بچه ها دو هفته باقی مونده به مدارس ، حتی اگه تابستون خوبی نداشتید ، از این دو هفته نهایت لذت رو ببرید ، که اگه تو شروع مدارس ازت پرسیدن تابستون امسالت چطور بود ؟
یه لبخند بزنیُ بگی خیلی خوب بود .
نه اینکه وقتی ازت بپرسن لبخند رو لبات محو شه و بگی همش صرف مجازی شد . [ بیاین روراست باشیم باهم ، واقعا فایده ای هم داشت صرف کردن وقت تو مجازی ؟ ]🤍
واحه ؛
بچه ها دو هفته باقی مونده به مدارس ، حتی اگه تابستون خوبی نداشتید ، از این دو هفته نهایت لذت رو ببری
برید کافه ، کتاب جدید شروع کنید ، فیلم های ندیده تونو ببینید ، ورزش مورد علاقه تونو انجام بدید ، دسر کیک یا هرچیز دیگهای که جدید باشه رو درست کنید ، صبح زود پاشید پیاده روی کنید ، شبا زود بخوابیدُ حس منفی رو از خودتون دور کنید ، اتاقتونو قشنگ کنید و ..💗
واحه ؛
برید کافه ، کتاب جدید شروع کنید ، فیلم های ندیده تونو ببینید ، ورزش مورد علاقه تونو انجام بدید ، دسر
حتی اگه سه ماه وقتتون صرف مجازی شد این دو هفته رو فقط فقط فقط برای خودتون تایم بزارید 🪐
واحه ؛
حتی اگه سه ماه وقتتون صرف مجازی شد این دو هفته رو فقط فقط فقط برای خودتون تایم بزارید 🪐
یه جوری این دو هفته رو بگذرونید که با انرژی خیلی زیادتر سال تحصیلی رو شروع کنید 💙
واحه ؛
برید کافه ، کتاب جدید شروع کنید ، فیلم های ندیده تونو ببینید ، ورزش مورد علاقه تونو انجام بدید ، دسر
اگه نمیدونین چه کتابی رو شروع کنید یا چه فیلمی رو یا اصلا با چی اتاقتونو قشنگ کنید تا جایی که بتونم حتما حتما بهتون کمک میکنم 🤍
واحه ؛
بچه ها دو هفته باقی مونده به مدارس ، حتی اگه تابستون خوبی نداشتید ، از این دو هفته نهایت لذت رو ببری
واقعا از خوندن این پیاما خیلی خوشحال میشم که تابستون امسالتون بهتر از پارسال بوده 😭💗