⭕️چه بامداد شلوغی بود به گفته بچه های پدافندی امشب جزو سخت ترین شبا بود از شروع جنگ .
خدا قوت میگم به همه ی کسایی که تو پدافند ها جونشون رو کف دست گرفتن برای ما❤️
🔅#امیرمحمد_مقیسه | وآدی³¹³ 👇
🌔@vadi313🌖
🔻منابع: ایران به زودی در پاسخ به حملات بامداد، حمله ای را علیه اسرائیل آغاز خواهد کرد.
#انشاءالله
🔅#امیرمحمد_مقیسه | وآدی³¹³ 👇
🌔@vadi313🌖
اسرائیل به دنبال آن است که ایران پایان جنگ را بپذیرد؛ ولی بعد از آن شبیه آتشبسِ لبنان، هر وقت خواست دوباره به ایران حمله کند.
وال استریت ژورنال
#صلح_تحمیلی
🔅#امیرمحمد_مقیسه | وآدی³¹³ 👇
🌔@vadi313🌖
هدایت شده از کانال رضا قربانی
اسلامی:
الان بهتر میشه فهمید،
قرآن سر نیزه کردند یعنی چی!
اونم جایی که کار داشت تموم می شد.
الان هم وارد همون فضای جنگ روانی
شدیم، مـــــبادا بازم رودســـت بخــوریم!
در حملات چند روز اخیر ما به اســـرائیل،
موشکهای ما، یک از یک برخورد می کرد،
یعنی خشاب شون تمومه،
الـــان قــــــرآن به نیــــزه کردنـــــد،
الان دم از آتش بس می زننـد،
یعنی دنبال فرصت هـــستند تا
خـــشاب هاشــــون رو پر کنند.
نه به ســـــــــــــاده لــــوحــــی!
نه به صــــلح تـــــحـــــمیـــلی!
نه به ابوموسی اشعری ها!
#جهش_بیداری
🆔@rezam_officall
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
⭕️ گوش به فرمان ولی فقیه هستیم
کاری دیگه به این و اون نداریم...
#نه_به_صلح_تحمیلی
🔅#امیرمحمد_مقیسه | وآدی³¹³ 👇
🌔@vadi313🌖
⭕️خب تا قبل ساعت ۷:۳۰ قرار بود آتش بس اجرا بشه الحمدلله بعدش موجی از موشکامون رفت سمت طویلشون این یعنی آتش بس و قبول نکردیم...
🔅#امیرمحمد_مقیسه | وآدی³¹³ 👇
🌔@vadi313🌖
♦️یک کاربر لبنانی به طنز نوشته: سپاه پاسداران: گفتیم آتشبس ساعت هفت ولی نگفتیم چهروزی! 😁
🔅#امیرمحمد_مقیسه | وآدی³¹³ 👇
🌔@vadi313🌖