eitaa logo
واحه ؛
1.2هزار دنبال‌کننده
423 عکس
74 ویدیو
0 فایل
- 🎬📽️ - [ نقطه ای سبز در بیابان ] تا فور هست چرا کپی عزیزِمن ؟ از عکس ها و فیلم های شخصی کپی نکن عزیزجان* برایِ شنیدن نجواهایت 💙: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_139g25o&btn=Nilemoon
مشاهده در ایتا
دانلود
واحه ؛
-
توصیه میکنم حتما گوشش بدین* [ برای خودم بی نهایت قشنگ بود ]
واحه ؛
_
نکند ماه رمضان امسال مارا نطلبی : )
واحه ؛
_
ماه رمضان پارسال خیلی قشنگ بود ، کل عیدش خانوادم نبودن و تنها بودم . روز ها هیئت بودم ، بعد افطار میرفتم مراسم و سحر ها هم امامزاده 😭 اما امسال چی ؟ امسال هم دعوت میشم به سحر های امامزاده ؟ امسال هم دعوت میشم به نماز شب های روبه ضریح ؟
به جا مانده از نیمه شعبان*
واحه ؛
به جا مانده از نیمه شعبان*
ذهنم، خانه‌ی ویرانه‌ست .
واحه ؛
_
بوی مهمانی خدا می آید .. خدایا ! مهمان خسته ای داری ؛ در آغوشش بگیر ..
قبول کردنش برام آسون نیست که همین روزایی که پر از دل‌واپسی و خستگی‌ان، قراره یه روز براشون دلتنگ بشیم و اسمشونو بذاریم جوونی، روزایی که بیشتر به گذروندنشون فکر می‌کنیم تا به زندگی کردنشون، انگار لبخندا زود محو میشن و فکر و خیال‌ها موندگار، عجیب نیست که قشنگ‌ترین سال‌هامون همون زمانیه که بیشتر از همه غرق نگرانی و دویدنیم بی‌آنکه بفهمیم شاید همین لحظه‌ها بعدها شبیه آرزو بشن .