از روزای شلوغ خیلی خوشم میاد ، مثلا این هفته هرروز ۳ ساعت باید تایم بزارم برای تمرین سرود دخترا ، هرروز امتحان مستمر و ..
اما خوشحالم که تونستم بالاخره برنامه هامو کامل انجام بدم 💙
واحه ؛
از روزای شلوغ خیلی خوشم میاد ، مثلا این هفته هرروز ۳ ساعت باید تایم بزارم برای تمرین سرود دخترا ، هر
یه جا خوندم نوشته بود :
اگه تو روزای سخت برنامه هاتونو انجام دادین جهاد کردین ، تو بیکاری برنامه انجام دادنو که همه بلدن [ حواستون باشه روزای شلوغ کم نیارید و نگید حالا یه همین امشب ُ ولش از فردا انجام میدم ، شاید فردایی نباشه ]
کنکوری های عزیز براتون آرزوی موفقیت میکنم امیدوارم نتیجه تمام تلاش هاتونو ببینید :)))💗