سخت است، ولی تو باید حالت خوب بشود...
تو باید از دلِ این اندوهِ زمینگیرکننده، خودت را بیرون بکشی، دوباره بلند شوی و روی پای خودت بایستی و تمام مسیرهای نرفته را بروی و تمام کارهای نکرده را بکنی و قوی باشی و نشکنی و نیاز به هیچکس نداشتهباشی.
سخت است ولی تو باید تنهایی از پسِ همه چیز بربیایی و همه چیز را درست کنی، تنهایی با سپاه مشکلاتت بجنگی و تنهایی پیروز شوی.
تو نمیدانی چه لذتی دارد آدمی قهرمان زندگی خودش باشد و خودش برای مشکلات و رنجهای خودش کافی باشد و از هیچکسی هیچ انتظاری نداشتهباشد!
نرگس صرافیان طوفان
🗣 @tootiter
داشتم سوار هواپیما میشدم یکی از دانشجوهای قبلی ام رو روی پله هواپیما دیدم. گفت دکتر چه خبرا و.... خانمی هم نزدیک بود شاهد حال و احوال بود که اتفاقا اومد و در ردیف صندلی من نشست و دانشجوام رفت ردیفهای دورتر. توی پرواز پیرمردی در دو ردیف جلوتر حالش بد شد همسرش با اضطراب و عجله گفت آی بدادم برسید و کمکم کنید. یکی از خدمه ها اومد و پرسید پزشک توی مسافرها هست؟ کسی دست بلند نکرد. همسر پیرمرد هم میگفت توروخدا اگه پزشک هست بگه....
اون خانم ردیف من، بهم نگاهم کرد و گفت مگه شما دکتر نیستید؟ همسر پیرمرده شنید و بهم گفت چرا نمیگی بی وجدان! حتما باید توی مطب پول بگیرید و بخاطر پول کار کنید و..... من گفتم حاج خانم من دکتری مدیریت دارم نه..... حرفم رو قطع کرد و گفت برو بابا... دکتری مدیریت دارم.... مدیریت هم دکتری میخواد دیگه؟
•دکتر غیرلازم•
🗣 @tootiter
یکی از آشنایان با همسرش برای خرید جهیزیه میرن یه پاساژ توی خیابون شلوغ
یه مقدار خرید میکنن و میذارن تو ماشین و میرن بقیه خریدها رو انجام بدن
بعد که برمیگردن، میبینن ماشین رو خالی کردن و حدود ۲۰-۳۰ میلیون جنس رو بردن
دوربینا رو چک میکنن، متوجه میشن یه ماشین میاد کنار ماشینشون دوبل پارک میکنه و راننده از توی ماشین قفل در رو باز میکنه، میره دور میزنه و اون سمت خیابون پارک میکنه و با آرامش میاد اجناس رو از توی ماشین میبره
یه نفر هم همراه دزد بوده که پشت سر این زوج میرفته که اگه یه وقت خواستن برن سمت ماشین به همکار دزدش خبر بده
خلاصه که تو این وضعیت قیمتا اگر خریدای سنگین داشتید و میخواستید توی ماشین بذارید یه یه نفرو بذارید تو ماشین بمونه یا ماشین رو تو یه پارکینگ مطمئن پارک کنید
»یوناس«
🗣 @tootiter