برای پیداکردن مقصر اصلی تمام مشکلات زندگی کافیه برید جلوی آینه. میبینید؟ مقصر روبهروی شماست. خود آینه. همه آینهها رو بشکنید. شما بیتقصیرید.
[#فکت_قوی] :
پناهگاه اصلی خانوادهس، شاید ایدهال نباشه، ولی عوضش محکمه، امنه، و میتونه ازت مراقبت کنه :)
ما خیلی جدی تو زبان گیلکی موقع صحبت کردن میپرسیم
[داری نمیای ؟!]
و مرز های ادبیات رو دچار حمله قلبی میکنیم . 😂
نگاهت میکنم خاموش و خاموشی زبان دارد
زبان عاشقان چشم است و چشم از دل نشان دارد
چه خواهشها در این خاموشیِ گویاست نشنیدی؟
تو هم چیزی بگو چشم و دلت گوش و زبان دارد .
[#هوشنگ_ابتهاج]
هم به حلیم نمک میزنید، هم فسنجون رو شیرین میخورید، هم به آلوچه میگید گوجه سبز؟
تازه عاشق کلهپاچه هم هستید؟؟!!
حس میکنم به دنیای شما تعلق ندارم!! 🥲😭
[چند سالت بود که فهمیدی] این بیت از شاهنامه فردوسی نیست و سروده حکیم طوسه؟
بسی رنج بردم درین سال سی
عجم زده کردم بدین پارسی
به وقت ِ۱۷☫
[چند سالت بود که فهمیدی] این بیت از شاهنامه فردوسی نیست و سروده حکیم طوسه؟ بسی رنج بردم درین سال سی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا