eitaa logo
وآدي³¹³🔅امیرمحمدمُقیسه
5.4هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
2.2هزار ویدیو
15 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم هرکدوم از ما به اندازه خودمون باید راهی رو روشن کنیم و حق رو بازگو کنیم این وظیفه اصلی ما در این زمانه است... #اَللّٰهُمَ_عَجِّلْ_لِوَلِیِّکَ_الفَرَجْ ♥️³¹³♥️ @vadii313 ادمین پیج اینستاگرام. http://Instagram.com/amir_moghise69
مشاهده در ایتا
دانلود
📝 توضیح درباره گزیده‌متن منتشرشده از پیام ۲۸ خرداد رهبر معظّم انقلاب 🗒 در یکی از گزیده‌های متنیِ منتشرشده در این رسانه از پیام ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ رهبر انقلاب اسلامی درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا، عبارتی در قلاب اضافه شده بود که در متن اصلی نبوده و صرفاً با هدف گویاسازی و تسهیل فهم مخاطب افزوده شده بود که به دلیل امکان ایجاد برداشت نادرست، از خروجی‌های این رسانه حذف می‌شود. ✏️ ضمن پوزش از مخاطبان محترم به اطلاع می‌رساند این توضیح صرفاً ناظر به نحوه تنظیم و انتشار متن است و دلالتی بر تأیید یا رد هرگونه برداشتی درباره اصل موضوع مورد اشاره ندارد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
وآدي³¹³🔅امیرمحمدمُقیسه
📝 توضیح درباره گزیده‌متن منتشرشده از پیام ۲۸ خرداد رهبر معظّم انقلاب 🗒 در یکی از گزیده‌های متنیِ من
🔴چند روز قبل در پیام رهبر انقلاب، رسانه‌شون داخل کروشه نوشته بود [درباره تفاهم] نظر دیگری داشتم و برخی ها تحلیل ها کردن که یعنی رهبر انقلاب با اصل تفاهم نامه موافق است و در مورد متن آن نظر دیگری داشتند. رسانه‌ی رهبر انقلاب بابت آن کروشه عذرخواهی کرد... ودر این پیام تذکر وتلنگری است برای اهل تفکر.
🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهم‌نامه اسلام‌آباد 🖼 در انتظار تحقق شروط 🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 1️⃣ خاتمه عملیات نظامی 2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران 3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز 4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی 5️⃣ لغو جامع تمامی تحریم‌ها 6️⃣ خاتمه موضوعات هسته‌ای 7️⃣ در دسترس قرار گرفتن دارایی‌های مسدود 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
🔴مسیر حسین و شمر جداست.... ✅ | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
719.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴ترامپ در مصاحبه اش با خبرنگاران افاضات کرده که ملت ایران گرسنه هستند و ما برای رفع گرسنگی مردم ایران براشون غلات میفرستیم. این نتیجه جواب رئیس جمهور ایران به حی علی الاصول بود در روزهای اخیر بود. در جواب خوک کثیف که باید گفت برای یافتن گشنه یه سر به کف خیابون های منهتن بزن بعد دهن کثیفت را باز بکن. اما در جواب اقای پزشکیان باید گفت: تو سجاده نشین باوقاری بودی کــــــــــاش وقارت را حفظ میکردی که هرچی لایق عملکردت هست را به حرمت سن و سابقه ات نمیگم. اما کاش سکوت را تمرین کنی چقــــــــدر خسارت برای ایران به بار اوردی؟! چون؛ اشتباه اول اشتباه است اشتباه مکرر عمد ✅ | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
تبریک به تیم مذاکره کننده... سردار قالیباف خدا قوت😂 ✅ | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🔴پست ویراستی کامران غضنفری نماینده تهران و شمیرانات: جمعی از نمایندگان، یکشنبه ۷ تیر به مجلس خواهند رفت. چنانچه مجلس بسته باشد، تا باز شدن مجلس، در همانجا تحصن خواهیم کرد. ✅ | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🔴‌ملت غیرتمند ما ۸ سال اونم جنگ زمینی تو بر و بیابون، مقابل نه عراق، بلکه ۱۸ کشور جنگیدن و خم به ابرو نیوردن. حالا با دو بار جنگ که کلا کمتر از ۸ هفته طول کشیده، یه عده از زیر پتو میگن ‌ نکنیم چکار کنیم؟ اون موقع بی‌پولی نبود؟ نابودی زیرساخت‌ها و کشتار مردم نبود؟ ✅ | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
نفر چندم بودن که اینجور گفتن😍 ان شاءالله که عاقبت هممون ختم به شهادت بشه 🤲🏻
🔴یه سری از نماینده‌ها گفتن اگه درِ مجلس باز نشه، جلسه رو کنار خیابون برگزار می‌کنن تصورم از همچین جلسه ای 😄 ✅ | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖