eitaa logo
وارثین (کانال مدرسه علمیه ولیعصر کرمانی‌ها «عج» ارائه مطالب علمی ، اخلاقی، آموزشی و پژوهشی)
556 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
755 ویدیو
1.3هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
دانلود رایگان مقاله 💫⭐🌟 📕 عنوان مقاله: نقد دیدگاه تفسیری قرضاوی با تاکید بر تفسیر آیات حرمت غناء و موسیقی 👥نویسندگان: محمدصادق يوسفی مقدم 💾فرمت فایل: PDF 📚 مشخصات مقاله: سطح مقاله: علمی پژوهشی؛ سال انتشار: ۱۳۹۶؛ نویسندگان: محمدصادق یوسفی مقدم؛ موضوع: دیدگاه یوسف قرضاوی پیرامون حرمت غناء ؛ تعداد صفحات: ۱۶؛ فرمت فایل: PDF؛ حوزه تخصصی مقاله: علوم قرآن و حدیث ؛ واژگان کلیدی: آیات الاحکام ؛ تفسیر فقهی ؛ غناء ؛ یوسف قرضاوی ؛ مرجع دانلود: معارف نت | پایگاه مقالات علوم قرآن و حدیث   💡لینک دانلود: http://maarefnet.ir/?p=4864 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
📝 مقاله‌ای برای موضوع‌ام نیست! چرا؟! ☝️ •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
📝 ساختار کلی یک مقاله ی پژوهشی: عنوان ⬇ چکیده ⬇ مقدمه ⬇ بیان مساله ⬇ مبانی نظری(چهارچوب) ⬇ فرضیه (ها)پرسش(ها) ⬇ روش شناسی ⬇ یافته ها و نتایج ⬇ بحث و نتیجه گیری ⬇ منابع •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
📖 فصل بندی •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
✅ مقایسه برخی فقیهان معاصر ▫️استاد سید مهدی 🔹روش اول: محقق ۱- مسأله‌ای به او عرضه می‌شود ۲- تأسیس اصل با مذاق شریعت (مانند فرضیه در علوم طبیعی) ۳- بررسی اقوال ۴- بررسی روایات 🔹روش دوم: ، شهید صدر، مرحوم شاهرودی ۱- مسأله ۲- اقوال ۳- اصل ۴- روایات 🔹روش سوم: مرحوم ، ، ، آیت الله شبیری ۱- مسأله ۲- تاریخچه ۳- مراجعه به خود مصادر اصلی و حتی اختلاف نسخ، برخلاف دو روش قبلی ۴- اقوال، برخلاف دو روش 🔹روش چهارم: شهید در اقتصادنا ۱- فقیه می‌رود مسائل مهم جامعه را می‌آورد. ۲- بررسی پاسخ مکاتب مختلف ۳- ارزیابی درونی آن‌ها ۴- عرضه مسأله به کل فقه ۵- به کارگیری کل فقه و ادله برای طراحی یک نظریه کلان در آن موضوع، به عنوان یک چارچوب نظری ۶- صورت‌بندی نظریه اسلام در یک مسأله خاص مانند ربا ۷- بررسی فروع آن مسأله به این فقه، فقه النظریه گفته می‌شود، شهید صدر در المدرسة القرآنیه این روش را توضیح داده‌ است. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
✅ از روش‌شناسی تا روش‌شناسی 🔹آثار علمی موجود پیرامون روش‌شناسی اجتهاد را می‌توان از یک منظر به دو گونه تقسیم کرد: روش‌شناسی تعلیمی (آموزشی) و روش‌شناسی تحقیقی (پژوهشی). 🔹روش‌شناسی (آموزشی)، با هدف آموزش روش استنباط فقهی به عموم طلاب انجام می‌شود. این روش‌شناسی گاه به روش‌های مشترک بین مجتهدان توجه دارد (توصیفی عام) و نیز در برخی موارد تکنیک‌های خرده فرایندها مانند روش دقیق گردآوری اقوال (مثل اینکه برای به دست آوردن اقوال، کدام کتب اهل سنت و شیعه را باید جستجو کرد؟) را نیز در بر می‌گیرد. 🔹روش‌شناسی (پژوهشی) با هدف درک روش خاص اجتهاد بزرگان مکتب قم و نجف و مقایسه آنها با یکدیگر انجام می‌گیرد؛ مانند بررسی روش اجتهاد امام خمینی و آیت الله خویی (توصیفی خاص). همچنین آثاری نیز که رویکرد تجویزی دارند و ایده‌های جدیدی را برای چگونگی اجتهاد ارائه می‌دهند،‌ در این دسته جای می‌گیرند، مانند تاکید برخی اساتید برای استفاده از مقاصد یقینی شریعت در موضوعات نوپیدا (تجویزی). 🔹از نمونه آثار روش‌شناسی تعلیمی می‌توان به این موارد اشاره کرد: کتاب درس خارج و گام‌های اجتهاد استاد مبلغی، الگوریتم اجتهاد استاد واسطی، روش حل مسئله فقهی استاد درایتی، الگوریتم اجتهاد استاد جلالی و روش‌شناسی کاربردی استاد سیدمحمدرضا واعظی. 🔹از نمونه آثار روش‌شناسی تحقیقی نیز می‌توان به کتاب‌ مکتب فقهی امام خمینی (سعید ضیایی‌فر) و کتاب درآمدی بر مکتب فقهی قم و نجف (حسین ایزدی) اشاره کرد. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              🆔️ @valiasrk
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واقعا چرااااااا؟؟؟؟!!!! •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
✍🏻 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
📚 🔹 کار بر روی فرمت های مختلف Pdf (آنلاین) ✅ ilovepdf.com اگر شما هم با اسناد و فایلهای PDF زیادی سر و کار دارید حتما از این سایت دیدن نمایید. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
🔻درس گفتار آیات الاحکام 🔹استاد معظم آیت الله علیدوست (زیدعزه) ✔️شروع درس: شنبه 4 مرداد •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
فقه سیاسی - جلسه 21.mp3
14.22M
💠 خارج فقه_سیاسی - جلسه بیست و یکم سال تحصیلی 97-98 💢 استاد علیدوست 💠💠💠💠💠 موضوع: - مسأله دوم - نقد، بررسی و تحقیق تاریخ جلسه: 97/12/22 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
💢 اعدام شارب خمر در ترازوی شرع و عدالت ✔️ دیدگاه و نظر/ حسین سلیمانی: 🔹 اعدام یک مرتکب بزه شرب خمر در مشهد در فضای رسانه‌ای توجه صاحب‌نظران و شهروندان عادی را جلب کرده است. 🔹 این حکم به استناد ماده ۱۳۶ قانون مجازات اسلامی صادر شده است که مقرر می‌دارد: «هرگاه کسی سه بار مرتکب یک نوع جرم موجب حد شود و هر بار حد آن جرم بر او جاری گردد، حد وی در مرتبه چهارم اعدام است». 🔹مرتکب فوق پیش‌تر پنج بار برای شرب خمر به تحمل هشتاد ضربه تازیانه محکوم شده و در بار آخر، وی به استناد ماده فوق به اعدام محکوم شده است. 🔹هرچند دسترسی به جزئیات این پرونده‌ها عادتا ممکن نیست اما براساس اطلاعاتی که از پرونده درز پیدا کرده، به نظر می‌رسد قاضی میتواند از خود دفاع کند که «وفق قانون مجازات اسلامی» حکم را صادر کرده است. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
💢 حکم فقهی تکرار شرب خمر اعدام است ✔️ اساتید: مقتدایی و فاضل لنکرانی تصریح کردند🔻 🔹 در روزهای اخیر، اعدام فردی در زندان مرکزی مشهد به جرم نوشیدن چندباره مشروبات الکلی، واکنش‌های زیادی در فضای مجازی به دنبال داشت. 🔹 استاد مرتضی مقتدایی، رئیس سابق شورای عالی حوزه‌های علمیه قم و عضو جامعه مدرسین در پاسخ به این سوال که “در چه صورت حد فقهی شرب خمر اعدام است؟” گفت: اعدام در اثر تکرار است؛ نه اینکه حد شرب خمر اعدام باشد. حد شرب خمر ۸۰ ضربه شلاق است. اما اگر کسی حد خورد و مجدد همان گناه را مرتکب شد، تکرار آن اعدام دارد. 🔹 استاد محمدجواد فاضل لنکرانی، رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در پاسخ به سوالی در مورد حدّ تکرار شرب خمر، گفت: از نظر فقهاء حکم این است که اگر کسی برای بار سوم گناه کبیره مرتکب شد و در این سه بار استحقاق حد پیدا کرد و حد هم بر او جاری شد، بار چهارم باید اعدام شود. در مورد همه گناهان کبیره همین طور است. ادامه مطلب👈 https://b2n.ir/123245 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
💢 فقیهی از خاندان فقاهت ✔️ به مناسبت ایام سالگرد آیت‌الله / حسن طالبیان شریف: 🔹 مرحوم آیت‌الله سید کاظم اخوان مرعشی به همراه اخوی خود ابتدا قصد داشتند پزشک شوند و آماده رفتن به آلمان بودند و چون گذرنامه آن‌ها تا ۱۵ روز طول می‌کشید،‌ چند روزی گفتند، درس حوزه بخوانیم، در این چند روز درس‌های طلبگی را با هم مباحثه می‌کردند که آیت‌الله سید شهاب‌الدین مرعشی نجفی آن‌ها را در حال مباحثه می‌بیند. از نام آن‌ها سؤال می‌کند،‌ می‌گویند: فرزندان‌‌ آقا سید محمدرضا مرعشی رفسنجانی هستیم و ایشان نیز که شاگرد پدرشان بوده، ‌آن‌ها را احترام کرده و تشویق می‌نماید به طلبگی و عبا و عمامه برای آن‌ها تهیه نموده آن‌ها را رسماً معمم می‌نماید و به این ترتیب، طلبه می‌شوند. 🔹 تأثیرگذارترین استاد خارج ایشان در قم آیت‌الله بروجردی بوده است. آیت‌الله مرعشی، در درس خارج خود با عظمت بسیار از ایشان تجلیل می‌نمودند و ایشان را در ۲۰۰ سال اخیر به‌جز بر شیخ انصاری، بر همه فقهاء مقدم دانسته و بی‌نظیر می‌شمردند‌. 🔹 آیت‌الله حاج سید کاظم اخوان مرعشی پس از چند سال تحصیل جدی در فقه و اصول به درجه اجتهاد رسید. یک روز با آیت‌الله سید محمدتقی خوانساری بحث علمی کردند و فردای آن روز، پاکتی برای ایشان از طرف آیت‌الله خوانساری فرستاده شد. ابتدا گمان کردند پاکت شهریه است ولی وقتی داخل آن را باز کردند،‌دیدند اجازه اجتهاد کتبی است که استادشان آیت‌الله خوانساری برای او فرستاده است. 🔹 ایشان خود را مجتهد اعلم عصر می‌دانست و با بزرگانی زیادی مباحثه کرده بود‌. از جمله با آیت‌الله خویی. می‌فرمود: “با ایشان بسیار بحث علمی کردم. ایشان در اصول، استاد دیده بود ولی در فقه کاش بیشتر کار می‌کرد و استاد می‌دید. تفصیل مطلب👈 https://b2n.ir/376928 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
💢 اولین جشنواره «طراحی سؤالات فقهی فضای مجازی» فراخوان شد ✔️ دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی، اولین جشنواره حوزوی-دانشگاهی خود را با موضوع «طراحی سوالات فقهی فضای مجازی» برگزار می‌کند. 🔹 محدودیتی در تعداد سوالات نیست و با طرح یک سوال فقهی نیز می‌توان در جشنواره شرکت کرد. طراحان «بیشترین» و «بهترین» سؤالات، برگزیدگان این جشنواره خواهند بود. سؤالات باید به صورت متن ارائه شود و از برگزیدگان در پروژه «نظام موضوعات و مسائل فضای مجازی» دعوت به عمل خواهد آمد. 🔹 سؤالات فقهی درباره موضوعاتی نظیر هوش مصنوعی، زنجیره بلوکی (Blockchain)، رمز ارز (cryptocurrency)، بازی­‌های رایانه‌­ای، شبکه­‌های اجتماعی، اینترنت اشیا (IOT)، کلان داده، فضای ابری، سیستم عامل، کسب و کار اینترنتی، محتوای متنی و محتوای صوتی از جمله محورهای این جشنواره محسوب می‌شود. اطلاعات تکمیلی👈 https://b2n.ir/633571 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
💢 احکام اسلام تاریخمند نیست/ ما حق نداریم مقاصد را حاکم بر متون کنیم/ نسل امروز از ارزش اجتهاد بی‌خبر است ✔️ استاد آیه الله محمد جواد فاضل لنکرانی، رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع): 🔹 یک مغالطه‌ای در این چند دهه‌ی اخیر از سوی افرادی که می‌خواهند دین را از اعتبار ساقط کنند صورت گرفته و تفکیک کرده‌اند بین دین و برداشت از دین، بین قرآن و برداشت از قرآن، بین روایات و برداشت از روایات. نتیجه‌اش این می‌شود که بگوییم هر کسی می‌تواند حق هر برداشتی از متون دینی را داشته باشد. 🔹 متأسفانه نسل امروز ما از اجتهاد بی‌خبر است و اصلاً به ارزش اجتهاد آگاه نیست. فکر می‌کند مرجع تقلید جدید از روی رساله مرجع تقلید دیگر رساله‌ای می‌نویسد و مرجع تقلید می‌شود، نه! اجتهاد خیلی زیبایی، دقّت و ظرافت دارد. 🔹 برخی از روشنفکران ادعا می‌کنند احکامی که در قرآن آمده تاریخ‌مند است و مربوط به همان عصر شارع و زمان نزول و در نهایت تا پایان عصر ائمه حدود ۲۶۰ سال است. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
🔸 منظور از «اراده استعمالی و اراده جدی» ▫️ متکلم در هر کلامی دو اراده دارد: اراده استعمالی؛ اراده جدی. این دو اراده گاهی با هم تطابق دارند و گاهی تفاوت، و در موارد شک ، اصل، تطابق اراده استعمالی و جدی است. ▪️ اراده استعمالی، مقابل اراده جدی می‌باشد و آن، اراده متکلم بر تفهیم معنای موضوع له یا مستعمل فیه لفظ است؛ به بیان دیگر، اراده گوینده را به استعمال لفظ در معنایی برای ایجاد آن معنا در ذهن مخاطب، اراده استعمالی می‌گویند. ▫️ اراده جدی، مقابل اراده استعمالی می‌باشد و عبارت است از اراده متکلم به بیان هدف اصلی و مراد جدی کلام خود برای مخاطب، که امکان دارد همان مدلول استعمالی کلام و یا غیر آن باشد. ▪️ در جملات اخباری کنایی و در اوامر امتحانی، این دو اراده به روشنی از هم تفکیک می‌گردند: ▫️ ۱. در کنایات، مثل: «زید کثیر الرماد»، اراده استعمالی نسبت به لفظ «زید» و «لفظ» کثیر الرماد «این است که هر دو در معنای حقیقی استعمال شده‌اند، اما مراد جدی از آن‌ها، سخاوت زید است. ▪️ ۲. در اوامر امتحانی، مثل امر به ذبح اسماعیل علیه‌السّلام ، مراد استعمالی، ذبح اسماعیل است، اما مراد جدی، امتحان حضرت ابراهیم علیه‌السّلام است. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️ @valiasrk
21.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅دریافت نرم افزار متن فارسی برای WORD ،تمام مشکلات نیم‌فاصله و نقطه گذاری‌ها را ۱۰ ثانیه حل کنید... 🤔زمان زیادی برای پیدا کردن نیم‌فاصله‌ها و اصلاحشون می‌گذارید؟ ❓به نظرتون فشردن مداوم کلیدهای نیم فاصله در کیبورد واقعا طاقت فرساست؟ 🧐ناشر کتاب از شما خواسته که قواعد مربوط به نیم‌فاصله و نقطه‌گذاری باید حتما رعایت شوند؟ 🤔مقاله‌ای میخواهید در اینترنت منتشر کنید اما رعایت همه نیم فاصله‌ها برای شما مشکل است؟ ❓داورهای پایان‌نامه و مقالات روی نیم فاصله حساس هستند؟ 🤔چگونه با یک دکمه تمام نیم فاصله‌ها رو توی ورد رعایت کنیم؟ حل بسیاری از مشکلات نیم فاصله و ویراستاری با دریافت این نرم افزار ویراستار ورد بسیاری از مشکلات فایل‌‌ها به صورت حل خواهد شد. ایراد‌های تایپی مثل فاصله گذاری‌‌های قبل و بعد از نقطه و ویرگول، فاصله‌گذاری‌‌های پرانتز‌ها و از همه مهمترین مشکلات مربوط به نیم فاصله و … تهیه نرم افزار https://arangweb.com/product/macro-pro/ ــــــــــــــــــــ با تشکر از واحد پژوهش مدرسه امام صادق (سلام الله علیه) تایباد جهت تنظیم پیام. •┈┈••••✾•☘️🌺🌼🌸🍀•✾•••┈┈• 💐 با ما همراه باشید👇 ❣️دوستان‌تان را نیز دعوت کنید؛ 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: 🆔https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f 🆔 @howzehpajohesh
🔴 آخرين مهلت شركت در پانزدهمين فراخوان آثار پژوهشي حوزه علميه خراسان فقط تا تاريخ 1399/04/31 🔻توضیحات بیشتر در مورد پانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی:👇 https://eitaa.com/howzehpajohesh/446 🔻مهمترين ويژگي هاي پانزدهمين فراخوان آثار پژوهشي:👇 https://eitaa.com/howzehpajohesh/448 🔻بخش های ویژه فراخوان:👇 https://eitaa.com/howzehpajohesh/554 🔻محورهای فراخوان: https://eitaa.com/howzehpajohesh/983 🔺آدرس سامانه فراخوان👇: http://spnf.hozehkh.com/account/LoginHoze ☎️دبیرخانه آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان تلفن: 32008327-051 لینک خبر: http://www.hozehkh.com/OneEntry?entryID=38073 •┈┈••••✾•☘️🌺🌼🌸🍀•✾•••┈┈• 💐 با ما همراه باشید👇 ❣️دوستان‌تان را نیز دعوت کنید؛ 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: 🆔 https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f 🆔 @howzehpajohesh
🎯 ی علمی به صورت که شامل است. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
✨ اثر مفهومی هنرمند مکزیکی خورخه مندز بلیک: 📕 حتی یک کتاب هم میتواند تغییر ایجاد کند ...! •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
؟ 📌مرحله پیش خوانی :در این مرحله کتاب یا مطلب را بصورت یک مطالعه اجمالی و مقدماتی بررسی کنید. از جمله موارد این مرحله خواندن عنوان فصلها، خواندن سطحی فصل ، توجه به تصاویر ، بخشهاي اصلی و فرعی و خلاصه فصلها است. 📌مرحله سؤال کردن: پس از مطالعه اجمالی موضوعات و نکات اصلی، به طرح سؤال در مورد آنها بپردازید. این کار باعث افزایش دقت،و تمرکز فکر و سرعت و سهولت یادگیري می شود. 📌مرحله خواندن: در مرحله خواندن براي فهم بهتر مطالب می توان از کارهایی مثل یادداشت برداري ، علامت گذاري و خلاصه نویسی بهره جست. 📌مرحله تفکر: در این مرحله هنگام خواندن، ساختن سؤالها و ایجاد ارتباط بین دانسته هاي خود،، درباره مطلب فکر کنید. 📌 مرحله به خود پس دادن مطالب: در این مرحله باید بدون مراجعه به کتاب و از حفظ به یادآوري مطالب خوانده شده بپردازید و بار دیگر به سؤالاتی که خود طرح کرده بود ید پاسخ دهید. 📌مرحله مرور کردن: این مرحله، که مرحله آزمون نیز است، در پایان هر فصل انجام می گیرد. در اینجا به مرور موضوعات اصلی و نکات مهم و نیز ارتباط مفاهیم مختلف به یکدیگر بپردازید و در صورت برخورد با موضوعات مورد اشکال به متن اصلی یا مرجع مراجعه کنید. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی و مشاوره پژوهشی) 🆔️@valiasrk
دوستانی که تحقیق دارند حتما مقالاتشون رو در فراخوان ۱۵ آثار پژوهشی ثبت کنند
راهنمای تصویری فرستادن آثار پژوهشی به پانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان روش ثبت نام در مدارس تحت برنامه سطح 1، 2 و 3: 1- ثبت اثر در سامانه جامع پژوهش به نشانی: pajuhesh.hozehkh.com به تصاویر بالا نگاه کنید👆👀 نکات مهم: 1. ارایه اصل اثر (در قالب کتاب، پایان نامه و نرم افزار) به مسئول پژوهش الزامی است. (به آثار ي كه اصل اثر ارائه نشود ترتيب اثر داده نمي شود). فایل word , pdf مقاله خود را افزون بر سامانه اینجا نیز بفرستید: https://eitaa.com/Sayyed_92110 (ضمنا پرسش‌های پژوهشی‌تان را به این نشانی بفرستید👆👆👆) 2. قالب ارائه آثار: كتاب، مقاله، پايان نامه، طرح و ايده‌های پژوهشی و نرم افزارهاي پژوهشي. 3. هر شركت كننده مي تواند 5 اثر ارسال كند. 4. آثار نبايد در سال هاي قبل شركت داده شده باشد. از ثبت آثار تکراری جداً خودداری کنید. 5. فايل اثر به صورت (word , pdf) باید در سامانه فراخوان ثبت شده باشد. در ثبت آثار، آپلود فایل اثر الزامی است. 6. چنانچه اثر شما بیشتر از یک فایل دارد آن را در قالب یک فایل zip آپلود نمایید. 7. پس از شرکت در فراخوان جهت مشاهده و پیگیری می‌توانید مجدداً به صفحه فراخوان مراجعه کنید. در این بخش نتیجه ارزیابی آثار شما قابل مشاهده است 8. در ارزيابي اجمالي و داوري اول؛ اينترنتي بودن و يا كپي بودن اثر بررسي خواهد شد. 9. عناوین رتبه‌های فراخوان: رتبه 1 • رتبه 2 • رتبه 3 • شايسته تقدير • شايسته تحسين 10. چنانچه مقاله حاصل کار گروهی است همه اعضای آن باید به صورت مستقل مقاله را در سامانه ثبت کنند.