خاک ِباران خورده
شب نمیدونم چندم که خیلی قشنگ بود *
بازم فقط یه شب نیومدما💆🏻♀️
خاک ِباران خورده
-
تا همت عشق است، چرا منت مرگ ؟!
باید که به شهیدان تو پیوست حسین . .
چه کسی میداند؟ که تو در حسرت یک روزنه ی فردایی ...
پیله ات را بگشا..!
تو به اندازه پروانه شدن زیبایی:)