eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
✍ شايد اين توافقنامه برجام نباشد شايد اين توافقنامه برجام نباشد و شايد قاليباف ظريف نباشد اما ابليس همان ابليس است. ابلیسی كه آدم صفي الله را فریب داد، قالیباف وتیمش برای او عدد ورقمی نیستند. ✅جناب آدم صفی الله علیه السلام ، ویژه گی های خاصی داشت، از جمله: 🔻روح الهی در او دمیده شد 🔻مسجودملائک بود 🔻توفیق شاگردی بلافصل پروردگار متعال را داشت 🔻کلیم الله بود 🔻 به مقام استادی ملائکة الله رسيد 🔻در بهشتي ساكن شد كه نه گرسنه میشد ، نه تشنه ،نه عریان و نه گرما زده اما آن حضرت فریب ابليس لعین را خورد واز آن بهشت، به زمین هبوط کرد. هماوردی با ابليس لعین ، استعاذه به رب العالمین میخواهد نه سابقه هشت سال دفاع مقدس و انگشت بر ماشه سجیل ، فتاح ، خرمشهر داشتن. 🔸دلیل؟ تجربه 🔸نمونه؟ امام شهید در موضوع برجام فرمودند: بنده اشتباه کردم به وزیر خارجه اجازه دادم با آنها صحبت کند ما ضرر کردیم. 🌹@vadallah
وَعْدَالله🌹
✍فذکر فإن الذکری تنفع المومنین دررابطه با این پست، بزرگواری پیام دادکه: سلام وقتتون به خیر الان اومدم توی کانال وعدالله یه پیامی رو دیدم وقتی می نویسید یه تخته شون کمه، درواقع بهانه دست افرادی میاد که دنبال ایرادگرفتن هستن خب بنویسید خطای محاسباتی هم توهین حساب نمی‌شه، هم سوء‌استفاده ازش نمی‌شه، هم اینکه استناد به کلام امامه پاسخ به تذکرفوق👇 با سلام صبحتون بخیر ممنون از تذکرتون بزرگوارید از تذکر دریغ نفرمایید که سخت محتاج آن هستیم ✅از همه باز دیدکنندگان کانال وعدالله عاجزانه درخواست دارم از تذکر دریغ نفرمایید که: وَمَآ أُبَرِّئُ نَفۡسِيٓۚ إِنَّ ٱلنَّفۡسَ لَأَمَّارَةُۢ بِٱلسُّوٓءِ إِلَّا مَا رَحِمَ رَبِّيٓۚ إِنَّ رَبِّي غَفُورࣱ رَّحِيمࣱ والسلام علیکم ورحمت الله وبركاته حاجیه تجلی
🔴مادر شهیدی که با این وضع جلوی وزارت خارجه تحصن کرده است! ۴ روز است مادر شهیدان اشکیانی با حال وخیم بیماری با هشتاد و هفت سال سن در این گرما جلوی وزارت خارجه مشهد تحصن کردند مادری که به فاصله ۳ روز دو پسرش را تقدیم اسلام و انقلاب کرد و اشک هم نریخت کسی که تحمل یک روز دوری فرزندانش را هم نداشت....‌ ‌ 💠خواهر شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی 💠خواهر سردار بزرگ اسلام شهید کاوه 💠خواهر شهیدان دهنوی که ۳ شهید را تقدیم انقلاب کردند و خانواده شهدای دیگر نیز در این تحصن حضور دارند 🔴این تحصن مقابل دفتر وزارت خارجه مشهد در محکومیت سازش و توافق با قاتلان نائب امام زمان و تاکید بر پیگیری اوامر و و انجام شده است. متاسفانه هنوز هیچ مسئولی حاضر به حضور و جوابگویی به خانواده شهدا نشده است. 🚩
🔴 بعثت مزاحم ! به قولی ظاهرا دنبال فرود آرام تجمعات خیابانی بعد از تشییع پیکر رهبر شهید هستند. تجمعات مردمی را مانع و مزاحم اصلی دیپلماسی میدانند. برخی مسئولان هم نگران برخی شعارها و انتقادات و سخنان مطرح شده در برخی تجمعات به عملکردهای آنها هستند. ساده و خلاصه میخواهند بگویند بعثت تمام شد و برید خونه هاتون و مزاحم کار ما نباشید ..‌‌. اینها چقدر ساده اند ،هنوز فلسفه بعثت مردم را نفهمیده اند و تنها بعنوان یک مزاحم به آن نگاه میکنند. اینقده اعتماد بنفس نداشته باشید . این مردم مبعوث شده هنوز کارهای بزرگی در پیش دارند که اولی آنها ریشه کنی جریان کودتاست . خواهیم دید... 🔴 👇 @bidariymelat
17.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✓چرا تحصن؟ ✓مطالبه شما‌چیست؟ ✓چرا جلوتر از رهبری حرکت میکنید؟ پاسخ این سوالات از زبان خانم دکتر زهرا دهنوی ، خواهر سه شهید بزرگوار 🧡 ای شو👇 @maroofane5 @maroofane5
هدایت شده از محصنات ۳
زیر باران شدید بهاری جهادتبیین و گفتمان پیرامون آیا قانون حفظ حجاب منافاتی با حفظ نظام دارد؟ بی حجابی ها و ولنگاری ها معلول ترک فعل مسئولین است ...
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم غزه حتی در چادرهایشان نیز در امان نیستند. اگر از بمباران‌های رژیم صهیونیستی، گرسنگی و کمبود نیازهای اولیه جان سالم به در ببرند، جوندگان و مارهای سمی زندگی را برای این مردم صبور و مقاوم دشوارتر کرده‌اند. شیوع بیماری‌های پوستی و نابودی زیرساخت‌های بهداشتی، کنترل اوضاع را بیش از پیش از دسترس خارج کرده است. متأسفانه غزه دیگر ترند رسانه‌ها نیست و بسیاری از رسانه‌های جهان سرگرم پوشش جام جهانی و دیگر رویدادهای پرزرق‌وبرق هستند. واللهُ غالبٌ علی أمره. @monem_ps ✍غزه امروز ، نهایتا آن چیزی است که امریکا ورژیم صهیونی برای کشورهای منطقه در نظر دارند . شاید زمانی که یاسر عرفات به پیمان اسلو ۱و۲ ، دل بسته بود غزه امروز را ذیل پیمان اسلو ۲ ،تصور نمیکرد. پیمان اسلو توافقنامه ای بود که به‌طور مخفیانه در اسلو، پایتخت نروژ انجام شده ساف در پیمان اسلو دولت اسرائیل را به رسمیت شناخت و کاربرد خشونت را محکوم کرد. اسرائیل نیز ساف را به عنوان نماینده قانونی مردم فلسطینی به رسمیت شناخت و یاسر عرفات اجازه یافت تا به فلسطین بازگردد. در سال ۱۹۹۵ پیمان دیگری با نام «موافقتنامه موقت در مورد کرانه باختری و نواز غزه» معروف به پیمان اسلو ۲ به امضای دو طرف رسید. این دو پیمان با نام پیمان‌های اسلو شناخته می‌شوند. پیمان اسلو وشرایط غزه امروز، نشان داد که امام راحل ع راست می‌گفت که رابطه ما با امریکا رابطه گرگ ومیش است. ماهیت گرگ درندگی وغیر قابل تغییر است حاجیه تجلی 🌹@vadallah
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 طرف با گستاخی میگه آمریکا باید از این مذاکرات سود ببرد 🚨میگه حوزه هایی که حساسیت داخلی کمه 🚨ساده کنیم داره میگه باید یک گاو شیرده بشیم برای آمریکا مثل عربستان و ... شاید کمی پر شیرتر! یعنی در دیاثت سیاسی سنگ تمام بگذاریم، هم دست از انتقام امام شهیدمان بر داریم و هم اجازه دهیم از این توافقنامه منافعی از قبل سرمایه گذاری در این کشور عایدش شود. ❌ عجب‼️ طرف اقرار کرده که قاتل بزرگترین سردار سپاه اسلام یعنی حاج قاسم است و باکمک صهیونیستها ، اماممان را به شهادت رسانده ، آنوقت توافقنامه ای با او امضاء کنیم که از قِبَل این توافقنامه ، عوائدی هم نصیبش گردد. یا رب نظر تو برنگردد وگرنه عبادت ۶ هزار ساله هم بطرفة العيني به باد ميرود. 🌹@vadallah 🌹@vadallah
آنکه مقاومت کند، به سمت‌ بهشت می‌رود، و هر کس بلغزد، روانه‌ی جهنم میگردد... _ امیرمومن‌ها، علی‌علیه‌السلام خطبه۱۱۹ 📜 @nahjolbalAqe_ir
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 قالیباف؛ رفیق حاج قاسم و تکرار تجربه یاسر عرفات! فردی با آن سابقه‌ی جهادی، علیرغم اینکه اسرائیل تمام دوستانش رو کشته بود، به خون دوستانش خیانت کرد و نشست پای میز مذاکره، و عاقبت خودش هم کشته شد! https://t.me/ALIDORRIZ ✍مقصود پیمان اسلو میباشد👇 https://eitaa.com/vadallah/9382 🌹@vadallah