eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.8هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
📢 | نشر گسترده سلسله جلسات تحلیلی و تبیینی بصائر در مشهد مقدس 🎤سخنران: دکتر جواد جاویدنیا 📍مکان: مشهد، پنجراه سناباد، خیایان ابن سینا، نرسیده به سه راه ادبیات، نبش ابن سینا ۱۹ 📆 زمان: چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ | ساعت ۱۷ 📣 این جلسه فوق العاده مهم را از دست ندهید و به دیگران هم اطلاع رسانی کنید. ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ ✨ ، ✨ ✨ مکان جلسه تغییر کرده است. ✨ ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ ...
‌ 🔰وضعیت «نه جنگ و نه صلح‌» با قول‌گرفتن از دشمن به‌ پایان نمی‌رسد! || «بزن و دررو» در محاصره دریایی و ترورها باید خاتمه یابد 💢حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: 🔸وقتی آمریکا علیه چند ملت اقدام به تجاوز، کشتار و ترور می‌کند، باید از همه آن ملت‌ها متقابلاً و هماهنگ ضربه بخورد والا به ترور و تهدید و غارت ادامه می‌دهد. اگر آمریکا از ما نترسد چرخه «ترور، جنگ، مذاکره، جنگ، آتش‌بس» ادامه خواهد یافت تا تسلیم شویم. 🔹تمام جهان از فرعون‌های دوران در عذابند و باید متحداً به آمریکا ضربه بزنند و نگذارند آمریکا هر کشوری را جدا جدا ازپای درآورد. باید همه با هم به گودزیلای پیر و بیمار که خونریزی شدید داخلی دارد و ضربات کشنده و بی‌سابقه هم از ایران دریافت کرده، حمله ببرند. جامعه ونزوئلا بعنوان عضوی مهم از جبهه ضدآمریکایی، نباید دوباره به‌دست یانکی‌ها بیافتد. کوبا، نیکاراگوئه و... حلقات دیگر این جبهه هستند. 🔸فرزند چگوارا به‌ من گفت: «پدرم اگر بود همچون فیدل کاسترو در کنار فلسطین و حزب‌الله و ایران و ملت‌های خاورمیانه علیه آمریکا می جنگید»؛ چنانچه هوگو چاوز چنین بود و باید همه باهم از ایران و فلسطین تا آمریکای لاتین، منسجم به آمریکا ضربه بزنیم. 🔹سردسته دزدان دریای کارائیب، همان غارتگر نفت کشورهای عربی خلیج فارس است. ونزوئلا هم صاحب غنی‌ترین مخازن گاز جهان و تولیدکننده بزرگ طلا، الماس، زغال‌سنگ، آهن، فولاد، آلومینیوم و بوکسیت جهان است. 🔸همان پارسال عرض کردیم اگر نفت و گاز و معادن ونزوئلا دوباره به چنگ سرمایه‌دارانِ دزد آمریکا بیافتد، و ذخایر نفتش تقویت بشود و اگر آنجا تودهنی محکم از جبهه مقاومت نخورد؛ بعدا به سراغ ما می‌آید و دیدید که آمد! گفتیم که ایران و منطقه مجددا سیبل جنگ‌افروزی خواهد شد و دیدید که شد. 🔹در واقع اگر ملت‌های آمریکای لاتین -که طرفدار جبهه مقاومت هستند- در برابر گرگ‌های وال استریت تنها بمانند، خودمان را تضعیف کرده‌ایم. یک قرارگاه مشترک عملیاتی از ایران تا کوبا و ونزوئلا باید فورا (ولو مخفیانه) فعال شود که تهدیدها و ترورها و محاصره‌های دریایی را در آب‌های اطراف آمریکا و یا داخل خاک آمریکا مقابله به‌مثل کند. 🔸«بزن و دررو» در محاصره دریایی و ترورها باید خاتمه یابد. فرمول «بزن و دررو»، «بکش و برو»، «بمباران کن و دررو»، «ترور کن و دررو»؛ باید یکبار و برای همیشه تمام شود. حالت نه جنگ و نه صلح، این‌گونه به پایان خواهد رسید، نه با ضمانت گرفتن از ترامپ و نتانیاهو؛ این‌چنین که: لطفا قول بدهید دیگر به مردم ما و خاک ایران حمله نمی‌کنید! 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ده روز قبل از حمله آمریکا فکر می‌کردند می‌توان با آمریکا معامله کرد محسن مقصودی مجری برنامه خیابان انقلاب: 🔹گفتند ما می‌خواهیم معادن نفتی و معدنی خوب را پیشنهاد بدهیم به آمریکایی‌ها در آن سرمایه گذاری کنند تا بیخیال حمله به ایران بشوند.
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ندای خونخواهی بلند شد؛ نوبت مراجع است حجت السلام رفیعی : 🔹آقایان و علمای محترم اکنون نوبت شماست که به پاخیزید و اعلام مهدور الدمی را برای ترامپ و نتانیاهو اعلام کنید موجوداتی که خون نائب امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، را بر روی زمین ریختند و جنایات عظیم دیگری را نیز مرتکب شدند. ‌ • آیت الله سیستانی • آیت الله مکارم شیرازی • آیت الله نوری همدانی • آیت الله وحید خراسانی • آیت الله شبیری زنجانی • آیت الله جعفر سبحانی آیات عظام... ‌ما مسلمانان منتظر و فتوای شما هستیم ✊ امام شهید : دوران بزن در رو تمام شد.‌‌..
🔴هشدار تخلیه مجدد توسط ارتش تروریستی اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته، این‌بار برای ۱۲ شهر در اطراف شهر بندی مهم و استراتژیک صور لبنان.. 🔴 👇 @bidariymelat
اسناد طبقه‌بندی فاش شده سازمان CIA: برنامه‌های ایالات متحده برای کنترل جهان از طریق دست‌کاری وضعیت آب و هوا کشورها تمام آن رد پاهای شیمیایی کمتریل در آسمان! اکنون ۱۰۰٪ واقعی بودن آن‌ها تایید شده است. لی زلدین، رئیس EPA (سازمان حفاظت از محیط زیست) اعلام کرد: تزریق دی‌اکسید گوگرد یا همان کمتریل به آسمان واقعی است و خطرات سلامتی واقعی هستند. آنچه عده‌ای توهم یا تئوری توطئه می‌نامیدند، اکنون سیاست رسمی دولت امریکا است. بیش از ۶۰ سال است که آمریکا با تزریق کمتریل اقدام به دستکاری آب و هوا میکند تا ملل مختلف را به بردگی بکشد و منابع ارزشمند کشورها را غارت کند! در پست بعدی ترجمه کامل سند رو خدمتتون ارائه میدهم تا بدانید کِمتریل پاشی و بحران سازی خشکسالی کاملاً عامدانه ایجاد میشده •┈┈••✾🌾🦅🌾✾••┈┈• 🌐@asreagahee 👈 ایتا و روبیکا و بله
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ببینم یه آمریکایی الان پیداشه چکار میکنی؟ شیر بچه های نیروی دریایی سپاه میراث‌دار این قلبهای قوی و ایمانهای پولادین هستند 🔴 منتقمان رهبریم از خون او نمیگذریم! ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🔴🌐 کانال"خبری|تحلیلی" زنان‌عفیفه‌جهان‌محصنات(۲) 📲@mohsanat2_ir|ویراستی|ایتا
🔺سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: رژیم جنگ افروز آمریکا در اوایل بامداد امروز با بهانه های واهی چند نقطه در جاسک، سیریک و قشم را مورد حمله قرار داد که به یک دکل مخابراتی در سیریک خساراتی وارد آمد و دو مخزن آب بخش بمانی این شهرستان منهدم شد. 🔹در پاسخ به این حرکت شرارت آمیز دشمن، رزمندگان نیروی دریایی سپاه ساعت ۲.۳۰ دقیقه بامداد ناوگان پنجم دریایی بحرین را مورد حمله پهپادی قرار دادند. 🔹درگیری‌ها ادامه دارد و پاسداران غیور ملت ایران در حال پاسخگویی به تجاوزهای دشمن هستند و در صورت ادامه شرارت، پاسخ‌های سنگین‌تری در راه است و ماالنصر الا من عند الله العزیز الحکیم 🔴 منتقمان رهبریم از خون او نمیگذریم! ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🔴🌐 کانال"خبری|تحلیلی" زنان‌عفیفه‌جهان‌محصنات(۲) 📲@mohsanat2_ir|ویراستی|ایتا
‌ سپاه ۴ هدف مهم در پایگاه هوایی و مرکز فرماندهی کنترل ارتش کودک‌کش آمریکا در الازرق اردن هدف قرار گرفتند به دنبال عملیات موفق نیروی دریایی سپاه در اصابت قرار دادن ۲۱ هدف در پایگاه‌های هوایی و دریایی آمریکا در منطقه و ساقط کردن یک فروند پهپاد MQ9 در آسمان شهرستان جم، با توجه به تداوم شرارتهای دشمن در تکمیل عملیات مقابله به مثل، قوای اسلام و رزمندگان شجاع هوافضای سپاه توسط موشک های سوخت جامد دور برد خود ۴ هدف مهم از جمله آشیانه های جنگنده های F35 در پایگاه هوایی و مرکز فرمانده کنترل ارتش کودک‌کش آمریکا در الازرق اردن را مورد هدف قرار داده و منهدم کردند. نیروهای ما آماده پاسخ کوبنده و قاطع به هرگونه تجاوز مجدد دشمن هستند و عواقب هر تجاوز مجدد بر عهده دشمن آمریکایی میباشد. و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم 🔴 منتقمان رهبریم از خون او نمیگذریم! ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🔴🌐 کانال"خبری|تحلیلی" زنان‌عفیفه‌جهان‌محصنات(۲) 📲@mohsanat2_ir|ویراستی|ایتا
🚨حمله تروریستی آمریکا به دو مخزن آب در سیریک 🔹در پی حمله امشب دشمن آمریکایی به سیریک، ۲ مخزن آب بخش بمانی مورد اصابت قرار گرفته و آب آشامیدنی این بخش قطع شده است. 🍓🍃| @adrenaline11 ✍این هم عاقبت حرف امام شهید را گوش نکردن مگر امام شهید فرمان قطع نفت ، انرژی وارزاق رژیم صهیونیستی را ندادند؟ مگر کل رژیم صهیونیستی چندتا آب شیرین کن دارد؟ کل هاب انرژی این رژیم فاسد چقدر است؟ چرا قرارگاه مرکزی خاتم به فرمان امام شهید عمل نمبکند؟ حاجیه تجلی 🌹@vadallah