eitaa logo
واحه ؛
1.2هزار دنبال‌کننده
423 عکس
74 ویدیو
0 فایل
- 🎬📽️ - [ نقطه ای سبز در بیابان ] تا فور هست چرا کپی عزیزِمن ؟ از عکس ها و فیلم های شخصی کپی نکن عزیزجان* برایِ شنیدن نجواهایت 💙: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_139g25o&btn=Nilemoon
مشاهده در ایتا
دانلود
_
واحه ؛
[ هیچ زمانی بهتر از امتحانات برای تموم کردن کتاب‌های نصفه‌ونیمه رهاشده نیست ]
_
واحه ؛
و هیچ چیز مال خود آدم نیست مگر همان چیزهایی که خیال می‌کند دلبستگی‌هایی به آن دارد .
_
واحه ؛
احساس می‌کردم آدم وقتی تنها می‌شود ، تمامی غم دنیا در وجودش خیمه می‌زند . احساس می‌کند آن قدر از دیگران دور شده که دیگر هیچ وقت نمی‌تواند به آنها نزدیک شود .
_
واحه ؛
واقعاً چرا خودتونو از لذت کتاب خوندن محروم می‌کنید؟ بابا کتاب خودِ درمانه، درد و رنجاتونو از یادتون می‌بره، بغلتون می‌کنه، حالتونو به طرز عجیبی خوب می‌کنه، همه جا کلی کمکتون می‌کنه چیز کاربردی یادتون می‌ده، باعث می‌شه معمولی نباشید، باعث می‌شه مغزتون خالی نباشه، ارزشمندتون می‌کنه، باعث می‌شه چیزی برای گفتن یا ارائه دادن داشته باشید، لول شخصیتتونو می‌بره بالا تر، کتاب خود مدیتیشنه. ولی مواظب باشید. چون اگه کنارش شمع و عود روشن بشه و یا قهوه و یه نوشیدنی گرم خورده بشه یا بیکلام پلی بشه، احتمال اور دوز از حس خوب ، زیاده .