در پزشکی دستور عجیب و مهیبی داریم :
No CPR
این اصطلاح زمانی است که ، پزشک از بازگشت بیمار قطع امید کرده . فرمان قتل نیست بلکه فرمان پذیرش مرگ هست و تسلیم در برابر تقدیر یا هر اسم دیگری که شما براش انتخاب میکنید ؛
ما در زندگی گاهی نیازمند این دستوریم ، اقرار به ناتوانی در تغییر شرایط 🤍؛
هدایت شده از 𝘕𝘪𝘭𝘦𝘮𝘰𝘰𝘯 ;
خب بخوام از امروز بگم :
امروز خوب بود در کنار همهی نفس گیر بودناش 💙
صبح زود پاشدمُ چند ساعتی وقتمو با دوستم [ چند هفته بود ندیده بودمش ] گذروندمُ بعد رفتم کلاس و بعدش باشگاهُ بعدم با اتوبوس به مقصد کلاس بعدی ، شب ساعت ۹ شب خستهِ ُ نفس گیر رسیدم خونه ُ با کلی تست نزده و برنامه ریزی انجام نشده مواجه شدم 💔
ولی در نهایت فقط حلقه های خیار رو چشم قبل خواب میتونست از خستگی امروز بکاهِ ✨
درکل بعد یک هفته روز شلوغی بود ، ولی از اون روزا که چشماتو با خستگی و لبخند میبندیُ خودتو به خواب میسپری بود 🛐
اونایی که میگین شب بیداری بهتر از سحر خیز بودنِ .
تا به حال صبح زود پاشدین و دیسیپلین داشتین که لذت زندگی رو حس کنین ؟
12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لایف استایل خوب ، لازمه رسیدن به هدفتِ ، نه نتیجه رسیدن به هدفت 🤍؛
نه آرامشت را به چشمی وابسته كن ،
نه دستت را به گرمای دستی دلخوش ..
چشمها بسته میشوند و دستها مشت میشوند ، و تو میمانی و يک دنيا تنهایی ؛
ميليونها درخت در جهان بهطور اتفاقی توسط موشها و سنجابهایی كاشته شدند ، كه دانههايی را مدفون كردند و سپس جای مخفی آن را فراموش كردند .
خوبی كن و فراموش كن 🤍.
[ روزی رشد خواهد كرد ]
هدایت شده از 𝘕𝘪𝘭𝘦𝘮𝘰𝘰𝘯 ;
خب امروز هم خداروشکر خوب بود ✨
صبح زود پاشدمُ با چاشنی ورزشُ صبحونه تستامو زدم ، با اتوبوس به کلاسم رفتمُ بعدم به باشگاه ُ بعدم رفتم برا عکاسی پویش و دوباره با اتوبوس به مقصد کلاس بعدی و ..
در نهایت یه روتین پوستی سبک میتونست لبخند کش اومده از صبح رو تکمیل کنه 🤍؛
و امشبم تصمیم گرفتم ساعت ۲۳ بخوابمُ صبح ساعت ۵ پاشم [ یک روتین صبحی جدید رو امتحان کنم ] 🛐