eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
597 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
‏یادم امد طرح بودم نوزاد رو باید معاینه میکردم و داخل سیستم ثبت میکردم خیلی لوپ گلی و کول بود یهویی گفتم عزیزقشنگم دیدم مادرش رنگ عوض کرد نه گذاشت نه برداشت گفت کف پاشو ببوس و بگو چشمم کف پات دیگه بعد اون هیچ وقت نظری درباره کسی ندادم •Faryad• 🗣 @tootiter
شاید باورتون نشه ولی امروز یکی از معلما شغل پدر بچه هارو پرسیده و دانش آموزم با خونسردی تمام گفته :"به شما ربطی نداره لطفاً تو حیطه درسی از ما سوال کنید" /: •مریم کلا مقدس• 🗣 @tootiter
دیروز تو رستوران، یکی از دوستامون زرشک‌پلو با مرغ سفارش داد، دورچینش سیب‌زمینی داشت، من حواسش نبود یه ناخنک به سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌هاش زدم، چند دقیقه بعد مسئول رستوران یه بشقاب پر از سیب‌زمینی سرخ کرده آورد گذاشت جلوم. :)))))) 》جون آزبورن《 🗣 @tootiter
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
تازه گواهینامه گرفته بودم. بچه، ناشی، شوت، عین بز از پارک دراومدم زدم به نیسان آبی که رد می‌شد. طرف لوطی بود، گفت سرت سلامت آبجی، برو. با ذوق پریدم پایین که نع، من مقصرم وایسین پلیس بیاد ببینم چی می‌شه آخه دفعه اولمه! گفت دخترجون من کار دارم، همین فرمون برو تصادف بعدی پلیس ببین!😂😂 》Maryam《 🗣 @tootiter
‏شما بعضی وقتا تصور میکنید شخصی که دوستتونه داره درحقتون لطف میکنه که دائم از کارتون ایراد میگیره تا وقتی که از زندگیتون میره میفهمید طرف چه لطمه ای به اعتماد بنفستون زده و رفته. آزاده 🗣 @tootiter
نه با سیاهیا نااُمید شو، نه با سفیدیا دلخوش ترکیب جفتشون باهم زندگی رو میسازه.. پارسا 🗣 @tootiter
گفت هزار بارم که برگرده، یه دفعه میبینی بار هزار و یکم دیگه برنگشت، آدمه دیگه، خسته میشه، آدم خسته هم دیگه بر نمیگرده، میره یه جایی گم و گور میشه برای خودش. تنها 🗣 @tootiter
چقدر شاملو درست و عمیق گفته: «اشک‌هارا پشت لبخندی مخفی می‌کنیم که خیلی درد می‌کند و هیچکس نمی‌فهمد ما را درد همین نفهمیدن می‌کشد، نه زخمها.» 🗣 @tootiter
وقتی یه نفر دوستتون داره معنیش این نیس ،دوست داشتنی و کامل هستین اون چشمشو ازهمه بدیهاتون بسته قدر بدونید :) چالی 🗣 @tootiter
عاشق این جمله از کتاب «خانه ادریسیها» هستم که میگه: در گریختن رستگاری نیست بمان! و چیزی از خودت بساز که نشکند... تاوتر 🗣 @tootiter