هدایت شده از خاک ِباران خورده
خدا را به عمه ام حضرت زینب قسم بدهید،تا فرج من را نزدیک گردانند..:)🌱✨
«حضرت صاحب الزمان»
+روایت داریم که اگه آدم بعد از گناه،اضطراب بگیره و پشیمون بشه این یعنی خدا هنوز حواسش بهت و هست هنوز هم راهی هست و از رحمت الهی دور نشده : )🌻✨💓
خاک ِباران خورده
همیشه دلم میخواست مثل دیانا یک باغچه پر از گل های مختلف داشته باشم☹️.
اما در روز های ریخت و پاش ِلبخند،
قصابکان پروار
و کاسبان رسمی پروانه دار
لبخند های یخ زده ی خویش را،
بر پیشخان خود به نمایش گذاشته اند.
هدایت شده از چای و ایوون
به حرمت صدای اذانت
همه مارا درآغوش گیر پروردگارا..