایستی و تمام مسیرهای نرفته را بروی و تمام کارهای نکرده را بکنی و قوی باشی و نشکنی و نیاز به هیچ‌کس نداشته‌باشی. سخت است ولی تو باید تنهایی از پسِ همه چیز بربیایی و همه چیز را درست کنی، تنهایی با سپاه مشکلاتت بجنگی و تنهایی پیروز شوی. تو نمی‌دانی چه لذتی دارد آدمی قهرمان زندگی خودش باشد و خودش برای مشکلات و رنج‌های خودش کافی باشد و از هیچ‌‌کسی هیچ انتظاری نداشته‌باشد! ‌ نرگس صرافیان طوفان 🗣 @tootiter
تو کتاب زندگی هر کسی یه فصل هست که اونو برا بقیه بلند نمیخونه اما تو تنهاییهاش فریاد میزنه • Hossein • 🗣 @tootiter
‏گاهی دلت می‌خواهد فقط باشی، نه دوست کسی باشی و نه دشمن کسی،‌ فقط باشی، نامی و نقشی نداشته باشی؛ آن‌سوی جهان باشی، ورای محدوده‌ها و بیرون از آدم‌ها و روابطشان، و بار شرایط انسانی بر دوشت نباشد. •متبدد• 🗣 @tootiter
داشتم سوار هواپیما میشدم یکی از دانشجوهای قبلی ام رو روی پله هواپیما دیدم. گفت دکتر چه خبرا و.... خانمی هم نزدیک بود شاهد حال و احوال بود که اتفاقا اومد و در ردیف صندلی من نشست و دانشجوام رفت ردیفهای دورتر. توی پرواز پیرمردی در دو ردیف جلوتر حالش بد شد همسرش با اضطراب و عجله گفت آی بدادم برسید و کمکم کنید. یکی از خدمه ها اومد و پرسید پزشک توی مسافرها هست؟ کسی دست بلند نکرد. همسر پیرمرد هم میگفت توروخدا اگه پزشک هست بگه.... اون خانم ردیف من، بهم نگاهم کرد و گفت مگه شما دکتر نیستید؟ همسر پیرمرده شنید و بهم گفت چرا نمیگی بی وجدان! حتما باید توی مطب پول بگیرید و بخاطر پول کار کنید و..... من گفتم حاج خانم من دکتری مدیریت دارم نه..... حرفم رو قطع کرد و گفت برو بابا... دکتری مدیریت دارم.... مدیریت هم دکتری میخواد دیگه؟ •دکتر غیرلازم• 🗣 @tootiter
فکر می‌کنم انسان‌هایی که رنج را برنمی‌تابند و با آن سر ستیز دارند یک جور دیگری قابل احترام‌اند. یک نفر می‌جنگد یک نفر می‌رود، یک نفر می‌ماند و تحمل می‌کند. تحمل کردن در جایی که باید ایستاد و جنگید و یا باید رفت، نوع دیگری از ظلم است ظلمی که مظلوم آن را سبب می‌شود •حوا• 🗣 @tootiter
اولین حسی که بعد از شنیدن خبر پیشرفت یکی بهت دست میده معرف شخصیت درونته. سایه 🗣 @tootiter
واکنش من به مشکلات بسیار جدی دیگران: «ببین، سخت نگیر. اینم می‌گذره. از پسش بر میای.» واکنش من به تلخی ته خیاری که دست خودمه: «اینک؛ هجوم سیاهیِ بی‌پایان بر قلب بی‌پناهم. جوشش گدازه‌‌های غم از زمین و آسمان. تکرارِ تباهی. سقوط در چاه ناامیدی.» •پسرک• 🗣 @tootiter