بزا جنگ تموم شه یه جوری از گوشی فاصله بگیرم که اصلا یادم بره همچین چیزی وجود داره ... 🫨
در حین راهپیمایی ترکش بخوره بهت
و پرچمت با خونت رنگ بگیره
و عَلمش کنی . .این ها رو فقط
در تخیلات نویسندگان
دیده بودم و خونده بودم و شنیده بودم.
ایرانم، هم وطنم در حال
خلق چه حماسهای هستی ؟
- ما رأیت الا جمیلا -
سیصد گل سرخ، یک گل نصرانی
ما را زِ سَرِ بُریده میترسانی؟
ما گر زِ سَرِ بُریده میترسیدیم
در محفل عاشقان نمیرقصیدیم
[نمیدونم کی نوشته]
نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر، سحر نزدیک است
هر دَم این بانگ برآرم از دل
وای! این شب چقدر تاریک است
[#سهراب_سپهری]
به وقت ِ۱۷☫
یعنی چی که رفتیم تو اسفند؟! من حتی نفهمیدم کی بهمن شروع شد...
۵ روز دیگه عیده :/
برگ دست شاخه را وقتی رها میکرد گفت:
باد با خود میبرد ما را کجا؟ معلوم نیست ...
[#فاضل_نظری]
به اذن پروردگار، در چنین شبی سیاووش از آتش سودابه ها و تورانیان پاک و زنده بیرون خواهد آمد