چای می نوشم که با غفلت فراموشت کنم
چای می نوشم ولی از اشک، فنجان پُر شده است...
[#فاضل_نظری]
[#فکت_قوی]:
خیلی عجیبه، هر چی میوه که توش "ان" داره خوشمزهست.
انبه، انجیر، انگور، انار، اناناس
رنجها بردیم و آسایش نبود اندر جهان
ترکِ آسایش گرفتیم این زمان آسودهایم
[#سعدی]
دلم را ورق میزنم
به دنبال نامی که گم شد
در اوراق زرد و پراکنده این کتاب قدیمی
به دنبال نامی که من...
_ منِ شعرهایم که من هست و من نیست_
به دنبال نامی که تو...
_ توی آشنا _ناشناس تمام غزلها_
به دنبال نامی که او...
به دنبال اویی که کو؟
[#قیصر_امین_پور]