هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
خدایا! رنجِ انجامِ واجباتت رو به روحهای تربیتنشده ی ما ببخش...
تصور این که این شب های تجمع بالاخره یک روزی تموم میشه و برمیگردیم خونه هامون برام سخته .
خاک ِباران خورده
ما با دلتنگی دعا میکنیم
با اشتیاق صدایش میزنیم
با درد و اندوه دعا میکنیم
با حاجت و نیاز صدایش میزنیم
با فقر و تنگدستی شدید دل هایمان
و با توسلی محکم به درگاه الهی برای ظهورش دعا میکنیم=}
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای دختری که نشستی پای گوشی، گوشی رو بزار کنار و برو نمازتو بخونن🗣🗣