تازه گواهینامه گرفته بودم. بچه، ناشی، شوت، عین بز از پارک دراومدم زدم به نیسان آبی که رد میشد. طرف لوطی بود، گفت سرت سلامت آبجی، برو. با ذوق پریدم پایین که نع، من مقصرم وایسین پلیس بیاد ببینم چی میشه آخه دفعه اولمه! گفت دخترجون من کار دارم، همین فرمون برو تصادف بعدی پلیس ببین!😂😂
》Maryam《
🗣 @tootiter