خاک ِباران خورده
همیشه دلم میخواست مثل دیانا یک باغچه پر از گل های مختلف داشته باشم☹️.
اما در روز های ریخت و پاش ِلبخند،
قصابکان پروار
و کاسبان رسمی پروانه دار
لبخند های یخ زده ی خویش را،
بر پیشخان خود به نمایش گذاشته اند.
هدایت شده از چای و ایوون
به حرمت صدای اذانت
همه مارا درآغوش گیر پروردگارا..
خاک ِباران خورده
- نشد... نشد... نشد...
چقدر این دنیا مسخره است، شما پر پر شدید و قاتل ها تون همچنان نفس میکشن،و یک سری ها از قاتلانتون تشکر میکنن...
ای منجی زمانه..، ظهور کن که این دنیا بدون تو مفت نمی ارزه..............:)
ما دوست داریم جنگ کنیم.
میپرسید چرا ؟ چون اسرائیل باید محو بشه.تا وقتی که اسرائیل هست هر روز باید شاهد این صحنه ها باشیم.