این روزها،
از اون روز هایی هست که لای ِ ورقه ها باقی می مونه،
شاید قسمت ِ اشك آور و پُر افتخار ِیك کتاب.
آره عزیز من، ما در روزگاری از تاریخ قرار داریم که مردمش، دو دستی به کشور شون چسبیدن و محکم نگهش داشتن..!
ما ناراحتیم
ولی آسمون هنوز هم آبیه، درخت های گیلاس هنوز هم شکوفه میدن، گل های نرگس و بنفشه هنوز هم باز میشن، خورشید هنوز هم طلوع میکنه، پرنده ها هنوز هم صبح ها آواز میخونن، نینی ها هنوز هم میخندن،
پس جا برای اُمید زیاده..
بیا اُمیدوار باشیم قشنگ خانُم، چون آدمیزاد به اُمیده که زندست:))
•خاک ِباران خورده•
-
+چرا دو تا شخصیت خیالی انقدر باید قشنگ و دلنشین باشن خدا"😭"
هزار بار درود بر روح ِ شُما خانُم ِ نویسنده
امیدوارم اون وَر ِ دنیا به سبب این مقدار شادی که بخشیدی به ما از تَه ِ قلبت بخندی:)
«لبخند بزن، حتی اگه از قلبت خون چکه میکند..!»
-امام علی علیه السلام :)🌱🤍