واحه ؛
طی کردن سحر در حرم امام رضا یکی از بهترین تجربه های امسال بود ، با بچها از ساعت ۱۲ شب تا ساعت ۸ صبح حرم بودیم ، به قدری حرم خلوت و قشنگ بود که بارها زیارت بدون صف رفتیم ، کلی تو حرم قدم زدیم و در نهایت یه کنجی رو به گنبد نشستیم ُیک زوج خیلی ناز اومدن و روضه خوندن ، خلاصه به قدری شب قشنگی بود که دلم میخواد هر ماه همچین شبی رو تجربه کنم [ و البته اینقدر عکسای ناناز گرفتیم که تا یک هفته روند چنل قراره عکاسام باشه 😭 ]
واحه ؛
_
در جوار امام رضا به یاد اعضای [ واحه ]
و چنل های :
نیلماه ، آیلماه ، تلماه ، polorais ، خورشید گردون ، ناجه ، maede ، الوجوم ، حورا ، بیمار اتاق۷۷ ، فاروق العظم ، مشق نوکرانه ، خانوم میم زد ، مهپوش ، انت قلبی ، قطعه بهشت ، جای بوسه ، Cafune ، به من بگو لیلی ، قطعه بهشت ، آواره ، سدنا ، قرةالعین ، آسمون آبی خاکستری ، جانان۱۲۸ ، قطار۱۲۸ ، خسوف ، Willi ، تسنیم ، من سیگاری نیستم ، پناهگاه ، مغموم ، متلاطم ، منفیالحال ، پریشان نویس ، ضحی دختری در مزرعه ، مستریح ، شاید اگه ، نجوا ، بی نهایت ، مطرود ، سوسبز ، ماهک ، مفتون ، matrok ، نرگث ، دیگر اشتباه نمیکنم ، مسلک ، پیچک ، زحل .
و همه عزیزانی که ناخواسته از قلم افتادهاند : )💙
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دانش آموز بود ، نظامی نبود !
قلم داشت ، سلاح نداشت !