eitaa logo
وآدي³¹³🔅امیرمحمدمُقیسه
5.4هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
2.2هزار ویدیو
15 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم هرکدوم از ما به اندازه خودمون باید راهی رو روشن کنیم و حق رو بازگو کنیم این وظیفه اصلی ما در این زمانه است... #اَللّٰهُمَ_عَجِّلْ_لِوَلِیِّکَ_الفَرَجْ ♥️³¹³♥️ @vadii313 ادمین پیج اینستاگرام. http://Instagram.com/amir_moghise69
مشاهده در ایتا
دانلود
اسرائیل به دنبال آن است که ایران پایان جنگ را بپذیرد؛ ولی بعد از آن شبیه‌ آتش‌بسِ لبنان، هر وقت خواست دوباره به ایران حمله کند. وال استریت ژورنال 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
توئیت اخیر عراقچی 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
هدایت شده از کانال رضا قربانی
اسلامی: الان بهتر میشه فهمید، قرآن سر نیزه کردند یعنی چی! اونم جایی که کار داشت تموم می شد. الان هم وارد همون فضای جنگ روانی شدیم، مـــــبادا بازم رودســـت بخــوریم! در حملات چند روز اخیر ما به اســـرائیل، موشکهای ما، یک از یک برخورد می کرد، یعنی خشاب شون تمومه، الـــان قــــــرآن به نیــــزه کردنـــــد، الان دم از آتش بس می زننـد، یعنی دنبال فرصت هـــستند تا خـــشاب هاشــــون رو پر کنند. نه به ســـــــــــــاده لــــوحــــی! نه به صــــلح تـــــحـــــمیـــلی! نه به ابوموسی اشعری ها! 🆔@rezam_officall 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
⭕️ گوش به فرمان ولی فقیه هستیم کاری دیگه به این و اون نداریم.‌.. 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
⭕️خب تا قبل ساعت ۷:۳۰ قرار بود آتش بس اجرا بشه الحمدلله بعدش موجی از موشکامون رفت سمت طویلشون این یعنی آتش بس و قبول نکردیم... 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
♦️یک کاربر لبنانی به طنز نوشته: سپاه پاسداران: گفتیم آتش‌بس ساعت هفت ولی نگفتیم چه‌روزی! 😁 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
حکم آنچه تو گویی... 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🔴بیاید یه دور ماجرا رو باهم با زبون ساده مرور کنیم هدف اونا از جنگ این بود که ما موشکی و هسته ای نداشته باشیم و کاملا این دوصنعت ما نابود بشه چرا!؟ چون ما دشمن درجه یکشون هستیم و اگر هسته ای و موشکی داشته باشیم یعنی دهنشون رو هر وقت بخوایم میتونیم مورد عنایت قرار بدید هدف ما هم این بود که اونا رو بیچارشون کنیم چون ما میگیم قدرت مستقلی هستیم که تسلیم نمیشیم و شما رو هم بیچاره میکنیم که هیچ راه و چاره ای براتون نمونه که بخواید ما رو اذیت کنید بعد این همه سال مذاکره و تحریم و...جواب نگرفتن، آخرین گزینه ی اونا جنگ نظامی بود که هسته ای و موشکی ما«که عامل نابودیشون هست» رو تعطیل کنند حالا اگر با جنگ هم نشه موشکی و هسته ای ایران رو تعطیل کرد حقیقتا یعنی بیچاره شدن و دیگه هیچ چاره ای نخواهند داشت این یعنی یک کشور قوی این منطقه داره که نمیشه جلوش رو گرفت و این موضوع یعنی نابودی تمام برنامه های اونا برای دنیا حالا بیاید بررسی کنیم موشکی ما که مشخص اوضاعش و قبل آتش بس آخرین ضربه رو خیلی محکم تر از اونا مابودیم که زدیم کارمون رو محکم داریم ادامه میدیم وحقیقتا موشکی ما کابوس صهیونیست هاست اما هسته ای از اونجایی که تجهیزات مهممون قبل حمله جا به جا شده بوده به راحتی آسیب هامون قابل ترمیم اند منتها تاقبل جنگ عضو آژانس بودیم و نظارت دائمی میشد از ما سمت بمب هم نرفته بودیم حالا از این به بعداگر NPT خارج بشیم و مثل خود اسرائیل مثل کره شمالی بگیم دیگه اجازه بازرسی نمیدیم،باز یک شکست بزرگ دیگه و بیچارگی جدیدی برای دشمن رقم میخوره چون میگن قبل جنگ اگه ایران هسته ای داشت لا اقل اجازه بازرسی داشتیم اما الان بعد از جنگ،هم هسته ای داره هم دیگه اجازه ی بازرسی نداریم همه شاید بخواد سمت ساخت بمب بره مثل این کلا ظاهرا نمیشه با ایرانیا جنگید و به هدف دلخواه رسید یه بُعد دیگه هم داره قضیه که وقتی شکست ناپذیری و تسلیم ناپذیری خودمون رو نشون دادیم بریم سراغ ضرب شست نهایی که کلا اونا همه چیشون رو جمع کنند و برند که زمان این ضرب شست کی باشه رو کسی جز رهبر انقلاب نمیتونه تعیین کنه البته ایشون میزان آمادگی ما و منطقه رو میبینند و این مسئله رو تدبیر میکنند،اینطور بگم اگر ما و منطقه آمادگی کامل داشتیم تاحالا کلا کار تموم شده بود ولی ایشون همون طوری که با مذاکرات غیر مستقیم جامعه رو آماده این مرحله کرد با این آتش بس و نقض آن توسط دمشن هم مردم آماده مرحله بعدی خواهند شد در کل این آتش بس به هیچ عنوان صلح نیست و همونطوری که خیلی وقت هست تو جنگیم الان جنگ ادامه داره منتها این که کی دوباره وارد فاز نظامی خواهد شد باید یکمی صبر کنیم تا مواضع مسئولین رده بالا که الاعات محرمانه دارند رو ببیینیم اما گمانم این است که آتش به زودی نقض خواهد شد تحلیل نهاییم از اوضاع این هست که در آینده اسقاطیلی ها و آمریکایی ها میفهمند ایران قدرت بی شکست منطقه شده است و نه با مذاکره کوتاه میاد و نه با جنگ بنابرین فلسفه وجودی اسرائیل که قرار قدرت بی شکست منطقه باشد زیر سوال میره و مردمشون ناامنی دائمی خواهند داشت و آینده این منطقه با خروج این حرامزادگان و آقایی ایران رقم خواهد خورد ✍ حسین ابراهیمیان ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ .
🗯بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره تحمیل توقف جنگ به دشمن صهیونی و حامیان شرورش ملت سرافراز و مقاوم ایران 🗯در پی تجاوز دشمن صهیونیستی فرزندان شجاع و جان بر کف شما در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا را لبیک گفتند و با رشادتی مثال زدنی هر شرارت دشمن را کوبنده پاسخ دادند که در آخرین آن پایگاه آمریکایی العدید و پس از آن سراسر اراضی اشغالی آماج حملات موشکی قرار گرفت. 🗯هوشیاری موقع شناسی مقاومت همبستگی و یک دلی بی نظیر شما مردم راهبرد اصلی دشمن را در هم شکست و فرصت آن را فراهم ساخت که پایداری رزمندگان اسلام و قدرت خیره کننده آنان که طی سالها مجاهدت خلاقانه و نوآورانه و پیگیری مستمر فراهم آمده بود در طول ۱۲ روز مجاهدت خونین و مدیرانه به کار گرفته شود و هر تجاوزی را به موقع و به اندازه پاسخ دهد. 🗯هدیه ی الهی در برابر این درک و رفتار عمیق و معنادار ملت تدبیر و مجاهدت رزمندگان و امامت حکیمانه نصرت 🗯و پیروزی ای بود که دشمن را مجبور به پشیمانی و پذیرش شکست و توقف یک طرفه تهاجم خود نمود. 🗯بر همین اساس به آگاهی ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی میرساند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بدون کمترین اعتماد به سخنان دشمنان و دست به ماشه آماده ی پاسخ قاطع و پشیمان کننده به هر عمل تجاوزکارانه دشمن خواهند بود. 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🚨 ستاد کل نیروهای مسلح شلیک هرگونه موشک در ساعات اخیر از ایران به سمت سرزمینهای اشغالی را تکذیب کرد 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖