eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.8هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
همه مواردي كه در «جمهوري دوم» اختلال ايجاد مي‌كرد، بايد در «جمهوري سوم» اصلاح شوند. مثلا مكانيزم نظارت استصوابي بايد مورد بازنگري جدي قرار گيرد. دوم اينكه تنوع ديدگاه‌ها و مديريت تعارضات درون ساختار نظام مديريتي كشور بايد مورد پذيرش قرار بگيرد. پايان دادن به مديريت دوگانه، يكي ديگر از ضرورت‌هاي اصلاحي است. وجود نهادهاي موازي مانند شوراي عالي فضاي مجازي، شوراي عالي انقلاب فرهنگي در كنار مجلس و دولت، منجر به مداخله و تداخل در تصميم‌گيري‌ها مي‌شود. اين نهادها بايد اصلاح شوند و حتي اصل وجودي‌شان بازنگري شود. محصول اين اصلاحات، يك بازنگري «تكنوكراتيك-بروكراتيك» در سازماندهي حيات اداري «جمهوري سوم» خواهد بود. بايد پالايشي در سطح پايين در اين دوره صورت گيرد تا «جمهوري اسلامي سوم» از نمونه‌هاي قبلي متمايز و ارتقايافته‌تر شود. در غير اين صورت، اگر ساختارها و تفكرات مشابه قبل باشند، «جمهوري سوم» متولد نخواهد شد. همانطور كه گفتم، جمهوري اول تا سال ۶۸ و جمهوري دوم تا سال ۸۸ بود و اكنون وارد دوره جديدي شده‌ايم كه نياز به كنار گذاشتن مواردي دارد كه كارايي نظام را كاهش مي‌داد.     صورت‌بندي‌هاي سياسي در اين دوران تازه چه تغييراتي خواهند داشت؟ امروز شاهديم كه برخي تحليلگران عنوان مي‌كنند مفاهيمي چون چپ- راست و اصلاح‌طلب - اصولگرا معناي قبلي خود را از دست داده‌اند. آيا واقعا اينگونه است؟ در جمهوري سوم، كساني كه دغدغه «توسعه» و «دموكراسي» دارند، توجه‌ها را در فضاي سياسي جلب مي‌كنند. واقع آن است كه معناي روتين «راست» و «چپ» كمرنگ شده و در مقابل، «طرفداران دموكراسي-توسعه» و «مخالفان آن» برجسته مي‌شوند. در واقع طرفداران دموكراسي و توسعه ذيل جريان چپ و مخالفان توسعه و دموكراسي ذيل محافظه‌كاران دست راستي قرار مي‌گيرند. دسته‌بندي‌هاي «اصولگرا- اصلاح‌طلب» نيز به معناي چگونگي دستيابي به قدرت، بي‌معنا خواهد شد. نيروهاي سياسي بايد حرفي براي گفتن در جامعه داشته باشند و صورت‌بندي آنها بايد در راستاي دموكراتيك كردن يا توسعه‌گرايي جامعه باشد، زيرا دو چالش عمده ايران در آينده، «توسعه» و «دموكراسي» است. به باور من، گروه‌هاي سياسي بر اساس اين دو محور صورت‌بندي خواهند شد: طرفداران توسعه و مخالفان توسعه. شايد در نهايت شاهد دو حزب باشيم كه يكي مدافع توسعه و دموكراسي و ديگري مخالف آن باشد. رابطه بين دموكراسي و توسعه، رفت و برگشتي است. كشور ما در هر دو حوزه با توقف طولاني مواجه بوده است.     براي اولين‌بار شاهديم كه دولتي روي كار است كه تضاد ميان «حكومت» و «دولت» را از ميان برده است؛ يعني آقاي پزشكيان، چه هوشمندانه و چه ناخواسته، روندي را پيگيري كرده‌اند كه ديگر آن تضاد دوران اصلاحات يا دولت آقاي روحاني را نمي‌بينيم. اين روند را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟ بله، امروز دولت در حكومت مستحيل شده است. اينكه اين روند مثبت است يا منفي، در گروي نتايج است. اما در كل، از بين رفتن تضاد ميان حكومت و ساختار اجرايي، باعث پاسخگو شدن بيشتر حكومت مي‌شود. اگر توسعه، آزادي و دموكراسي محقق نشود، تفاوتي نمي‌كند كه دولت يا حكومت مسوول باشد. شما گفتيد پزشكيان خواسته يا ناخواسته اين روند را طي كرده؛ من معتقدم اين كار كاملا هوشمندانه بوده است. پزشكيان تلاش كرده با حذف دوگانگي‌ها، هم‌افزايي و كاركرد سيستم را افزايش دهد. امروز حاكميت نمي‌تواند بگويد دولت برخلاف منويات ما عمل كرده است. پزشكيان هوشمندانه تلاش كرده تا تنازع دولت- حكومت را حذف كند تا بهانه‌اي دست حاشيه‌سازان ندهد. در واقع دولت در حكومت مستحيل شده است. سپاه با ابزارهاي خود و ساير نهادهاي حاكميتي حضور دارند و دولت نيز تلاش مي‌كند از طريق هم‌افزايي كارها را پيش ببرد.برخي به خاطر اين استحاله دولت پزشكيان را مي‌نوازند اما از نظر من اين مهم‌ترين ويژگي اين دولت است. دولت تلاش كرده كليت حاكميت را پاسخگو كند. در گذشته دوگانه دولت-حاكميت باعث مي‌شد تا مشكلات به نام دولت تمام شود و حكومت از زير بار پاسخگويي شانه خالي كند. اما امروز سيستم سياسي يكپارچه مسوول رخدادهاست. در افتخارات سهيم است و در مشكلات نقش دارد. به عنوان مثال، در حوزه سياست خارجي، دولت نهايت همكاري را با حكومت انجام داد و فردي مانند قاليباف را به عنوان مسوول مذاكرات تعيين كرد. در حالي كه مثلا اگر دولت روحاني سر كار بود، به هيچ‌وجه حاضر نبود اين فرصت بزرگ را به رقبا واگذار كند، اما براي پزشكيان اين موضوع اولويت ندارد و برايش دستيابي به هدف مهم است. به همين دليل مي‌گويد برايش فرقي نمي‌كند كه رييس‌جمهور يك ‌دوره‌اي باشد يا دو دوره‌اي. حتي رييس مجلس كه از نظر بسياري نماينده حكومت و رقيب پزشكيان در انتخابات بوده، رداي رياست تيم مذاكره‌كننده را بر تن مي‌كند و پزشكيان مخالفتي نمي‌كند.
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️منتشر کنید این صدا رو دست به دست کنید،شاید بجایی برسه،ما در وضعیتی به مراتب خطرناک تر و کشنده تر از جنگ هستیم،دشمن به ما حمله کرده،و کاری رو نباید میشد شد،هیچ چیزی بین ما نیست،ما خون ها و خسارت های زیادی رو دستمون مونده،به دشمن ضربه بزنید،الان بهترین فرصت هست این روزا...
📢 | نشر گسترده سلسله جلسات تحلیلی و تبیینی بصائر در مشهد مقدس 🎤سخنران: دکتر جواد جاویدنیا 📍مکان: مشهد، پنجراه سناباد، خیایان ابن سینا، نرسیده به سه راه ادبیات، نبش ابن سینا ۱۹ 📆 زمان: چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ | ساعت ۱۷ 📣 این جلسه فوق العاده مهم را از دست ندهید و به دیگران هم اطلاع رسانی کنید. ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ ✨ ، ✨ ✨ مکان جلسه تغییر کرده است. ✨ ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ ...
‌ 🔰وضعیت «نه جنگ و نه صلح‌» با قول‌گرفتن از دشمن به‌ پایان نمی‌رسد! || «بزن و دررو» در محاصره دریایی و ترورها باید خاتمه یابد 💢حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: 🔸وقتی آمریکا علیه چند ملت اقدام به تجاوز، کشتار و ترور می‌کند، باید از همه آن ملت‌ها متقابلاً و هماهنگ ضربه بخورد والا به ترور و تهدید و غارت ادامه می‌دهد. اگر آمریکا از ما نترسد چرخه «ترور، جنگ، مذاکره، جنگ، آتش‌بس» ادامه خواهد یافت تا تسلیم شویم. 🔹تمام جهان از فرعون‌های دوران در عذابند و باید متحداً به آمریکا ضربه بزنند و نگذارند آمریکا هر کشوری را جدا جدا ازپای درآورد. باید همه با هم به گودزیلای پیر و بیمار که خونریزی شدید داخلی دارد و ضربات کشنده و بی‌سابقه هم از ایران دریافت کرده، حمله ببرند. جامعه ونزوئلا بعنوان عضوی مهم از جبهه ضدآمریکایی، نباید دوباره به‌دست یانکی‌ها بیافتد. کوبا، نیکاراگوئه و... حلقات دیگر این جبهه هستند. 🔸فرزند چگوارا به‌ من گفت: «پدرم اگر بود همچون فیدل کاسترو در کنار فلسطین و حزب‌الله و ایران و ملت‌های خاورمیانه علیه آمریکا می جنگید»؛ چنانچه هوگو چاوز چنین بود و باید همه باهم از ایران و فلسطین تا آمریکای لاتین، منسجم به آمریکا ضربه بزنیم. 🔹سردسته دزدان دریای کارائیب، همان غارتگر نفت کشورهای عربی خلیج فارس است. ونزوئلا هم صاحب غنی‌ترین مخازن گاز جهان و تولیدکننده بزرگ طلا، الماس، زغال‌سنگ، آهن، فولاد، آلومینیوم و بوکسیت جهان است. 🔸همان پارسال عرض کردیم اگر نفت و گاز و معادن ونزوئلا دوباره به چنگ سرمایه‌دارانِ دزد آمریکا بیافتد، و ذخایر نفتش تقویت بشود و اگر آنجا تودهنی محکم از جبهه مقاومت نخورد؛ بعدا به سراغ ما می‌آید و دیدید که آمد! گفتیم که ایران و منطقه مجددا سیبل جنگ‌افروزی خواهد شد و دیدید که شد. 🔹در واقع اگر ملت‌های آمریکای لاتین -که طرفدار جبهه مقاومت هستند- در برابر گرگ‌های وال استریت تنها بمانند، خودمان را تضعیف کرده‌ایم. یک قرارگاه مشترک عملیاتی از ایران تا کوبا و ونزوئلا باید فورا (ولو مخفیانه) فعال شود که تهدیدها و ترورها و محاصره‌های دریایی را در آب‌های اطراف آمریکا و یا داخل خاک آمریکا مقابله به‌مثل کند. 🔸«بزن و دررو» در محاصره دریایی و ترورها باید خاتمه یابد. فرمول «بزن و دررو»، «بکش و برو»، «بمباران کن و دررو»، «ترور کن و دررو»؛ باید یکبار و برای همیشه تمام شود. حالت نه جنگ و نه صلح، این‌گونه به پایان خواهد رسید، نه با ضمانت گرفتن از ترامپ و نتانیاهو؛ این‌چنین که: لطفا قول بدهید دیگر به مردم ما و خاک ایران حمله نمی‌کنید! 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ده روز قبل از حمله آمریکا فکر می‌کردند می‌توان با آمریکا معامله کرد محسن مقصودی مجری برنامه خیابان انقلاب: 🔹گفتند ما می‌خواهیم معادن نفتی و معدنی خوب را پیشنهاد بدهیم به آمریکایی‌ها در آن سرمایه گذاری کنند تا بیخیال حمله به ایران بشوند.
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ندای خونخواهی بلند شد؛ نوبت مراجع است حجت السلام رفیعی : 🔹آقایان و علمای محترم اکنون نوبت شماست که به پاخیزید و اعلام مهدور الدمی را برای ترامپ و نتانیاهو اعلام کنید موجوداتی که خون نائب امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، را بر روی زمین ریختند و جنایات عظیم دیگری را نیز مرتکب شدند. ‌ • آیت الله سیستانی • آیت الله مکارم شیرازی • آیت الله نوری همدانی • آیت الله وحید خراسانی • آیت الله شبیری زنجانی • آیت الله جعفر سبحانی آیات عظام... ‌ما مسلمانان منتظر و فتوای شما هستیم ✊ امام شهید : دوران بزن در رو تمام شد.‌‌..
🔴هشدار تخلیه مجدد توسط ارتش تروریستی اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته، این‌بار برای ۱۲ شهر در اطراف شهر بندی مهم و استراتژیک صور لبنان.. 🔴 👇 @bidariymelat
اسناد طبقه‌بندی فاش شده سازمان CIA: برنامه‌های ایالات متحده برای کنترل جهان از طریق دست‌کاری وضعیت آب و هوا کشورها تمام آن رد پاهای شیمیایی کمتریل در آسمان! اکنون ۱۰۰٪ واقعی بودن آن‌ها تایید شده است. لی زلدین، رئیس EPA (سازمان حفاظت از محیط زیست) اعلام کرد: تزریق دی‌اکسید گوگرد یا همان کمتریل به آسمان واقعی است و خطرات سلامتی واقعی هستند. آنچه عده‌ای توهم یا تئوری توطئه می‌نامیدند، اکنون سیاست رسمی دولت امریکا است. بیش از ۶۰ سال است که آمریکا با تزریق کمتریل اقدام به دستکاری آب و هوا میکند تا ملل مختلف را به بردگی بکشد و منابع ارزشمند کشورها را غارت کند! در پست بعدی ترجمه کامل سند رو خدمتتون ارائه میدهم تا بدانید کِمتریل پاشی و بحران سازی خشکسالی کاملاً عامدانه ایجاد میشده •┈┈••✾🌾🦅🌾✾••┈┈• 🌐@asreagahee 👈 ایتا و روبیکا و بله
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ببینم یه آمریکایی الان پیداشه چکار میکنی؟ شیر بچه های نیروی دریایی سپاه میراث‌دار این قلبهای قوی و ایمانهای پولادین هستند 🔴 منتقمان رهبریم از خون او نمیگذریم! ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🔴🌐 کانال"خبری|تحلیلی" زنان‌عفیفه‌جهان‌محصنات(۲) 📲@mohsanat2_ir|ویراستی|ایتا
🔺سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: رژیم جنگ افروز آمریکا در اوایل بامداد امروز با بهانه های واهی چند نقطه در جاسک، سیریک و قشم را مورد حمله قرار داد که به یک دکل مخابراتی در سیریک خساراتی وارد آمد و دو مخزن آب بخش بمانی این شهرستان منهدم شد. 🔹در پاسخ به این حرکت شرارت آمیز دشمن، رزمندگان نیروی دریایی سپاه ساعت ۲.۳۰ دقیقه بامداد ناوگان پنجم دریایی بحرین را مورد حمله پهپادی قرار دادند. 🔹درگیری‌ها ادامه دارد و پاسداران غیور ملت ایران در حال پاسخگویی به تجاوزهای دشمن هستند و در صورت ادامه شرارت، پاسخ‌های سنگین‌تری در راه است و ماالنصر الا من عند الله العزیز الحکیم 🔴 منتقمان رهبریم از خون او نمیگذریم! ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🔴🌐 کانال"خبری|تحلیلی" زنان‌عفیفه‌جهان‌محصنات(۲) 📲@mohsanat2_ir|ویراستی|ایتا