خاک ِباران خورده
- نشد... نشد... نشد...
چقدر این دنیا مسخره است، شما پر پر شدید و قاتل ها تون همچنان نفس میکشن،و یک سری ها از قاتلانتون تشکر میکنن...
ای منجی زمانه..، ظهور کن که این دنیا بدون تو مفت نمی ارزه..............:)
ما دوست داریم جنگ کنیم.
میپرسید چرا ؟ چون اسرائیل باید محو بشه.تا وقتی که اسرائیل هست هر روز باید شاهد این صحنه ها باشیم.
هدایت شده از گورستان سَطلبردارها
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جَفنگ بودنو و اینترآشغال دیدن شما به قیمت کشته شدن تک تک مردم ایران تمام شد!
هدایت شده از آنشرلی قاجاری:)
و یعنی حتی اون عذاب و وحشتی که همیشه از جهنم تصور میکنیم هم بخاطر انتقام یا تنبیه نیست،بخاطر آسیب زدن به خودمون بوده:) بخاطر ظلم کردن در حق خودمون بوده.یعنی یجورایی خودِ اون عملِ خودمون باعث اذیت ما میشه.
883.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و بازهم محرم و این شور و حال زیبای دسته های عزاداری=))))
هدایت شده از شبهایحوّا.
اگه خاطراتت پاک بشه و بتونه با یه کلمه برگرده، اون کلمه چیه؟
-
حسین