نه آرامشت را به چشمی وابسته كن ،
نه دستت را به گرمای دستی دلخوش ..
چشمها بسته میشوند و دستها مشت میشوند ، و تو میمانی و يک دنيا تنهایی ؛
ميليونها درخت در جهان بهطور اتفاقی توسط موشها و سنجابهایی كاشته شدند ، كه دانههايی را مدفون كردند و سپس جای مخفی آن را فراموش كردند .
خوبی كن و فراموش كن 🤍.
[ روزی رشد خواهد كرد ]
هدایت شده از 𝘕𝘪𝘭𝘦𝘮𝘰𝘰𝘯 ;
خب امروز هم خداروشکر خوب بود ✨
صبح زود پاشدمُ با چاشنی ورزشُ صبحونه تستامو زدم ، با اتوبوس به کلاسم رفتمُ بعدم به باشگاه ُ بعدم رفتم برا عکاسی پویش و دوباره با اتوبوس به مقصد کلاس بعدی و ..
در نهایت یه روتین پوستی سبک میتونست لبخند کش اومده از صبح رو تکمیل کنه 🤍؛
و امشبم تصمیم گرفتم ساعت ۲۳ بخوابمُ صبح ساعت ۵ پاشم [ یک روتین صبحی جدید رو امتحان کنم ] 🛐
هدایت شده از 𝘕𝘪𝘭𝘦𝘮𝘰𝘰𝘯 ;
بخوام مختصر از این دوروز بگم :
فقط میتونم بگم عالی بود عالی .
تمام آنچه در زندگی تان پشت سر گذاشتهاید هرآنچه که خطا و یا اشتباه میبینید ؛
برای حضور شما در این لحظه لازم بوده است .
آنها از شما انسان دیگری ساخته اند 🤍
ــــــــــــ_اینجا،_دوستت_دارم..mp3
زمان:
حجم:
4.1M
واقعا این خیلی قشنگ و بغض آور بود :)
واحه ؛
[ ¹⁴⁰³/⁶/²⁴ ]
اینقدر امروز قشنگ بود که میخوام یه گزارش متنی هم از امروز بگم :
صبح که ساعت 5/5 پاشدیم ُ با یکم دنگ ُ فنگ بالاخره رفتیم اولین چیز هارو تجربه کنیم ، و اولین چیزی که جدید تجربهش کردیم رفتن به طباخی بود .
بعدش برای هضم غذامون رفتیم پارک ُ یه ساعتی رو صرف ورزش کردیم ، ساعت ۸ و نیم بدون تأمل قبلی تصمیم گرفتیم بریم سوار اتوبوس ها بشیم ُ ایستگاه های آخر هر اتوبوس پیاده شیم .
اولین اتوبوسی که سوار شدیم ایستگاه آخرش جایی بود که تا به حال حتی قدم نذاشته بودیم اونجا ، کلی پیاده اومدیم تا به یه میدان واحد برای اتوبوس برسیم ، دوباره سوار یه اتوبوس [ بدون نگاه کردن به خط اتوبوس ] شدیمُ اینبار دورترین مکان برای مقصدمون پیادهمون کرد .
تا چشممون به ساعت خورد دیدیم یه ساعتی رو صرف این کار کردیمُ از درسامون عقب افتادیم .
یه اسنپ گرفتیم ُ رفتیم کتابخونه ، سانس صبح اونجا درس خوندیمُ اذان رفتیم تا یکم تنقلات بگیریم ، طی یک تصمیم آنی ساندویچ هم در کنارش سفارش دادیم .
[ این وسط چندین بار از پارک به کتابخونه پیاده روی کردیم ] در نهایت تصمیم گرفتیم بریم تو پارک درس بخونیم .
یکم درس خوندیمُ بعد نهار خوردیمُ تا شب به همین منوال گذروندیم .
در نهایت هم با ماشین سواری روزمونو تموم کردیم 💙.