eitaa logo
مسیر عفافگرایی
1.5هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
993 ویدیو
30 فایل
مسیر عفافگرایی با مدیریت دکتر سعیدی رضوانی، وابسته به کارگروه عفافگرایی و تربیت جنسی دانشگاه فردوسی مشهد، متشکل از کارشناسانی است که وجهه همت خود را، آگاه‌سازی جامعه، راجع به زیست صحیح جنسی قرار داده‎اند. ارتباط با ما: @gholami35 09024876210
مشاهده در ایتا
دانلود
💠بسیاری از گمان می‎کنند که با نزدیک شدن هرچه بیشتر به پسر و برآورده ساختن خواسته‏های او، می‎توانند او را به سمت سوق دهند و از نظر خودشان یک روش عاقلانه و منطقی را دنبال می‎کنند. اما به دلایلی این اتفاق نمی‎افتد: 1️⃣برداشت اشتباهی که پسر از دختر دارد؛ 2️⃣هزینه‌های ازدواج برای پسر؛ 3️⃣پسر در هر بخش از این ارتباط‎ها، به میزانی از لذت جنسی خود می‎رسد. ❇️در نتیجه، پسر به ازدواج فکر نخواهد کرد و اگر وارد ازدواج شود، امری غیرعاقلانه است. ♨️اغلب دخترهایی که با پسرها می‎شوند، دخترهای پاکی هستند. یعنی به دنبال نیستند. اما عموماً، تمام پسرهایی که با آن‌ها دوست می‌شوند، معتقدند که این دخترها ناپاکند. زیرا به دلیل تطبیق بر خود، برداشت اشتباهی از دختر دارند. ✍️ مربی و مشاور خانواده https://eitaa.com/umefafgaraei
👤می‎گوید: "با چند تار موی من، با چند نگاه من، با کمی آرایش من و... چه کسی به می‎افتد؟!؟ مهم من است که پاک است..." 🔷اما... 🔷فرض کنید شما را دوست دارد و به شما ابراز عشق هم کرده است. اما در جایی او را می‎بینید که با خانم‌های دیگر، گرم شوخی و خنده و ابراز علاقه است. 📛وقتی به او می‎کنید، در جواب می‎گوید: "من قلباً تو را دوست دارم و فقط در ظاهر، با این خانم‎ها شوخی می‎کنم! اما در دلم هر لحظه به یاد تو هستم". ⁉️آیا این توجیه او قابل قبول است؟ آیا ظاهر رفتار ما، می‎تواند با باطن عمل ما ارتباطی نداشته باشد؟!؟ 🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃 📌اگر چند قطره جوهر را در آب بریزیم، چه می‎شود؟! 🍃فقط رنگ آن کمی تغییر می‎کند... 🍃طعم آن ذره‎ای عوض می‎شود... 🍃و بوی آن هم تغییر می‎کند... 🔷اما اگر بگوییم از این آب کمی بخورید که فقط چند قطره جوهر در آن ریخته شده، آیا می‌خورید؟! ⚠️احتمالاً نمی‌خورید و می‎گویید شاید خطر داشته باشد... ⁉️چرا نمی‎گویید مهم آب است که است. چند قطره جوهر که مهم نیست؟!؟ 📌بنابراین چند تار مو و چند کلمه شوخی و... هم ممکن است، فردی را به بیندازد و حتی برای خود شما هم شود. https://eitaa.com/umefafgaraei
🔷 (نسل‎های گذشته)، بیشتری برای فرزندان خود درنظر می‎گرفتند، اما فاصله کمتری از بچه‌های خود داشتند. 🔷اما ، به طور برعکس، تنبیه کمتری برای فرزندان خود درنظر می‎گیرند، اما بیشتری از آنان دارند. 🔷به بیان دیگر، والدینِ امروز کمتر تنبیه می‎کنند و امکانات بیشتری برای فرزندانشان تهیه می‎کنند، اما متأسفانه کمتری با فرزندانشان دارند و روابط کلامی عاطفی یا همان قربان صدقه رفتن‌شان کاهش یافته است. ✅اما با فرزند مستلزم رابطه صمیمانه‌ی والدین با یکدیگر است. 🔷والدینی که با یکدیگر، به ویژه در حضور فرزندان به مشاجره می‎پردازند، زمینۀ سستی رابطه صمیمانه با فرزندشان را ایجاد می‎نمایند 📌 تضمین کننده فرزند ماست. 🔷در هر فرصتی که پیش می‎آید، با فرزندمان در یک فضای ، و صحبت کنیم. کودک نیاز دارد که دریچه قلبش را به روی کسی بگشاید، رازهای دل خود را مطرح نماید و چه کسی بهتر از و . اگر پدر و مادر این نیاز و را ارضا نکنند، ممکن است جایگزین آنها شوند. ⚠️بر اساس پژوهش رقيبي (1382)، مشكلات روابط بین والدین بر دختران بزهکار (فراری و...) مؤثر بوده است. در حالي كه با توجه به اين پژوهش، مشكلات اقتصادي و تحصيلي تأثيري در انحراف نداشته است. ✍️ https://eitaa.com/umefafgaraei
🍀"" 🍀نه اختصاص به خود زن دارد 🍀نه شوهر 🍀نه ویژه برادران 🍀و نه فرزندانش می باشد. 🍀همۀ اینها اگر رضایت بدهند 📌 راضی نخواهد بود... 🔺چون حرمت زن و حیثیت زن، به عنوان حق‎الله مطرح است. 🔺زن به عنوان حق‎الله، از نظر قرآن مطرح است. 🔺زن باید این مسئله را درک کند که او تنها مربوط به خود او نیست تا بگوید من از حق خودم صرف‎نظر کردم. 📛حجاب زن مربوط به نیست تا مرد بگوید من راضیم. 📛حجاب زن مربوط به نیست، تا اعضای خانواده رضایت دهند. ✴️حجاب زن حقی الهی است. ✴️عصمت زن "" است و به هیچ کسی ارتباط ندارد. ⚠️قهراً همه اعضای خانواده و اعضای جامعه و خصوصاً خود زن، امین هستند. ✍️، روزنامه رسالت، شماره 7399 https://eitaa.com/umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
غریبه_ها_پر_میکنند... 🎥 🌿نخستین انتشار به مناسبت 🔸نویسنده و کارگردان: محسن امانی 🔸تهیه‌کننده: محمدجواد موحد 🔸تولید شده در گروه هنری کات 🌱🌱🌱🌱🌱 🔶یکی از نیازهای اساسی انسان، است. بدین معنا که می‏خواهد مورد محبت و علاقه دیگران واقع شود. 🔶مهر و در افراد نقش قابل توجهی دارد. در مقابل، موجب بروز اختلال منش و انواع می‏گردد. یعنی در صورتی که فرد از سوی خود احساس بی‏محبتی کند، چه بسا ممکن است برای جبران آن درصدد انتقام جویی برآمده و اعمال خطرناکی را بر خلاف قانون و هنجارهای اجتماعی مرتکب شود. 📌اما اگر والدین با یکدیگر و با فرزندان خود رابطه عاطفی متعادلی برقرار کنند، می‏توانند در نفوذ کرده و سپس آنها را در کنند. ♨️اگر فرزندان از سیراب نشوند و احساس کمبود محبت کنند و آنها را تکیه گاهی امن و مورد اطمینان برای خود به حساب نیاورند، ممکن است جذب کسانی شوند که نسبت به آنها اظهار محبت و علاقه کاذب می‏نمایند و این نقطه، آغازگر انحرافات بعدی افراد است. ❇️در حالی که اگر نیازهای عاطفی فرد در مورد توجه قرار گیرد، فرزند نسبت به بسیاری از اظهار محبت‏ها‏ی ساختگی، می‏کند و از آنها مصون خواهد ماند و بر اساس عقل و خرد و به دور از احساسات، جهات مثبت و منفی عمل خود را خواهد سنجید. ✍️ https://eitaa.com/umefafgaraei
✨خواهرم... 🍃خوب بیندیش که روزی 🍃طراوت جوانی، با وجودت وداع می‎گوید... 🍃کبوتر زیبایی، از آشیانه‎ات پر می‎کشد... 🍃و چروک‎های ناخوانده و ناخواسته، بر چهره‎ات خواهد نشست. 🍃پس چگونه به خود اجازه می‎دهی، که در این لحظات زودگذر بر تو غالب شود؟! ✨خواهرم... 🍀تو جایگاه بسیار رفیعی داری؛ 🍀البته زمانی که خودت، رفیع بودنت را داشته باشی. 🍀وقتی توانستی، با آهنگ و ... 🍀از جادہ تلخ خودنمایی، پیروزمدانه بگذری... 🍀آنگاه تو می‎مانی و حس زیبای .... https://eitaa.com/umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 با موضوع بررسی چالش‎های مربوط به ⁉️چرا باید حجاب، قانون داشته باشد؟ ⁉️آیا برخورد کیفری نیاز هست یا خیر؟ ⁉️حجاب اجباری یعنی چه؟ ⏰از شنبه (25 مردادماه) الی چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۹ 👤با حضور 🔸شبکه سوم سیما https://eitaa.com/umefafgaraei
⚠️ با 📌تهدید جامعه با دوچرخه سواری در اماکن عمومی 🔷مدتی است که دوچرخه سواری بانوان، به شدت از سوی برخی ، به صورت مغرضانه و می‎شود و از سوی برخی دیگر نیز، مورد اشاعه و قرار می‎گیرد. آنها بر این باور هستند که دوچرخه سواری یک است و چرا باید پایمال شود؟! 🔷هرچند درصد کمی از ، به دوچرخه سواری به چشم یک ورزش نگاه می‎کنند، اما مکان‎های متعددی در سطح شهرها، برای دوچرخه سواری بانوان، پیش‎بینی و درنظر گرفته شده است. 🔷اما متأسفانه در چند ماه اخیر، مشاهده می‌شود که برخی بانوان، از محیط‌هایی که برای این امر، به آنان اختصاص داده شده، بی‌مهابا خارج شده و دوچرخه ‌سواری را، بعضاً با بسیار اسفبار، به سطح شهر و بوستان‎ها آورده‎اند و علاوه بر پیامدهای فردی این امر، زمینه پیامدهای زیانبار دوچرخه سواری در عرصه اجتماع را، پدید آورده‎اند. 🔷چراکه غالباً دوچرخه سواری بانوان در اماکن عمومی، آن هم با پوشش‎های نابهنجار و زننده، زمینۀ نوجوانان و جوانانی را فراهم می‎آورد، که در آستانه یا اوج بیداری غریزه جنسی قرار دارند. https://eitaa.com/umefafgaraei
📝حدود سال 1354 بود که مشغول تمرین بودیم. 🔺ابراهیم وارد سالن شد و یکی از دوستان هم، بعد از او وارد شد و بی مقدمه گفت: "داداش ابراهیم، تیپ و هیکلت خیلی جالب شده! وقتی داشتی تو راه می‎اومدی، دو تا پشت سرت بودند و مرتب از تو حرف می‎زدند!... شلوار و پیراهن شیک که پوشیده بودی👕👖 و از ساک ورزشی🎒 هم که دستت بود، کامل مشخص بود که ورزشکاری..." 🔺ابراهیم با شنیدن این حرفها، یک لحظه جا خورد. انگار توقع چنین حرفی رو نداشت و خیلی توی فکر رفت. 🔺ابراهیم از آن روز به بعد، پیراهن بلند و شلوار گشاد می‎پوشید و هیچ وقت هم ساک ورزشی همراه نمی‎آورد و لباس‎هاش رو هم، داخل کیسه پلاستیکی می‎ریخت! 🔺هرچند خیلی از بچه‌ها می‎گفتند: "بابا تو دیگه چه جور آدمی هستی؟!... ما باشگاه می‎یاییم تا هیکل ورزشکاری پیدا کنیم و تو با این هیکل روی فرم، این چه لباس‎هاییه که می‎پوشی؟" 🔺اما ابراهیم به حرف‎های اونا اهمیتی نمی‎داد و به دوستانش توصیه می‎کرد: "اگر ورزش رو برای خدا انجام بدین عبادته و اگر به هر نیت دیگری باشین ضرر می‎کنین". 🌿🌿🌿🌿🌿 💠 پس از پیروزی انقلاب، در سازمان تربیت بدنی مشغول و بعد از آن به آموزش و پرورش منتقل شد. اما با آغاز ، راهی جبهه نبرد شد. سرانجام در عملیات "والفجر مقدماتی"، پنج روز در کانال‌های "فکه" کردند و تسلیم دشمن نشدند. 💠ابراهیم در روز ۲۲ بهمن سال ۶۱ ، بعد از فرستادن بچه‌های باقی‎مانده به پشت خط مقدم، ماند و از آن پس، دیگر کسی او را ندید و باقی ماند. https://eitaa.com/umefafgaraei
🔷گزارشی از سیزدهمین نشست در سال 1399 🔷با عنوان " مدیریت تشکل‎های مردمی عفاف و حجاب مشهد" 🌿بر اساس تجربه ۵ ساله فعالیت میدانی و با توجه به چالش‌ها، شرایط و ظرفیت‌های موجود در این عرصه در شهر مقدس مشهد 👤با ارائه آقای مهدی ، عضو هیئت مؤسس مقر فرهنگی مردمی فاطمه الزهرا (س) ⏰در تاریخ چهارشنبه 22 مرداد ساعت 17 🎧جلسه مذکور به‎صورت وبینار، در اتاق مجازی به آدرس vroom.um.ac.ir/saeedy با مشارکت تعدادی از اعضای هیئت علمی، مسئولین و کارشناسان فرهنگی آموزش و پرورش، روانشناسان، مربیان آموزشی و تربیتی و علاقه‌مندان مسائل فرهنگی، برگزار گردید. https://eitaa.com/umefafgaraei
👤 آقای وارسته‌پور در ابتدای جلسه، به ارائه تعاریفی از جنگ و رابطه آن با فرهنگ پرداختند. ایشان انواع جنگ‎های بین جبهه حق و باطل را، در سه دسته جنگ سخت (نظامی)، جنگ نیمه سخت (اقتصادی) و (فرهنگی)، عنوان نمودند و بر اهمیت جنگ نرم در عصر حاضر، تأکید نمودند. 🔺 ایشان متولیان مبحث جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی و جبهه حق را، سه بخش اصلی "، و " عنوان کردند و اضافه نمودند که با توجه به شرایط موجود اعم از: 1. رسالت پشتیبانی نظام‎های حاکمیتی 2. ضعف و استمرار نظام‌های حکومتی 3. ظرفیت بالقوه و ویژه نظام‎های مردمی 📌 کار اصلی بر روی دوش است. 🔺 این فعال فرهنگی، مهم‎ترین چالش و ضعف در بخش نظام‎های مردمی را، نداشتن تعریف شده و اصطلاحاً عدم جبهه سازی و تشکل‌ها و فعالیت فرهنگی مردمی و و جزیره‌ای عمل کردن، عنوان کردند. 👤 سخنران کارگروه عفافگرایی و تربیت جنسی، به بیان راهبرد در این عرصه پرداختند: 1. توصیه و تشویق به ایجاد، گسترش و توسعه تشکل‎های فرهنگی مردمی 2. دستور به جبهه سازی و ایجاد ستاد هماهنگی این تشکل‎ها (قرارگاه خاتم) و 3. کردن این بخش از نظام‌های حکومتی و دادن عرصه میدانی باز () https://eitaa.com/umefafgaraei
👤 عضو هیئت مؤسس مقر فرهنگی مردمی فاطمه الزهرا (س)، در بخش دوم ارائه خود، به بیان جایگاه در بحث جنگ نرم و مقوله فرهنگی پرداختند و اذعان نمودند که ۹۰ درصد فعالیت ، در عرصه فرهنگی متمرکز و خلاصه شده است و دلایل اصلی این ادعا را، سه مورد بیان کردند: 1. بودن، زود بازده بودن و همه‌گیر بودن مسئله عفاف و حجاب 2. در مقابله با مسئله شهوت و غرایز در طول تاریخ 3. بسیار بالا در قالب‎های قابل استفاده در این عرصه از جنگ نرم 👤 آقای وارسته‌پور در ادامه، با تأکید بر پرخطر بودن ، برای نظام و حکومت اسلامی، مهمترین پارامتر در مسأله تهاجم فرهنگی را، عفاف و حجاب برشمردند و در واقع، نهایی و اصلی دشمن را، در نابودی و نظام اسلامی ، مسئله خدشه‎دار نمودن این عرصه دانستند. 🔺 ایشان در بخش سوم، به مسئله عفاف و حجاب در شهر پرداختند و این مسئله را به دلایلی که ادامه ذکر شده است، دارای جایگاه ویژه دانستند: 1. رسالت فرهنگی و مذهبی شهر مشهد 2. پایتخت معنوی جهان اسلام بودن 3. زیارتی بودن شهر مشهد (جهانی و ملی) 4. هویت فرهنگی جهانی و الگوسازی تمدنی برای جهان اسلام https://eitaa.com/umefafgaraei
👤 عضو هیئت مؤسس مقر فرهنگی مردمی فاطمه الزهرا (س)، طبق وعده داده شده، موردنظر خود را ارائه نمودند. ایشان ضمن ارائه این طرح، به بیان ظرفیت‎ها و فرصت‎ها و چالش‎ها و تهدیدهای حال حاضر نیز اشاره نمودند. 🔺 ایشان بر وجود رابطه قوی و مستمر، میان سطوح و بخش‌های مختلف تشکل‎ها و سازمان‎های مختلف، از جمله هیئت اندیشه‌ورز، تشکل‌ها و فعالین مردمی عرصه عفاف و حجاب و کمیته اجرایی شهر مشهد تأکید نمودند و همانگونه که در شکل مذکور رؤیت می‌شود، سازمان پیشنهادی بخش تشکل‏ها و فعالین مردمی عفاف و حجاب نیز، در قالب چهار کمیته ، ، ، رسانه و سایبر و ، با جزئیات کامل، به شکل یک نمودار به تصویر کشیده شده است. 🔺 نکات مهم مربوط به طرح شامل موارد ذیل است: 1. لزوم جبهه سازی و شبکه سازی با توجه به 2. هم‎افزایی و عدم موازی‌کاری بخش‌ها و ارکان وارد شده در طرح 3. استفاده از همه موجود در عرصه عفاف و حجاب و مشخص شدن جایگاه‎ها و نقش‌ها و بالقوه شدن ظرفیت‎های موجود 4. لزوم یک مدیریت فراگیر، قوی و فعال جهت اجرایی شدن طرح و یکپارچه‎ سازی سنجش‎ها https://eitaa.com/umefafgaraei
👤 آقای وارسته‌پور، ضمن تأکید بر و اجرایی برای همه اقشار جامعه (سطح اول: فعالین و تشکل‎ها؛ سطح دوم: مساجد، کانون‎ها و محلات و سطح سوم: مخاطب عمومی جامعه و قشر خاکستری)، به بیان اهمیت چهار گروه ‎، ، و پرداختند که می‎بایست برنامه‎ریزی‎های لازم بر روی آنان صورت پذیرد. 🔺 سخنران محترم کارگروه، ضمن بیان تجربه ۵ ساله و فعالیت‎های فرهنگی صورت گرفته در سه بخش مقدمات، جذب و تثبیت و پخش دو کلیپ، نحوه فعالیت فرهنگی مقر خود را، بیشتر تبیین نمودند و در انتهای جلسه نیز، به انتقادات و سؤالات اعضای کارگروه، پاسخ دادند. https://eitaa.com/umefafgaraei
5️⃣ (بخش پنجم) 🔥 نکته قابل تأمل این است که در حوزه بازی‎های رایانه‎ای، بسیار حرفه‎ای عمل می‌کنند و به‎تدریج جامعه را وارد می‌کنند. 🔶 این محصولات در سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌ها، به سادگی عرضه می‌گردید تا این‎که روند توزیع این بازی‎ها از سال 90، همگام با روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی موبایلی، تغییر نمود. ⚠️ بخشی از بازی‌های رایانه‎ای موجود در بازار، سرشار از مباحث و مضامین و محتواهای جنسی بوده و برهنگی کامل را نمایش می‌دهند. در این بازی‎ها جرمی را پیدا نمی‎کنید که به آن پرداخته نشده باشد. 🔶 چنین بازی‌هایی تأثیر دفعی و آنی بر روی افراد نخواهند داشت، اما در طی یک پروسه نه چندان طولانی، را بر روی بر جای خواهند گذاشت. ♨️ در برخی از بازي‎هاي رايانه‎اي، مصرف و وجود دارد. صحنه‌های جنسی و نیز وجود دارد. اين صحنه‎ها به شكل فيلم نيست و كودكي كه این بازی را، بازي مي‎كند بايد حركات جنسي را انجام دهد. 🔥 در بعضي از بازي‎ها براي اين‎كه شخصيت اصلی بگيرد و ميزان بالا برود، باید اقداماتی از قبیل ارتباط جنسي يا مصرف مواد مخدر صورت پذیرد تا انرژي لازم براي ادامه بازي كسب گردد. مثلاً وقتي به او دير خون مي‎رسد، بايد كارهايي را انجام دهد كه نرسيدن خون را جبران كند و یا موادمخدر در نقش جبران‌كننده می‎باشد. 🍃 👤 پژوهشگر بازی های رایانه ای https://eitaa.com/umefafgaraei
🔷 تصاویر زیادی از همسران، مادر و دختر یا پدر و پسرهایی که لباس‎های مشابه هم پوشیده‎اند و اصطلاحاً با هم می‎کنند، را دیده‎ایم. اما اینکه فردی بخواهد لباس خود را با خود، ست نماید، عجیب به نظر می‎رسد. 💥 این اتفاق در کشورهای غیراسلامی اقدام عجیب و تازه‎ای نیست؛ اما بیم آن می‎رود که همچون مدهای گذشته، این مد نیز، در ایران مورد استفاده قرار گیرد. 📛 متأسفانه در سال‎های اخیر، نگهداری از حیوانات و انس گرفتن با آن‌ها و حیوان بازی در افزایش چشم‌گیری یافته است و روزانه عکس‌های بیشماری از چهره‎های مختلف ایرانی، با حیوانات خانگی خود منتشر می‎شود. 🔷 برخی کارشناسان کمبود ، کمبود ، کمبود ، تمایل به ، ، ، آسیب‌های روحی و روانی، ، و تأثیر را، از دلایل گسترش نگهداری از حیوانات خانگی مطرح می‌کنند. 🔷 امروزه و مانند گذشته مستحکم نیست و این امر در درازمدت موجب در انسان می‌شود. بنابراین به منظور رفع و احساسی، گرایش به حیوانات خانگی زیاد می‎شود. 🔷 و ، از دیگر عوامل مؤثر در نگهداری از حیوانات خانگی محسوب می‎شود. نگهداری از سگ و گربه و برخی دیگر از حیوان‎ها نظیر روباه که در سال‌های اخیر رشد قابل‌توجهی پیدا کرده، در بین برخی از افراد نوعی تلقی می‌شود. ✍️ کارشناس روانشناسی https://eitaa.com/umefafgaraei
🌻با سلام و احترام 📣📣📣 چهاردهمین نشست در سال 1399 💬 با عنوان: "غفلت از «گنج جنگ» و «گروه دوستی» در تربیت جنسی" 👤ارائه دهنده: آقای دکتر محمود سعیدی رضوانی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و مدیرگروه تعلیم و تربیت اسلامی پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد ⏰ زمان: چهارشنبه 29 مرداد ماه ساعت 17:00 🎧 آدرس اتاق مجازی: vroom.um.ac.ir/saeedy 💠جهت حضور در این نشست مجازی، در صورت استفاده از کامپیوتر، می‎بایست بر روی سیستم شما، نرم افزار Adobe Flash Player نصب باشد و در صورت استفاده از تلفن همراه و یا تبلت، نرم افزار Adobe Connet را از طریق بازار بر روی گوشی خود نصب بفرمایید. 🔊لطفاً با انتشار این پیام، در دعوت از همکاران و علاقه مندان، با ما همراه شوید💐 با تشکر https://eitaa.com/umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ✅مفهوم و به زبان ساده 📌پی نوشت: بازیگر نقش خانم کم حجاب، آقا هستند. 🔺اگر بخواهيم خود را طورى تربيت كنيم كه را رعايت نمايند، بايد از همان زمان ، آغاز نماييم. 🔺براى اينكه دختران و پسران هنگام با مشكلى روبرو نشوند و به تدريج با خود به عنوان و يا آشنا شوند، بايد از همان ابتدا به طور جداگانه با آنها رفتار شود و اين مسئله در مورد اهميت بيشترى دارد؛ زيرا آنها زودتر از پسران به بلوغ مى‎رسند. 🔺می‎بايست از دوران كودكى، زمينه براى رشد ويژگي‎هاى فطرى دختر و پسر در فراهم آيد و هر يك از اين دو، در مسيرى كه آفرينش با تدبيرى حكيمانه پيش پاى آنها نهاده است، سوق داده شوند. 🔺در ارتباط با آموزش كودكان، بايد اين نكته را مدنظر داشت كه آيا ما هستيم كه کودک را و مى‎سازيم و يا خود اوست كه مى‎بايد ايمان بياورد و عفیف شود؟ 🔺كودك موقعى فعل تربيتى را درونى مى‎كند كه خود به‎طور فعال، در آن نقش داشته باشد. اگر خواهان آن هستيم كه كودكان مقررات، و فضايل اخلاقى را درونى كنند و در عمق وجودشان جايگزين شود، بايد شرايط تربيت را به گونه‏اى فراهم كنيم كه كودك، خود به آن تمايل پیدا کند. 🔺 را بايد به گونه‎اى تربيت كرد كه بار آيند و نياز كمترى به كنترل بيرونى داشته باشند. در این صورت، حتی اگر به درون درياى گناه و هم وارد شوند، همانند مرغابى، آب بر اندامشان نمی‎نشيند و خشك بيرون می‎آيند. ✍️ https://eitaa.com/umefafgaraei
🌿مردی گفت: 🍃وقتی را انتخاب کردم، در نظرم طوری بود که گویا مانندش را در دنیا نیافریده!!! 🍃وقتی شدیم، بسیاری را دیدم که مثل او بودند. 🍃وقتی کردیم، خیلی‎ها را از او زیباتر یافتم. 🍃چند سالی را که با هم کردیم، دریافتم که همه زنان از همسرم بهترند. 🍀حکیم گفت: "آیا دوست داری بدانی از همه اینها تلخ‎تر و ناگوارتر چیست؟" 🌿گفت: "آری". 🍀حکیم گفت: "اگر با تمام زنان دنیا هم کنی، احساس خواهی کرد که همه موجودات از آنها زیباترند". 🌿لبخندی زد و گفت: "چرا این حرف را زدی؟" 🍀حکیم گفت: "چون مشکل در تو نیست". 💥مشکل اینجا است که: 🍀"وقتی انسان و داشته باشد و از خداوند خالی باشد، محال است چیزی جز خاک گور چشمانش را پر کند". 🍀حکیم به مرد گفت: "آیا دوست داری دوباره همسرت زیباترین زن دنیا باشد؟" 🌿مرد گفت: "بله..." 🍀حکیم گفت: "" 👀 https://eitaa.com/umefafgaraei
📛 "بذار بابات بیاد... نشونت می‌دم!" 📛"اگه به بابات نگفتم!" 📛 "مگر اینکه بابات نفهمه!...." 📛 "باید بابات حسابی ادبت کنه!" 🔷 گفتن این نوع جملات و نظایر آن، انتخابی رایج برای است که از خود کلافه و درمانده شده‌اند. ♨️ این دسته از مادران، توجه کنند که از کوپن ، نزد کودکشان، این چنین استفاده نکنند. ⚠️اعتباری که برای سال‌های بعد و سنین و ، برای و نه برای ترساندن، به‌شدت مورد نیاز است. ️ 📌 نقش مؤثر پدر را در ، مخصوصاً در دوران حساس ، نادیده نگیریم. https://eitaa.com/umefafgaraei
🍃 با سلام و احترام 🔷 امیدوارم روز خود را با ذهنی پر از اندیشه‎های زیبا آغاز نموده باشید و مؤید و موفق و مسرور و منصور باشید. ضمن پوزش بابت تصدیع‎های به عمل آمده، پروژه‌ای در خصوص تولید داستان دیجیتال منطبق با آموزه‎های اسلامی، جهت استفاده در فرآیند تربیت جنسی دانش‌آموزان دوره متوسطه، در پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، در دست انجام است. 🔷 مستدعی است، با نظر به ضرورت بهره‎گیری از دانش و تجارب و حوزه تربیت جنسی اسلامی، متخصصان حوزه مطالعات برنامه درسی و و همچنین متخصصان حوزه تکنولوژی آموزشی و سواد رسانه‌ای در این زمینه، در صورت امکان، به لینک ذیل مراجعه نمایید و به سؤالاتی از پرسشنامه (حاوی سه بخش) که منطبق با حیطه مطالعاتی و تخصصی شما است، پاسخ بفرمایید. 📌 در صورت تمایل می‎توانید به سایر سؤالات نیز پاسخ دهید. 🍃 پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما سپاسگزارم. ✍️ لینک پرسشنامه 👇👇👇 https://survey.porsline.ir/s/umohNKc https://eitaa.com/umefafgaraei
مسیر عفافگرایی
#عفافگرایی #مسابقه_هفتگی_شکوه_عفاف 3️⃣1️⃣ #سؤال_شماره_سیزده ✍️ از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران
مسابقه هفتگی 👤سرکار خانم نفیسه شهرکی از شهر سرخس استان خراسان رضوی ✴️هدیه ایشان ارسال گردید. 💠 از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، سند 2030 دارای مشکلات بسیاری بوده است که مهمترین آن خدشه‌دار شدن و کشور است. ایشان موارد زیر را هم نیز، جزء مشکلات و برشمردند: ✅ نفوذ معیوب، ویرانگر و فاسد غربی و آموزش فلسفه‌ حیات بر اساس مبانی غربی به کودک ✅ نفوذ نظام لیبرال غربی به شکل حساب شده و زیرکانه‌ در نظام‌های و اسلامی، به بهانه یکسان سازی فرهنگی و رفع تبعیض‌های جنسی ✅ ایجاد و به سلطه درآوردن کشورها ✅ تربیت و رعیت برا‌ی غربی‌ها ✅ بودن اهداف این سند با سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی ✅ و... 🍀 تمامی مشارکت کنندگان محترم (22 نفر)، یک و یا چند مورد از پاسخ‌های فوق را ارسال نموده بودند. ❇️با مسابقه هفتگی شکوه عفاف همراه باشید. https://eitaa.com/umefafgaraei
🔷مواظب باشیم "دلمان" جایی نرود... 🔷که اگر رفت، بازگرداندنش کار سختی و گاه محال است. 🔷و اگر برگردد، معلول و مجروح و سرخورده باز می‎گردد. 📌مراقب باشیم... ❤️"" آرام، سربه هوا و عاشق پیشه است... 🎈و خیلی سریع "" می‎گیرد. ⚠️اگر کنیم می‎رود و خودش را به چیزهای "بی ارزش" وابسته می‎کند. 👤 https://eitaa.com/umefafgaraei
مسیر عفافگرایی
🌻با سلام و احترام 📣📣📣 چهاردهمین نشست #کارگروه_عفافگرایی_و_تربیت_جنسی در سال 1399 💬 با عنوان: "غفلت
غفلت از گنج جنگ و گروه دوستی در تربیت جنسی.pdf
1.85M
✴️فایل پاورپونت ارائه شده در جلسه کارگروه عفاف‎گرایی و تربیت جنسی ⏰در تاریخ: چهارشنبه 29 مرداد 1399 🔰با عنوان: "غفلت از «گنج جنگ» و «گروه دوستی» در تربیت جنسی" 👤ارائه‌ دهنده: آقای دکتر محمود سعیدی رضوانی مسئول کارگروه عفاف‌گرایی و تربیت جنسی https://eitaa.com/umefafgaraei
📛چراغ سبز دوباره دیزنی برای ساخت 🔺ساخت شخصیت‌های همجنسگرا و دوجنسگرا در دیزنی ادامه پیدا کرده است و به تازگی کارگردان یکی از این انیمیشن‌ها از مدیران دیزنی برای ساخت خبر داده است. 🔥گویا هرچقدر تا به امروز مدیران دیزنی، نسبت به این اقدامات متعفن خود سکوت می‌کردند، این‌بار با خلق یک در انیمیشنی برای و و به لجن کشیدن دنیای معصوم آنان و خبر علنی حمایت آنان، مخاطبین سینما را به تعجب انداخته است. 🔺در انیمیشن "The Owl House" (خانه جغد)، "لوز نوسدا" قهرمان 14 ساله‌‌ سریال، یک معمولی است که به دنیایی دیگر سفر می‌کند تا به یک ساحره تبدیل شود. او در طول سریال نشان می‌دهد که به شخصیت‌های گرایش دارد، اما در دو اپیزود اخیر، رابطه‌ی وی با شخصیت دیگری به نام "آمیتی" بررسی می‌شود. 🔺"دینا تراس" نویسنده‌ این سریال انیمیشنی می‌گوید: "این اپیزودها قطعاً برای ترسیم روابط همجنس‌گرایانه بوده است، مسئله‌ای که بعضی از مدیران دیزنی، گاهی با آن مخالف بوده‌اند. 🔺او در ادمه اعتراف می‌کند که خود همجنس‌گرا است و بنابراین می‌خواهد یک شخصیت بنویسد: "خوشبختانه سماجت من جواب داد و از حمایت مدیران کنونی دیزنی برخوردارم". 💥 https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/05/27/2329380/ https://eitaa.com/umefafgaraei