unKnownحاجیه تجلی ۲۵خرداد_1781623170_0.mp3
زمان:
حجم:
16M
📼صوت کامل |حاجیه تجلی
مشهد مقدس
مقابل نمایندگی دفتر وزارت امور خارجه شمال وشرق کشور
۲۵ خرداد ۱۴۰۵
❌موضوع:
توافقنامه با امریکا وعدم اعتماد به شعام
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
صرفا جهت یادآوری☝🏻
✍معلوم شد آقایون ، از اول یک تخته شون کم بوده است .
برجامیکه امام شهید فرمود:👇
❌بنده اشتباه کردم به وزیر خارجه اجازه دادم با آنها صحبت کند ما ضرر کردیم.❌
داستان از چه قرار بود؟ ببینید در لینک زیر شیطنت سایت رهبری در مورد برجام را👇
https://eitaa.com/vadallah/9161
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر شهید: ترامپ را شایسته مبادله پیام هم نمی دانم
✍خيلي زود بعد، از امام شهيد ، سقیفه بازي ها شروع شد.
تلك الأيام نداولها بين الناس
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
✍ شايد اين توافقنامه برجام نباشد
شايد اين توافقنامه برجام نباشد و شايد قاليباف ظريف نباشد اما ابليس همان ابليس است.
ابلیسی كه آدم صفي الله را فریب داد، قالیباف وتیمش برای او عدد ورقمی نیستند.
✅جناب آدم صفی الله علیه السلام ، ویژه گی های خاصی داشت، از جمله:
🔻روح الهی در او دمیده شد
🔻مسجودملائک بود
🔻توفیق شاگردی بلافصل پروردگار متعال را داشت
🔻کلیم الله بود
🔻 به مقام استادی ملائکة الله رسيد
🔻در بهشتي ساكن شد كه نه گرسنه میشد ، نه تشنه ،نه عریان و نه گرما زده
اما آن حضرت فریب ابليس لعین را خورد واز آن بهشت، به زمین هبوط کرد.
هماوردی با ابليس لعین ،
استعاذه به رب العالمین میخواهد نه سابقه هشت سال دفاع مقدس و انگشت بر ماشه سجیل ، فتاح ، خرمشهر داشتن.
🔸دلیل؟ تجربه
🔸نمونه؟ امام شهید در موضوع برجام فرمودند: بنده اشتباه کردم به وزیر خارجه اجازه دادم با آنها صحبت کند ما ضرر کردیم.
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
وَعْدَالله🌹
✍فذکر فإن الذکری تنفع المومنین
دررابطه با این پست، بزرگواری پیام دادکه:
سلام
وقتتون به خیر
الان اومدم توی کانال وعدالله
یه پیامی رو دیدم
وقتی می نویسید یه تخته شون کمه،
درواقع بهانه دست افرادی میاد که دنبال ایرادگرفتن هستن
خب بنویسید خطای محاسباتی
هم توهین حساب نمیشه، هم سوءاستفاده ازش نمیشه، هم اینکه استناد به کلام امامه
پاسخ به تذکرفوق👇
با سلام صبحتون بخیر
ممنون از تذکرتون
بزرگوارید
از تذکر دریغ نفرمایید که سخت محتاج آن هستیم
✅از همه باز دیدکنندگان کانال وعدالله عاجزانه درخواست دارم از تذکر دریغ نفرمایید که:
وَمَآ أُبَرِّئُ نَفۡسِيٓۚ إِنَّ ٱلنَّفۡسَ لَأَمَّارَةُۢ بِٱلسُّوٓءِ إِلَّا مَا رَحِمَ رَبِّيٓۚ إِنَّ رَبِّي غَفُورࣱ رَّحِيمࣱ
والسلام علیکم ورحمت الله وبركاته
حاجیه تجلی
✍پیام یکی از بزرگواران بازدیدکننده کانال وعدالله وپاسخ به آن،
حاجیه تجلی
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
🔴مادر شهیدی که با این وضع جلوی وزارت خارجه تحصن کرده است!
۴ روز است مادر شهیدان اشکیانی
با حال وخیم بیماری
با هشتاد و هفت سال سن
در این گرما
جلوی وزارت خارجه مشهد
تحصن کردند
مادری که به فاصله ۳ روز دو پسرش را تقدیم اسلام و انقلاب کرد
و اشک هم نریخت
کسی که تحمل یک روز دوری
فرزندانش را هم نداشت....
💠خواهر شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی
💠خواهر سردار بزرگ اسلام شهید کاوه
💠خواهر شهیدان دهنوی که ۳ شهید را تقدیم انقلاب کردند
و خانواده شهدای دیگر نیز در این تحصن حضور دارند
🔴این تحصن مقابل دفتر وزارت خارجه مشهد در محکومیت سازش و توافق با قاتلان نائب امام زمان و تاکید بر پیگیری اوامر و #شروط_ده_گانه_رهبری
و #خونخواهی_امام_شهید انجام شده است.
متاسفانه هنوز هیچ مسئولی حاضر به حضور و جوابگویی به خانواده شهدا نشده است.
#نمیپذیریم
#ذلت_نمیپذیریم
#جام_زهر_تکرار_نمیشود
#یا_لثارات_الخامنهای 🚩
🔴 بعثت مزاحم !
به قولی ظاهرا دنبال فرود آرام تجمعات خیابانی بعد از تشییع پیکر رهبر شهید هستند. تجمعات مردمی را مانع و مزاحم اصلی دیپلماسی میدانند. برخی مسئولان هم نگران برخی شعارها و انتقادات و سخنان مطرح شده در برخی تجمعات به عملکردهای آنها هستند.
ساده و خلاصه میخواهند بگویند بعثت تمام شد و برید خونه هاتون و مزاحم کار ما نباشید ...
اینها چقدر ساده اند ،هنوز فلسفه بعثت مردم را نفهمیده اند و تنها بعنوان یک مزاحم به آن نگاه میکنند.
اینقده اعتماد بنفس نداشته باشید . این مردم مبعوث شده هنوز کارهای بزرگی در پیش دارند که اولی آنها ریشه کنی جریان کودتاست .
خواهیم دید...
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat