هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
یه دیقه ایران اینترنشنال رو باز کردم و فهمیدم توش به جنگ میگن «عملیات آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی در حمایت از مردم ایران»🤯
«_»
@farsitweets
+ شما پدر منو ندیدید ؟
- پدرت کیست پسرم؟
+ او که هرشب برایم غذا میآورد
- او دیگر نمیآید.
+ نه او باید بیاید، خبر خوشی برایش دارم .
- چه خبری پسرم ؟
+خبر مرگ علی،میدانم خوشحال میشود. هرشب علی را نفرین میکردیم.
- اوهم علی را نفرین میکرد؟
+ آری میگفت: خدایا مرگ علی را برسان .
هدایت شده از مَـــجـــاز -!🇮🇷
.
اثرِ نان حلال است کِه امروز
از هر چه گذشتیم، از ایران نگذشتیم .
.
بزا جنگ تموم شه یه جوری از گوشی فاصله بگیرم که اصلا یادم بره همچین چیزی وجود داره ... 🫨
در حین راهپیمایی ترکش بخوره بهت
و پرچمت با خونت رنگ بگیره
و عَلمش کنی . .این ها رو فقط
در تخیلات نویسندگان
دیده بودم و خونده بودم و شنیده بودم.
ایرانم، هم وطنم در حال
خلق چه حماسهای هستی ؟
- ما رأیت الا جمیلا -
سیصد گل سرخ، یک گل نصرانی
ما را زِ سَرِ بُریده میترسانی؟
ما گر زِ سَرِ بُریده میترسیدیم
در محفل عاشقان نمیرقصیدیم
[نمیدونم کی نوشته]