[من]
هرکیو ببخشم اون بیشعورایی که وقتی باشون سوار الاکلنگ میشدم میبردنم بالا یهو بلند میشدن و من محکم زمین میخوردم و نمیبخشم/:🚶🏻♀️
ما
فاتحانِ قلعههایِ فخرِ تاریخیم،
شاهدانِ شهرهایِ شوکتِ هر قرن.
ما
یادگارِ عصمتِ غمگینِ اعصاریم.
ما
راویانِ قصههایِ شاد و شیرینیم.
قصههایِ آسمانِ پاک.
نورِ جاری، آب.
سردِ تاری، خاک.
قصههایِ خوشترین پیغام.
از زلالِ جویبارِ روشن ایّام.
[#ایران]
[#مهدی_اخوان_ثالث]
برای پیداکردن مقصر اصلی تمام مشکلات زندگی کافیه برید جلوی آینه. میبینید؟ مقصر روبهروی شماست. خود آینه. همه آینهها رو بشکنید. شما بیتقصیرید.
[#فکت_قوی] :
پناهگاه اصلی خانوادهس، شاید ایدهال نباشه، ولی عوضش محکمه، امنه، و میتونه ازت مراقبت کنه :)
ما خیلی جدی تو زبان گیلکی موقع صحبت کردن میپرسیم
[داری نمیای ؟!]
و مرز های ادبیات رو دچار حمله قلبی میکنیم . 😂
نگاهت میکنم خاموش و خاموشی زبان دارد
زبان عاشقان چشم است و چشم از دل نشان دارد
چه خواهشها در این خاموشیِ گویاست نشنیدی؟
تو هم چیزی بگو چشم و دلت گوش و زبان دارد .
[#هوشنگ_ابتهاج]