میدونی هیچکس عالی شروع نکرده .
هیچ قهرمان المپیکی ، اولین مسابقهش عالی نبوده .
هیچ نویسندهی مشهوری ، اولین کتابش چاپ نشده .
هیچ خوانندهی پرطرفداری ، اولین کنسرتش تو سالنهای بزرگ نبوده .
هیچ نقاش معروفی ، اولین تابلوهاش دیده نشده .
هیچ کمدین معروفی ، اولین اجراهاش مجذوب کننده نبوده .
موفقیت یعنی همین ، یعنی هیچکس عالی شروع نکرده ولی تا زمانی که قصهش تموم نشده ادامه داده 🤍؛
یه جاهایی اشتباه کردی چون برات لازم بود ، یه روزایی اعتماد کردیُ ضربه خوردی چون باید درس میگرفتی ، یه مواقعی در روابط سمی ُ نامناسب وارد شدیُ دلشکسته شدی چون نیاز به تجربه داشتی ؛
ولی الان انقدر به خودت سخت نگير و خودتو سرزنش نكن چون تمام اشتباهات بخشى از مراحل رشد تو بوده ، مراحلى كه بايد ازشون عبور كنى تا عمیق تر بفهمی و به كسى كه ميخواى و واقعا بايد باشى تبديل بشى .
پس لطفا بدون که تو با اشتباهاتت تعريف نمیشی و تمام این مسیرها بخشی از مراحل رشد و بلوغ فکری توعه تا خودتو بشناسی و بدونی از زندگیت چی میخوای و حالا آدمای مناسب رو هم به زندگی خودت وارد میکنی پس سخت نگیر رفیق ، قدر خودت و لحظات زیبای زندگی رو بدون و ازش لذت ببر💗؛