هدایت شده از ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موقعیت: وقتی هیئت تموم شده و میای بیرون و اون حس فَرَح و آرامش بعد روضه رو تجربه میکنی
@sebastin🇮🇷
https://eitaa.com/mycupoftea/1688
تو هم داری همین کتاب رو میخونی:)؟
خیلی زیباست=)
•خاک ِباران خورده•
پدر، عشق و پسر
اما کیست که بتواند این همه غم را در نگاه یک زن ببیند و طاقت بیاورد)؟
•خاک ِباران خورده•
ما همان هایی هستیم که برای حسین «علیه السلام» گریه میکنیم از ۱۴۰۰ سال پیش.
هدایت شده از چای و ایوون
باران نم نم ببارد و تو کربلا باشی بابونه.
از اعماق وجودم دعا میکنم به زودی نـگاه لطف مولایمان اباعبدالله را با قدم گذاشتن در خیابان های نزدیک حرم حس کنی.. دعا میکنم گوش هایت به اذان های حرم با لهجه عربی عادت کند و مهمانِ خود مولا شوی..
خاک باران خورده
•خاک ِباران خورده•
باران نم نم ببارد و تو کربلا باشی بابونه. از اعماق وجودم دعا میکنم به زودی نـگاه لطف مولایمان ابا
انشاءالله..:)
خیلی زیبا بود)))
ممنونم ازت مهربون،