هدایت شده از تنهادرشـــریف.
مهم نیست چند سالم باشه ، هربار که وارد لوازم التحریر میشم ، استیکر و برچسب ها بهم چشمک میزنن.
چای می نوشم که با غفلت فراموشت کنم
چای می نوشم ولی از اشک، فنجان پُر شده است...
[#فاضل_نظری]
[#فکت_قوی]:
خیلی عجیبه، هر چی میوه که توش "ان" داره خوشمزهست.
انبه، انجیر، انگور، انار، اناناس
رنجها بردیم و آسایش نبود اندر جهان
ترکِ آسایش گرفتیم این زمان آسودهایم
[#سعدی]