خاک ِباران خورده
چقدر که شیعه های لبنان دارن مظلوم واقع میشن...
آدم قلبش کباب میشه وقتی این همه مظلومیت رو میبینه و هیچ کاری از پسش بر نمیاد(((
تنها کاری که میتونیم بکنیم تو این اوضاع اینه که خیابون ها رو خالی نکنیم💔.
هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
[۳۶] : مرا به کاهلی در عبادتت و پیوستن با کسی که مرا از تو جدا میکند مبتلا مساز.
خاک ِباران خورده
«ارزش هر انسان به چیزی است که دوست دارد..!»🪐✨ +حضرت ابوتراب🌚❤️🔥
خوش به حال ما که عاشق تو هستیم...:)))))))))))
«مردمانی که در زمان غیبت حضرت صاحب الزمان به سر میبرند،و معتقد به امامت او،ومنتظر ظهور وی هستند،از مردمان همه ی زمان ها برترند...!!»💞✨
+امام سجاد علیه السلام 🌱❤️🩹