eitaa logo
وآدي³¹³🔅امیرمحمدمُقیسه
5.4هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
2.2هزار ویدیو
15 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم هرکدوم از ما به اندازه خودمون باید راهی رو روشن کنیم و حق رو بازگو کنیم این وظیفه اصلی ما در این زمانه است... #اَللّٰهُمَ_عَجِّلْ_لِوَلِیِّکَ_الفَرَجْ ♥️³¹³♥️ @vadii313 ادمین پیج اینستاگرام. http://Instagram.com/amir_moghise69
مشاهده در ایتا
دانلود
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاد دانشگاه تو فرانسه عکس رهبری رو زده... 🐈‍⬛ 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🔴۴۱ هزار صهیونیست در حمله‌ی ایران خسارت دیدن جدیدترین آمار تلفات صهیونیست‌ها در جنگ ۱۲ روزه موسسه مطالعات امنیت ملی وابسته به دانشگاه تل آویو: 🔸افراد بی خانمان: ۱۵ هزار نفر 🔸تعداد درخواست غرامت های ناشی از خسارت: ۴۱۶۵۰ 🔸تلفات انسانی اسرائیلی: ۲۹ نفر 🔸مجروحان اسرائیلی: ۳۵۰۸ نفر 🔸موشک های بالستیک شلیک شده از سوی ایران: ۵۹۱ تیر پی‌نوشت: بعضی رسانه‌های خارجی تعداد کشته و رخمی‌های صهیونیست را بیشتر از این تعداد اعلام شده میدونند 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ به خون ابی‌عبدالله قسم، آیندگان ما را لعن و نفرین خواهند کرد و بر حماقت و بی‌بصیرتی‌مان تأسف خواهند خورد اگر با اینهمه بیانات آشکار و نواهی قاطع و واضحِ ولی‌مان، باز هم از در توجیه مذاکره برآمده، تحمیل آن را سفیدشویی کنیم و بر آن صبر و تحمل نماییم. ◼️ملت فهیم و بصیر؛ بیایید نگذاریم چنین داغی در تاریخ بر پیشانی ما بماند. بیایید نگذاریم هشدارهای پیاپی امام خامنه‌ای، نادیده گرفته شود و ما متهم به سکوت و توجیه در برابر مسئولان جاهل و یا خدای ناکرده، خائن شویم. ⚫️ بیایید ظرفیت هیئت‌ها و منابر را در ممانعت از زیرپا گذاشتن امر سرور و رهبرمان مغتنم بدانیم. 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو شیب گودال سرازیر شد💔 امشب تا فردا غروب باید خون گریه کرد ما بمیریم برا اشکات یا صاحب الزمان چی داره بهت میگذره این موقع ها 😭🖤 تسلای قلب نازنین آقا صدقه بدید گریه کنید صلوات بفرستید ❤️‍🩹 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سال سوم هستش که روز عاشورا میایم خون میدیم با رفقا خونم که چیزی نیست جونم رو میدم برات اباعبدالله... 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
وآدي³¹³🔅امیرمحمدمُقیسه
اولین بار بود پلاکت خون میدادم یک ساعتی طول می‌کشه اما ارزش داره... به امید شفای همه بیماران سرطانی
البته میترسیدم که نتونم خون بدم چون دو هفته پیش رفتم پلاکت دادم به یه دختر بچه سرطانی که اومدم اینجا گفت مشکلی نیست اما اگه بازم نمیشد ناراحت نمی‌شدم چون تو یه زمانی باید دید شرایط چیه و وظیفه چیه به همون عمل کرد مثل خیلی چیزای دیگه که احتمالا امروز یه کلیپ سر وظیفه بزارم🙏 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
شرح این عاشقی ننشیند در سخن ... خدایا از عمر من کم کن به عمر رهبر عزیزمون اضافه کن❤️ 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🩸 مرا بر این ملامت نکنید..! 🩸 🥀 از وجود مقدّس امام سجّاد علیه‌السلام دربارهٔ کثرت اشک ایشان، پس از واقعه‌ٔ عاشورا سوال شد؛ حضرت فرمودند: 🥀 لَا تَلُومُونِي فَإِنَّ يَعْقُوبَ فَقَدَ سِبْطاً مِنْ وُلْدِهِ فَبَكَى حَتَّى ابيَضَّتْ عَيناهُ وَ لَمْ يَعْلَمْ أَنَّهُ مَاتَ 🥀 مرا ملامت نکنید! یعقوب بر فقدان یوسف آنقدر گریست، تا چشمانش نابینا شد، در حالی که نمی‌دانست فرزندش مرده است یا زنده... 🥀 وَ قَدْ نَظَرْتُ إِلَى أَرْبَعَةَ عَشَرَ رَجُلًا مِنْ أَهْلِ بَيْتِي فِي غَدَاةٍ وَاحِدَةٍ قَتْلَى فَتَرْوَن حُزْنَهُمْ يَذْهَبُ مِنْ قَلْبِي 🥀 اما چهارده مرد از خاندانم را در برابر دیدگانم در نیم‌روزی کشتند، پس چگونه توقّع دارید اندوه و غصه از قلبم بیرون شود؟! 📕 کشف الغمّة، اربلی، جلد ۲، صفحه ۱۰۲ 📕 حلیة الابرار، بحرانی، جلد ۴، صفحه ۳۱۳ 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
17.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نزدیک سه ساعت افتادی تو گودال 😭🖤 هرچی خودمون و بزنیم هرچی گریه کنیم بازم کمه برات امشب باید از این همه غم برات بمیریم💔 ای وای حسین.... 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
23.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️الان تو این شرایط تاحدی وظیفمون چی می‌تونه باشه ؟! حتما نظرتون رو برام بفرستید انتقادی پیشنهادی ...🙏 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖