eitaa logo
واحه ؛
1.2هزار دنبال‌کننده
423 عکس
74 ویدیو
0 فایل
- 🎬📽️ - [ نقطه ای سبز در بیابان ] تا فور هست چرا کپی عزیزِمن ؟ از عکس ها و فیلم های شخصی کپی نکن عزیزجان* برایِ شنیدن نجواهایت 💙: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_139g25o&btn=Nilemoon
مشاهده در ایتا
دانلود
میدونی هیچ‌کس‌ عالی شروع نکرده . هیچ قهرمان المپیکی ، اولین مسابقه‌ش عالی نبوده . هیچ نویسنده‌ی مشهوری ، اولین کتابش چاپ نشده . هیچ خواننده‌ی پرطرفداری ، اولین کنسرتش تو سالن‌های بزرگ نبوده . هیچ نقاش معروفی ، اولین تابلوهاش دیده نشده . هیچ کمدین معروفی ، اولین اجراهاش مجذوب کننده نبوده . موفقیت یعنی همین ، یعنی هیچ‌کس عالی شروع نکرده ولی تا زمانی که قصه‌ش تموم نشده ادامه داده 🤍؛
بچه ها میشه سه تا الهی به رقیه بگید ؟ برای یکی که توی کماست :)
_
واحه ؛
_
یه روز میرسه که بعد همه دغدغه ها ، میشینی یه گوشه دنج خوشبختیت رو نگاه میکنی : ))🤎
یه جاهایی اشتباه کردی چون برات لازم بود ، یه روزایی اعتماد کردیُ ضربه خوردی چون باید درس میگرفتی ، یه مواقعی در روابط سمی ُ نامناسب وارد شدیُ دلشکسته شدی چون نیاز به تجربه داشتی ؛ ولی الان انقدر به خودت سخت نگير و خودتو سرزنش نكن چون تمام اشتباهات بخشى از مراحل رشد تو بوده ، مراحلى كه بايد ازشون عبور كنى تا عمیق تر بفهمی و به كسى كه ميخواى و واقعا بايد باشى تبديل بشى . پس لطفا بدون که تو با اشتباهاتت تعريف نمیشی و تمام این مسیرها بخشی از مراحل رشد و بلوغ فکری توعه تا خودتو بشناسی و بدونی از زندگیت چی میخوای و حالا آدمای مناسب رو هم به زندگی خودت وارد میکنی پس سخت نگیر رفیق ، قدر خودت و لحظات زیبای زندگی رو بدون و ازش لذت ببر💗؛
_
کاش اینو بفهمیم که : ‏من مجبور نیستم قهرمان زندگی همه آدما باشم ، همین که بتونم زندگی خودمو نجات بدم کافیه . مجبور نیستم هرکار کنم تا آدم خوبه‌ی قصه‌ی اطرافیان باشم ، همین که برای خودم مفید باشم کافیه . مجبور نیستم طوری نشون بدم تا از نگاه کسی کامل دیده بشم ، همین که برای خودم کافی باشم شاهکار کردم 🤍؛