eitaa logo
•خاک ِباران خورده•
50 دنبال‌کننده
147 عکس
137 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طبیعت سبز- «آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم، از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم..!» اگه حرفی داشتید با کمال میل* https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_u8gp596&btn=ج خانوم ِهمسایه🥸💕:https://eitaa.com/SheikhGurbaIbnMiyo *🇮🇷 *🇵🇸
مشاهده در ایتا
دانلود
ما ناراحتیم ولی آسمون هنوز هم آبیه، درخت های گیلاس هنوز هم شکوفه میدن، گل های نرگس و بنفشه هنوز هم باز میشن، خورشید هنوز هم طلوع میکنه، پرنده ها هنوز هم صبح ها آواز میخونن، نینی ها هنوز هم میخندن، پس جا برای اُمید زیاده.. بیا اُمیدوار باشیم قشنگ خانُم، چون آدمیزاد به اُمیده که زندست:))
•خاک ِباران خورده•
-
+چرا دو تا شخصیت خیالی انقدر باید قشنگ و دلنشین باشن خدا"😭"
هزار بار درود بر روح ِ شُما خانُم ِ نویسنده امیدوارم اون وَر ِ دنیا به سبب این مقدار شادی که بخشیدی به ما از تَه ِ قلبت بخندی:)
«لبخند بزن، حتی اگه از قلبت خون چکه می‌کند..!» -امام علی علیه السلام :)🌱🤍
•خاک ِباران خورده•
دلمون برات تنگه بابای مهربون ِ ایران؛ می‌دونیم که از اون بالا بالا ها لبخند به لب به ما ها نگاه می‌کنی و برامون دعا میکنی و کمک مون می‌کنی=) و اون روز که برسه، برمیگردی‌.....
سراپا اگر زرد و پژمرده ایم؛ ولی دل به پاییز نسپرده ایم:) چو گلدان خالی لب پنجره؛ پر از خاطرات ترك خورده ایم‌‌.….! -قیصر امین پور