خاک ِباران خورده
ما با دلتنگی دعا میکنیم
با اشتیاق صدایش میزنیم
با درد و اندوه دعا میکنیم
با حاجت و نیاز صدایش میزنیم
با فقر و تنگدستی شدید دل هایمان
و با توسلی محکم به درگاه الهی برای ظهورش دعا میکنیم=}
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای دختری که نشستی پای گوشی، گوشی رو بزار کنار و برو نمازتو بخونن🗣🗣
🗣من طرف دختران و خانم های سرزمینم هستم!
-اره جون عمت، کور و کر و لال شدی وقتی اون همه دختربچه و زن بی گناه پر پر شد.
خاک ِباران خورده
چیشد که از اون خونه های قشنگ و معماری زیبا رسیدیم به اینجا/
حالم از آدم هایی که فقط میگن نه، نمیشه،نمیتونم،من بدبختم، من بیچارم، من نمیتونم و .. به هم میخوره.