هدایت شده از 𝘕𝘪𝘭𝘦𝘮𝘰𝘰𝘯 ;
بخوام مختصر از این دوروز بگم :
فقط میتونم بگم عالی بود عالی .
تمام آنچه در زندگی تان پشت سر گذاشتهاید هرآنچه که خطا و یا اشتباه میبینید ؛
برای حضور شما در این لحظه لازم بوده است .
آنها از شما انسان دیگری ساخته اند 🤍
ــــــــــــ_اینجا،_دوستت_دارم..mp3
زمان:
حجم:
4.1M
واقعا این خیلی قشنگ و بغض آور بود :)
واحه ؛
[ ¹⁴⁰³/⁶/²⁴ ]
اینقدر امروز قشنگ بود که میخوام یه گزارش متنی هم از امروز بگم :
صبح که ساعت 5/5 پاشدیم ُ با یکم دنگ ُ فنگ بالاخره رفتیم اولین چیز هارو تجربه کنیم ، و اولین چیزی که جدید تجربهش کردیم رفتن به طباخی بود .
بعدش برای هضم غذامون رفتیم پارک ُ یه ساعتی رو صرف ورزش کردیم ، ساعت ۸ و نیم بدون تأمل قبلی تصمیم گرفتیم بریم سوار اتوبوس ها بشیم ُ ایستگاه های آخر هر اتوبوس پیاده شیم .
اولین اتوبوسی که سوار شدیم ایستگاه آخرش جایی بود که تا به حال حتی قدم نذاشته بودیم اونجا ، کلی پیاده اومدیم تا به یه میدان واحد برای اتوبوس برسیم ، دوباره سوار یه اتوبوس [ بدون نگاه کردن به خط اتوبوس ] شدیمُ اینبار دورترین مکان برای مقصدمون پیادهمون کرد .
تا چشممون به ساعت خورد دیدیم یه ساعتی رو صرف این کار کردیمُ از درسامون عقب افتادیم .
یه اسنپ گرفتیم ُ رفتیم کتابخونه ، سانس صبح اونجا درس خوندیمُ اذان رفتیم تا یکم تنقلات بگیریم ، طی یک تصمیم آنی ساندویچ هم در کنارش سفارش دادیم .
[ این وسط چندین بار از پارک به کتابخونه پیاده روی کردیم ] در نهایت تصمیم گرفتیم بریم تو پارک درس بخونیم .
یکم درس خوندیمُ بعد نهار خوردیمُ تا شب به همین منوال گذروندیم .
در نهایت هم با ماشین سواری روزمونو تموم کردیم 💙.
بچه ها نمیخوام برم رو تریبون نصیحتُ ازین حرفای تلفاتی ولی :
یک ماه از مجازی فاصله بگیرید و صبحا ۵ صبح پاشید ، پیاده روی کنید ، درس بخونید ، به وسیله اتوبوس به مکان های مد نظرتون برید ، به خودتون برسید ، ورزش کنید ، اتاقتونو قشنگ کنید ، شبا زود بخوابید و ..
تا بفهمین قشنگیِ زندگی یعنی چی 🪐